• Klik eventjes hier. Thanks. :Y)

    Omggg Die film is epic


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    Omggg Die film is epic

    Uhhu. Lestat is echt één van m'n favorieten.

    Lestaaaaaaaaaaaaaaaaaaat <3 Ik heb gestemd :3


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    Lestaaaaaaaaaaaaaaaaaaat <3 Ik heb gestemd :3

    De enige acceptabele reactie wanneer het om Lestat draait haha :'D
    Thanks :Y) en iedereen bedankt voor het reageren; hele leuke reacties. ^^

    Net zoals wat Dysphadoria ookal zei. Badass en sexy als je de juiste films kijkt. En je vergeet Blade :Y).
    Vroeger had ik echt veel met vampiers, alleen is dat nu een stuk minder geworden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Net zoals wat Dysphadoria ookal zei. Badass en sexy als je de juiste films kijkt. En je vergeet Blade :Y).
    Vroeger had ik echt veel met vampiers, alleen is dat nu een stuk minder geworden.

    Haha ja als ik alle vampiers moet gaan opnoemen, zijn we nog wel even bezig. ^^
    Oh... bij mij is dat precies andersom geloof ik.

    Krolock schreef:
    (...)
    Haha ja als ik alle vampiers moet gaan opnoemen, zijn we nog wel even bezig. ^^
    Oh... bij mij is dat precies andersom geloof ik.

    Hehehe, had je vroeger echt niks met vampiers?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehehe, had je vroeger echt niks met vampiers?

    Laat ik het zo stellen: toen ik twaalf of dertien was, ontdekte ik ze en toen kwam die obsessie langzaam op gang. En nu heeft het misschien zijn piek bereikt haha.

    Krolock schreef:
    (...)
    Laat ik het zo stellen: toen ik twaalf of dertien was, ontdekte ik ze en toen kwam die obsessie langzaam op gang. En nu heeft het misschien zijn piek bereikt haha.

    Hehe, oke, ik heb er zelf echt een haat-liefde verhouding mee eigenlijk. Wat was jouw eerste vampierfilm?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, oke, ik heb er zelf echt een haat-liefde verhouding mee eigenlijk. Wat was jouw eerste vampierfilm?

    Ik denk Queen of the Damned... al weet ik dat niet helemaal zeker...
    En ik weet nog dat Twilight ook één van m'n eerste films was... toen was ik ook 12 of zo :')