• Camp Lakewood

    Ruim vijftig jaar geleden richtte Nicholas Devonte, Camp Lakewood op. Met het strenge beleid had het ook maar één doel: Opstandige tieners veranderen in grote voorbeelden voor anderen. Iets wat toen erg goed lukte, te danken aan de strenge regels en keiharde begeleiders.
    Hierdoor staat Camp Lakewood al vele jaren bekend als een van de beste heropvoedingskampen van Amerika. Probleemjongeren worden massaal door hun ouders naar dit kamp gestuurd, in de hoop dat er nog iets te redden valt. Probleemjongeren die stuk voor stuk verschillend zijn. Ieder met hun eigen verhaal en hun eigen problemen. Lakewood heeft nog steeds de reputatie van het strenge beleid, al is dat geen reëel beeld meer na al die jaren. Dat er tegenwoordig dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, vertelt niemand. Maar één ding is zeker, het kind wat je hierheen stuurt zal veranderd zijn als de weken voorbij zijn..


    Het kamp
    Het kamp is gelegen diep in de bossen, in de staat Montana. Naast een groot meer staan meerdere houten huisjes, die steeds plek bieden voor drie of vier personen. In twee grotere huizen verblijven de begeleiders. Elk huisje heeft een kleine badkamer met een wc en een douche.
    Er is maar één weg die naar het kamp leid en je moet eigenlijk wel met een bus. Lopen zou uren kunnen duren en de kans dat je verdwaald is groot.



    Rollen
    • Meisjes VOL!
    ~ Kyra Isabelle Avery - Cotrona
    ~ Dakota Roselie Pierson - Bellamy_Blake
    ~ Nerida Véronique Tremblay - Stiles
    ~ Lillyana Callow - Choctaw
    ~ Delilah Hylla Green - Granian
    ~ Lydia Jasmine Grace - Sunrises

    • Jongens VOL!
    ~ Tyler Elijah Ambrose - Cotrona
    ~ Ryder Erebus - Necessity
    ~ Sebastian Ryan Lewis - Granian
    ~ Arthur Alexander Miller - greenlight22
    ~ Rhonan Samuel Greenfield - UnpredictabIe
    [R] ~ Josiah

    Begeleiders Let op! Dit zijn dus lang niet altijd lieverdjes
    ~ Collin Daniel McGrath - Bellamy_Blake
    ~ Quentin Grenville - Sweetwine
    ~ Jordan Benjamin Quill - Vaiana
    ~ Zoanna Ignis Blackburn - Chrysante
    ~ Moira Brooks - Granian
    ~



    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Hou het een beetje tussen de 15 en 18. Er kunnen een paar uitzonderingen zijn. Begeleiders sowieso 21+):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Drie personages per account. Bij meerdere rollen minimaal 1 personage met een ander geslacht. Houd dit ook goed bij
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:06 ]


    El Diablo.

    Mag ik een jongen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mag ik een vrouwelijke jongere?
    Edit: Ik wil ook wel een mannelijke begeleider.

    Face Claims: Alexis Ren en Bob Morley c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 11:24 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    Mag ik een vrouwelijk personage?


    FC Giza Lagarce c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 10:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik dacht serieus eerst even dat dit een Friday the 13th was aan de titel, hahaha
    Zou ik een meisje mogen alsjeblieft?


    Do I look like Mother Teresa?

    Mag ik een man en een vrouw? Faceclaims pyper Smith en Sean O'pry?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een meisje?

    Mag ik een meisje ? (:

    Mag ik een mannelijke rol?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb het topic aangepast. (: Er zit nu een stop op de meisjes


    El Diablo.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tyler Elijah Ambrose


    Naam:
    Tyler ~ Tile maker
    Elijah ~ The strong Lord
    Ambrose ~ Immortal

    Zijn naam wordt wel eens afgekort naar Ty.


    Leeftijd:
    Ty is 18 jaar en geboren op 27 november. Dit geeft hem het sterrenbeeld boogschutter.

    Innerlijk:
    Van de vrolijke, spontane jongen die hij vroeger was is vrij weinig over. Hij is keihard en zegt waarop het staat. Hij draait niet om zaken heen en geeft je echt de waarheid. Hoe koud en hard het ook mag klinken. Het maakt de jongen vrij weinig uit of hij je kwetst of niet, hij vind dat je er maar tegen moet kunnen. Tyler is niet het type dat snel zijn emoties zal tonen of zeggen wat hem bezig houd. Hij is erg gesloten en zal dit soort dingen alleen delen met mensen die hij vertrouwt. Iets wat ook een punt is. Zelfs vroeger had de jongen problemen met vertrouwen, al wist niemand precies waardoor. Maar het verklaarde wel waarom het overlijden van zijn tweelingbroer hem zo beïnvloede.
    Toch is het wel weer zo, heb je eindelijk zijn vertrouwen dan is hij over het algemeen wel goed voor je. Hij is loyaal aan de mensen die belangrijk voor hem zijn en gaat ook erg ver voor ze. Helaas heeft de jongen vooral oppervlakkige relaties en zal deze kant niet snel getoond worden.
    Tyler is erg charmant en een behoorlijke flirt. Mensen om zijn vinger winden is geen probleem voor hem. Niet dat hij er ooit iets serieus mee doet. Hij is het type dat je zonder enige schaamte zal gebruiken en manipuleren, naar zijn eigen voordeel.
    Tot slot heeft hij een behoorlijke woede in zich. Hij vind het oneerlijk dat hij nog steeds rondloopt en zijn broer niet, al zou hij dit nooit zeggen. Deze woede uit zich makkelijk in agressie. Zowel verbaal als fysiek. Het is dan ook geen wonder dat hij continu in de problemen zit.


    Uiterlijk:
    [FC: Grayson Dolan]
    Huid: Zijn huid is gebruind en bevat aardig wat littekens
    Haar: Zijn haar is aan de bovenkant langer en zit meestal wel goed.
    Haarkleur: Zijn haar heeft een donkerbruine kleur.
    Wenkbrauwen: Donkerbruin en een normale dikte.
    Ogen: Zijn ogen zijn donkerbruin van kleur en gesierd met een uitdagende twinkeling.
    Neus: Recht en past goed bij zijn gezicht.
    Lippen: Zachte, tikkeltje volle lippen.
    Gezicht: Scherp. Erg duidelijke kaaklijnen die zijn gezicht goed vorm geven.
    Lengte: Zo'n 1,88.
    Lichaam: Gespierd. Duidelijk zichtbaar in zijn armen benen en bovenlichaam.
    Piercings: Enkel oorbellen. Hier doet hij lang niet altijd iets mee.
    Tattoos: Meerdere op zijn armen en rug.


    Geschiedenis:
    Amanda Ambrose - 35 ~ Mom
    Dylan Mayweather - 41 ~ Dad
    Micheal - 14 (Overleden) ~ Twinbrother

    Toen Tyler en Micheal werden geboren, was hun moeder Amanda nog maar 17 jaar oud. Hun vader Dylan, die zes jaar ouder was was allang vertrokken. Gelukkig hielp Amanda's moeder mee met de opvoeding van de twee jongens en jarenlang ging dit goed. De twee waren leuke kinderen waar iedereen dol op was. Ook de band tussen de twee broers was van jongs af aan niet te breken. Zo ging dit ook jaren gewoon goed. Toen de twee twaalf jaar waren, werd er echter kanker vastgesteld bij Micheal, en vanaf dat punt ging het eigenlijk fout.
    Het ging steeds slechter met Micheal en vanzelfsprekend ging alle aandacht naar hem. Iets wat Tyler nog kon accepteren, al ging hij er zelf ook aan onderdoor. Dit liet hij niet merken. De jongens waren net een paar maanden 14, toen Micheal overleed. Iets wat Tyler heel erg neerhaalde, het voelde alsof hij zijn beste vriend was verloren. Degene waar hij altijd op terug kon vallen. Het viel hem heel zwaar. Hij is sinds dat ook nooit meer hetzelfde geweest, langzaam ontwikkelde hij zichzelf in een probleemkind.
    Het begon met een sigaret wat al snel neigde naar bijna een pakje per dag. Toen kwamen ook nog de alcohol en drugs in het spel, waar hij makkelijk aan kon komen door verkeerde en oudere vrienden. Toen kwam het stelen, het dealen, het spijbelen, het vechten en de laatste maanden was hij zelfs te overhalen om dames lastig te vallen. Niet tot de ergste dingen, maar hij was zeker het type dat niet zomaar opgaf. Ondertussen was de band met zijn familie ook erg verslechterd en toen zijn moeder achter zijn ergste daden kwam, was het over. Ze stuurde hem meteen hierheen, onder hevig protest.


    Extra:
    ~ Hij heeft voor een deel Mexicaans bloed, maar is voor de rest een Amerikaan.
    ~ Hij spreekt vloeiend Spaans en Engels, ook een aardig woordje Portugees
    ~ Hij rookt en drinkt behoorlijk wat, van drugs is hij ook niet vies
    ~ Zijn grootste angst is verdrinken. Hij kan wel zwemmen maar ergens heeft hij altijd het gevoel dat het fout zal gaan in (diep) water.
    ~ Hij is stiekem naast meisjes ook wel een beetje geïnteresseerd in jongens, maar zal hier nooit voor uitkomen

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 19:23 ]


    El Diablo.

    Ugh ik heb geen inspiratie voor een fc ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Ugh ik heb geen inspiratie voor een fc ;3


    Heb je al een bepaald beeld? Misschien kan ik je dan helpen. (:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Heb je al een bepaald beeld? Misschien kan ik je dan helpen. (:


    Ik weet niet, als het een beetje een probleem kind is dan zit ik het snelste wel te denken richting badboy


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ik weet niet, als het een beetje een probleem kind is dan zit ik het snelste wel te denken richting badboy


    Hmh, misschien:
    ~ Roma Acorn
    ~ Matthew Daddario
    ~ Reece King
    ~ Toni Mahfud
    ~ Diego Barrueco
    ~ Zayn Malik
    ~ Daniel Bederov


    El Diablo.