• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7
    Speeltopic: 1 • 2 • 3

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    [MT]


    I just caught the wave in your eyes

    Mt :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Blake]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Is dat je nieuwe bijnaam?" vroeg hij grappend. "Ik kies dare, prinsesje," gromde hij terwijl zijn ogen genietend sloot.


    Mhm?

    ''Ik bloosde niet, je kraamt alleen maar onzin uit.'' Ze trok even haar wenkbrauwen op en schudde even grinnikend haar hoofd. ''Nou als jij de pizza had gemaakt, dan was het waarschijnlijk niet lekker geweest. Al kan ik je kookkunsten momenteel niet inschatten.'' Jace grijnsde even en draaide zich om -– om naar de keuken te lopen. Ze realiseerde dat ze haar vorige glas weer kon gebruiken en liep weer terug naar de woonkamer om haar glas te pakken, waarna ze die op de keukentafel neerlegde. Al neuriënd zocht ze naar het kastje waar ze de glazen hadden en liet een kreet van euforie horen toen ze het kastje –– na tien andere kastjes open en dicht, vond en pakte er een glas uit. Ze vulde die met water en haar eigen glas vulde ze met wat Cola.
          ''Et voilà,'' Jace plofte weer neer op de bank en zuchtte diep. ''Nog iets interessants over je te vertellen?'' vroeg ze.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Regina keek nog even bezorgd naar Nathaniel, maar toen hij aangaf dat hij geen pijn had liet ze het maar zitten, ookal geloofde ze hem niet helemaal. "Er zit een kwartiertje hier vandaan wel een leuk restaurant achtig iets. Misschien kunnen we daar wat drinken.." stelde Regina voor aan Nathaniel en keek hem aan. Eigenlijk ging ze niet zo vaak ergens wat drinken dus kende ze ook niet zoveel plekjes. "Maar misschien weet jij nog wat leuks, ik ben er eigenlijk niet zo bekend mee," zei ze nog vlug. Rustig liep ze terug naar haar tas en andere spullen en trok haar vest weer aan. Ook haar tas en haar mobiel pakte ze weer op. Ze stroopte de mouwen van haar vest omhoog en haalde het elastiekje weer uit haar haren zodat haar haren weer los over haar schouders vielen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Ik kraam helemaal geen onzin uit, ik zeg wat ik zag," zei hij en trok ook zijn wenkbrauw naar haar op.
    "Volgens jou kan ik dus niet koken? Nou dan ga ik een keer voor je koken, als je durft," hij knipoogde naar haar en zag hoe ze naar de keuken liep en allemaal kastdeuren opentrok. Hij lachte even en zette de film op pauze. Toen ze terugkwam met zijn water knikte hij als bedankje en volgde haar met zijn ogen toen ze weer ging zitten.
    "Thanks," mompelde hij terwijl hij een slokje nam. "Hangt ervan af, wat vind je interessant om te horen?"


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler glimlachte en keek haar aan. ''Ofcourse.. Wie zou zich niet vermaken als ze donuts zaten te eten met een pretty girl.'' glimlachte hij gemeend. Tja, hij moest wel een beetje flirten. Anders kon hij beter meteen de friendzone instappen. ''Also.. Ik ga safe, want jij bent vast veel beter in dares verzinnen. So truth.'' zei hij..


    El Diablo.

    Jace trok haar benen weer op en pakte haar pizzapunt weer op. ''Ik vind alles wel interessant eigenlijk,'' mompelde ze. ''Maar, ik wil jouw geheime talenten weten. Straks ben je een acrobaat en weet ik er niks van.'' zei ze en glimlachte. Vervolgens nam ze een hap van haar pizza en pakte een servet van de tafel, om zo weer gênante scenario's te voorkomen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Reagan stopte met kauwen en keek hem aan voordat ze moest blozen — goh wat bloosde ze veel in zijn buurt — en slikte gauw haar hap door.
    "Je blijft me mooi noemen eh?" zei ze verlegen en keek hem vanonder haar wimpers aan.
    "Pussy," zei ze lachend en sloeg hem even tegen zijn arm. "Maar een truth, hoe ziet een perfecte kus eruit? Dus situatie, plaats, met wie etcetera."


    I just caught the wave in your eyes

    Regina stelde voor om wat in een restaurantje te gaan drinken maar ze wist het eigenlijk niet zo goed. Nathan liep rustig met haar mee maar hinkte af en toe toch eens onopmerkelijk. "Wat dacht je anders van een Starbucks?" stelde Nathan dan toch voor. Het was nog vroeg in de ochtend en hij was nou niet bepaald de persoon die je zou vinden in een restaurant. "Als ik me niet vergis is er ook eentje hier niet ver vandaan." zei hij bedenkelijk en nam zijn rugzak en mobiel, die hij in zijn broekzak stak. "Oh en euh, ik weet niet hoe jij naar school komt, maar ik ben dus met een krotfiets." zei hij met een zwak glimlachje en hoopte stiekem dat Regina misschien een auto had. Met zijn enkel zal hij ook niet al te ver geraken laat staan met zijn fiets. "Je bent toch wel eens in een Starbucks geweest he?" vroeg Nathan haar met een lachje. Het zou hem sterk verwonderen als ze hem zou zeggen van niet, maar zelf ging hij er ook niet zo héél veel. Starbucks was best duur, maar ze hadden wel de beste koffie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ''Just telling the truth, sweetheart.'' mompelde hij glimlachend. Hij dacht even na over haar vraag en haalde toen zijn schouders op. ''Ik ben niet zo moeilijk.. Als het al met het juiste meisje is ben ik blij.'' lachte hij en hij beet even op zijn lip. ''Mooie omgeving is alleen maar een leuk extraatje, right?''. Hij keek haar weer aan, ''how about you?''


    El Diablo.

    "Awh stop it," bloosde ze en wende haar blik even af en staarde naar haar handen die ze in haar schoot had gelegd. Ze luisterde naar zijn woorden en knikte.
    "Ik weet niet, soms ben ik een beetje een hopeloze romanticus, mij lijkt een kus in de regen mij wel leuk en natuurlijk met een leuk iemand." ze keek Tyler weer even aan en bloosde weer. "Heb je the Notebook weleens gezien? Dat ze kussen in de regen? Zo'n kus vind ik zo romantisch." ze keek weer weg, naar de handen in haar schoot en frunnikte wat aan haar shirtje.


    I just caught the wave in your eyes