• Dat gevoelens net zo makkelijk aan en uit te schakelen waren als een lichtknop. Dat zou heel wat ellende schelen.

    Iemand die zoiets kan uitvinden of begrijpt wat ik bedoel?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    wou*
    of wil, of whatever.

    wauw is niet goed. :W

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Som wou ik, sorry kon het niet laten.
    Maar, eigenlijk niet. Het begint pas écht eng te worden als je niets meer voelt. Maar ik begrijp het wel(:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:09 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, dat zou ik ook wel willen.
    Maar op dit moment wil ik gewoon mijn buikpijn weghebben. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    wou*
    of wil, of whatever.

    wauw is niet goed. :W


    Sorry, ik ben dyslectisch. :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wandering schreef:
    Som wou ik, sorry kon het niet laten.
    Maar, eigenlijk niet. Het begint pas écht eng te worden als je niets meer voelt. Maar ik begrijp het wel(:


    Ik wil niet niets voelen, ik wil mijn knop gewoon altijd op gelukkig, vrolijk en zorgeloos kunnen zetten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Soms zou ik wel willen dat ik andere mensen aan of uit kon zetten.
    Nah, met gevoelens heb ik dat niet zo, het leven zou maar saai zijn zonder.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wandering schreef:
    Som wou ik, sorry kon het niet laten.
    Maar, eigenlijk niet. Het begint pas écht eng te worden als je niets meer voelt. Maar ik begrijp het wel(:


    Het allernetste is zelfs 'wilde', maar in het enkelvoud mag 'wou' ook. In meervoud daarentegen, is wouden écht fout, dan is het wilden. ;D

    Hoe graag je gevoelens misschien ook uit zou willen schakelen, geloof me, ik heb mezelf in een paar jaar geleerd ál mijn gevoel uit te schakelen. Ik voelde helemaal nérgens meer wat bij. En geloof me, ik heb alles en iedereen gesmeekt of ik álsjeblieft mijn gevoel weer terug kon krijgen. Alles wat normaal impact zou hebben op je leven, doet je nu niets meer. Dat is behoorlijk beangstigend.
    Geloof me meid, dát is echt niet wat je wilt, hoe makkelijk het soms ook lijkt...


    Bad decisions make good stories.

    Penelopy schreef:
    (...)
    Ik wil niet niets voelen, ik wil mijn knop gewoon altijd op gelukkig, vrolijk en zorgeloos kunnen zetten.


    Ja, okeei. Dat eigenlijk wel weer(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Spelling/grammar nazis. At this time of the day I just hate them.

    ON: Ja, zou 't ook willen, maar voel me wat te jong voor Prozac.


    No growth of the heart is ever a waste

    Word een jongen, die kunnen dat!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Word een jongen, die kunnen dat!


    kaal hoofd staat me niet.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Priemgetal schreef:
    Word een jongen, die kunnen dat!



    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Yeah, rly!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Yeah, rly!


    Leugens. Ik wil dat namelijk ook. Of ze nog liever nooit meer hebben, zou beter van pas komen.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Leugens. Ik wil dat namelijk ook. Of ze nog liever nooit meer hebben, zou beter van pas komen.


    De positieve wil je toch wel houden?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.