• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Demise - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Wimbledon - Elena - WAG van David Villa.
    Vivacious - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Royce- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Terrassa - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.



    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 15:12 ]


    Hope goes lost but never dies.

    gefeliciteerd met je vriendin alvast!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Thx. Voor mij is het nog een weekje. En dan word ik 16 zo raar. Ik voel me al zo lang 16 eigenlijk.


    Tears are words the heart can't say.

    haha =D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mits ik nog steeds niet weet wat te doen ga ik gwn wat naar een serie kijken.


    Tears are words the heart can't say.

    heb ik ook veel gedaan vandaag (krul) Maar ik ga weer, zo paardrijden (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dertig is inderdaad best oud, maar als ik David zo zie, schat ik hem echt zesentwintig of zo?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Buh ik ben echt niet graag alleen thuis als het winter is. Normaal ging lisa hier zijn en die is er dus niet. Nu zitk ier mooi. Kben al 10 keer naar beneden gelopen dak iets hoorden waardak van dacht oh fuck.


    Tears are words the heart can't say.

    Hey guys.
    Ik zal vandaag/morgen wss niet echt online zijn. Er zijn dingen gebeurd die al een hele poos spelen, maar nu naar boven zijn geraakt. Ik heb dingen gedaan die ik niet had moeten doen. Ik heb tijd nodig om een oplossing te vinden waardoor ik eindelijk verder kan. Ik moet dit doen, anders loopt het echtt fout af. Dan zijn de dingen die ik al had willen doen, echt fataal geworden.

    I'll hope you understand, I need my time. Alone.

    Xx


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    Hey guys.
    Ik zal vandaag/morgen wss niet echt online zijn. Er zijn dingen gebeurd die al een hele poos spelen, maar nu naar boven zijn geraakt. Ik heb dingen gedaan die ik niet had moeten doen. Ik heb tijd nodig om een oplossing te vinden waardoor ik eindelijk verder kan. Ik moet dit doen, anders loopt het echtt fout af. Dan zijn de dingen die ik al had willen doen, echt fataal geworden.

    I'll hope you understand, I need my time. Alone.

    Xx


    Oke, ik begrijp het.
    Veel sterkte enz. En ik hoop je toch nog eens te spreken want anders zal het tot na mijn examens zijn. Maarja ok. Neem je tijd enz. Wij wachten wel.
    Love you <3


    Tears are words the heart can't say.

    Ik begrijp het, Reina. Sterkte, en neem de tijd zoals Nikki zegt, wij wachten wel (bloos)
    I love you honey (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Referee schreef:
    Hey guys.
    Ik zal vandaag/morgen wss niet echt online zijn. Er zijn dingen gebeurd die al een hele poos spelen, maar nu naar boven zijn geraakt. Ik heb dingen gedaan die ik niet had moeten doen. Ik heb tijd nodig om een oplossing te vinden waardoor ik eindelijk verder kan. Ik moet dit doen, anders loopt het echtt fout af. Dan zijn de dingen die ik al had willen doen, echt fataal geworden.

    I'll hope you understand, I need my time. Alone.

    Xx

    Ofcourse I understand, ik hoop echt dat je er uit komt. Veel sterkte meisje <3
    xoxo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Happy 30th birthday offside King!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ikz it op de helft van hoofstuk 2 van wiskunde. Als dat af is stop ik voor vandaag. 3 en 4.1 zijn voor morgen.


    Tears are words the heart can't say.

    GOEEEEEEEEDEMIDDAG *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    heyy


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind