• Super moeilijke en zware dag op school je komt thuis en je bent stikkapot!! Je kijkt in je agenda:... 4toetsen 2taken en 5lessen plus dan nog een 6 toetsen laten handteken of anders.... avondstudie!!! ZE MOETEN DAT ECHT AFSCHAFFEN!!!!!!!!!!!!

    Ja, homework sucks.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Inderdaad...


    Let the Night embrace you

    Wij mogen maximaal 3 toetsen hebben op een dag (cat) En je overdrijft hier wel, vind ik


    Ex astris, sciencia

    Agreed.


    Life is hard and then we die

    In mijn ogen heb je nog weinig.

    Ik heb geen huiswerk (bloos)


    i put the fun in funeral

    Ik vind huiswerk leuk. Echt de tijd van mijn leven! (banana)

    Ik had vandaag drie toetsen, vreselijk.
    En ik heb nu ook de hele middag huiswerk zitten maken en ik ben zo moe
    Ik moet eigenlijk nog 30 opgaven van Wiskunde maken, maar daar heb ik echt geen zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hou heel erg van school... Ik kan het gewoon niet hebben als ik een boek zie en ik mag het niet lezen D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind school wel leuk, maar ze moeten wiskunde gewoon afschaffen. Het is niet normaal hoeveel huiswerk ik voor wiskunde krijg.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik moet nog twee monologen leren voor morgen met woorden waar u tegen zegt, voor de rest moet ik nog een begin van een serie filmen waar ik al een minuut moet laten zien voor de kerst vakantie en dan moet ik nog een dans maken binnen een week voor bewegingstheater met een groepsdans voor danslessen dus nee zoveel heb je niet sorry...


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Tja hoort erbij.


    -

    Tjah, ik heb vroeger erger gehad. Wordt je hard van. x)
    Maar testen worden altijd op voorhand gegeven al is het maar een dag van tevoren. Je had op een ander vrij moment al eens kunnen overlezen. En taken kun je makkelijk in het weekend maken.

    Dus als je teveel huiswerk hebt, ligt dat niet altijd aan de leerkracht, maar ook aan jezelf als je niet goed kan plannen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bronte schreef:
    Wij mogen maximaal 32 toetsen hebben op een dag (cat) En je overdrijft hier wel, vind ik


    dit
    en het kan toch niet dat dat allemaal tegen morgen is, en als het echt zo is, plan dan alles een beetje of vraag aan een leerkracht als ze het willen verplaatsen

    Dursley schreef:
    Ik vind huiswerk leuk. Echt de tijd van mijn leven! (banana)


    Jaaaa echt hè. (wbw)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.