• Mijn haar is super stroïg. Ik doe wel wassen met conditioner over de lengte van mijn haren (niet in de punt) en als ik het nodig heb om mijn haar te doen, kan ik ook nog altijd creme van andrelon gebruiken dit je erin moet wrijven. Maar waar het mij vooral om gaat is dat mijn haar uit zichzelf plukken vormt als ik het los laat, of in een staart doe. Dan worden er van zo'n rare plukken gevormd die zo aan elkaar blijven zitten. Ik heb een keer na het douchen mijn haren geföhnd (doe ik normaal nooit) en zelfs toen werden er van zo'n plukken gevormd, en ik vind het echt lelijk uit zien. Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen? Want ik wil wel graag mijn haren in een staart doen, maar door deze reden zit het echt super onverzorgd eruit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb juist heel snel last van vettig haar en dan zie je mijn voorhoofd door mijn pony door en dat vind ik echt oerlelijk bij me staan.

    Was alleen je hoofdhuid (en het haar dat er zit natuurlijk) en doe conditioner op de punten en werk dan naar boven ^^. Probeer met conditioner de hoofdhuid te vermijden, anders wordt het juist vettig. Misschien kan je een shampoo en crème spoeling gebruiken voor droog/ beschadigd haar?


    Seasons will change, but I shall remain

    Een beetje olie speciaal voor het haar wil ook nog weleens helpen als je het gebruikt in de lengte en vooral in de punten.


    chaos makes the muse

    Arganolie in de punten smeren! Tip van mn kapper :)


    Treat people with kindness

    Oscura schreef:
    Was alleen je hoofdhuid (en het haar dat er zit natuurlijk) en doe conditioner op de punten en werk dan naar boven ^^. Probeer met conditioner de hoofdhuid te vermijden, anders wordt het juist vettig. Misschien kan je een shampoo en crème spoeling gebruiken voor droog/ beschadigd haar?


    Dat doe ik al. Ik gebruik shampoo tegen roos, want dat heb ik kinda nodig en mijn conditioners zijn goed. Als ik ze gewassen heb dan zijn ze zacht en zien ze er mooi uit, maar dan nog worden die plukken gevormd. Het ziet er dan niet droog uit, maar nog steeds vormen die vage plukken zich.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had dat ook, tot ik eerst conditioner en dan pas shampoo ging gebruiken, ook ging ik steeds meer ruimte creëren tussen de momenten waarop ik mijn haar was^^. En ik gebruik nu een paafdenborstel (zo een met zwarte haartjes, zonder bolletjes erop, dat hielp ook heel erg!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Ik had dat ook, tot ik eerst conditioner en dan pas shampoo ging gebruiken, ook ging ik steeds meer ruimte creëren tussen de momenten waarop ik mijn haar was^^. En ik gebruik nu een paafdenborstel (zo een met zwarte haartjes, zonder bolletjes erop, dat hielp ook heel erg!


    Ooh, werkt dat echt? Ik ga dat eens proberen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt