• Weet je, ik vond de manier waaebij ik besloot afscheid te nemen jammer. Ik wil het toch wel goed doen, ik heb hier namelijk de afgelopen jaren een geweldige tijd gehad en daar ben ik heel dankbaar voor. Er zijn heel veel bijzondere mensen die ik hier heb ontmoet en die ik nooit meer zal vergeten en die weten zelf wel wie ze zijn. Iedereen bedankt voor de leuke sfeer, jullie hebben mij heelhard geholpen en ik zal nooit meer een forum vinden zoals dit.
    Waarom ga je dan weg?
    Omdat ik vrees dat de site mij niets meer heeft te bieden. De sfeer staat mij niet meer aan, natuurlijk zullen er leden zijn die daar anders over denken en aan hen wens ik ook alle plezier in hun Quizlet-tijdperk. Ik zie Quizlet een beetje als een fase van mijn leven, omdat ik hier een bepaald etijd zo intensief op het forum ben geweest omdat ik niemand anders had. En die fase voelt nu als afgesloten, maar ik wil het wel goed kunnen afsluiten. Ik voel nu nogsteeds de goede dingen die Quizlet mij gegeven heeft, zelfs de vrienden buiten Quizlet heb ik hieraan te danken, omdat Kimberlee, die ik hier heb ontmoet, mij in contact heeft gebracht.
    Dat ik de site achter me laat wil natuurlijk niet betekenen dat ik de mensen waar ik zoveel om geef vna deze site achterlaat. Met hen weet ik immers contact te leggen buiten Quizlet.

    Echter moet er nog wel iets van mijn hart:
    Voor de mensen die beweerden dat ik binnen no-time een 13-and-pregnant junk zou worden? Shove that one up your ass. Ik ben heel blij met mijn leven, ik doe het heel erg goed op school (ja 3HAVE, geen Lts of wat voor verwachtingen jullie van me hebben). Ik heb een enorme afkeer van dingen als blowen. Ik ben bijna een half jaar samen met mijn vriend. Ik heb mijn passie gevonden in het helpen van mensen en ik hoop over 2 jaar aan mijn studie psygologie te beginnen op het HBO om vervolgens een master te studeen op de universiteit. Ik heb heel veel goede vrienden waar ik heel dankbaar voor ben. Ik ga niet eens de moeite nemen om de mensen die mij zo hard de grond in wilden boren iets slechts te wensen, het feit dat hun mensenkennis hen in de steek laat op dit punt lijkt me al straf genoeg.:Y)
    Ik ben nu blij met mezelf, mijn leven en ik heb een mooie toekomst voor me klaar staan, oh en de klok tikt. Over minder dan anderhalve week, is die 13-jarige "junk/slet" eindelijk 14 :3

    Achja, dat negatieve laat ik verder achterwegen. Superbedankt voor de leuke tijd hier en sorry voor mijn slechte afsluiting van hiervoor. Dagdag <3


    Let it come and let it be

    Niet dat ik je kende maar doei en heb een fijne tijd zelf.
    hopelijk vodn je het eluk

    Edit: vraagje niet verkeerd bedoeld ofzo maar ik weet niet of ik het niet begrijp maar heb jij een kindje??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eh, oké veel plazier, maar ik snap iets niet.
    Je wilt over twee jaar aan je studie psychologie beginnen op HBO niveau (geen idee wat dat is) om dan daarna je Master te gaan halen op universiteit.
    Je kan pas je Master halen als je je bachelor hebt en ik dacht toch wel echt dat je pas na je middelbaar onderwijs (17-18 j dus) aan je bachelor kan beginnen. Dus ik snap jou plan niet echt.
    Of is HBO al hoger onderwijs ?


    The soul needs autumn.

    Ze wordt nu 14 en zit in de derde klas, dat betekent dat ze makkelijk op haar zestiende HBO kan doen aangezien ze een vroege leerling is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherish schreef:
    Eh, oké veel plazier, maar ik snap iets niet.
    Je wilt over twee jaar aan je studie psychologie beginnen op HBO niveau (geen idee wat dat is) om dan daarna je Master te gaan halen op universiteit.
    Je kan pas je Master halen als je je bachelor hebt en ik dacht toch wel echt dat je pas na je middelbaar onderwijs (17-18 j dus) aan je bachelor kan beginnen. Dus ik snap jou plan niet echt.
    Of is HBO al hoger onderwijs ?


    De afkorting HBO staat voor Hoger Beroeps Onderwijs dus dan doet ze haar bachelor en kan ze daarna haar master doen.

    Dag en ik wens je heel veel succes, plezier en geluk in je verdere leven!


    Physics is awesome

    Uchiha schreef:
    Ze wordt nu 14 en zit in de derde klas, dat betekent dat ze makkelijk op haar zestiende HBO kan doen aangezien ze een vroege leerling is.

    Wow, dus dat betekent dat je in Nederland op je 19 al aan je eerste master opleiding kan beginnen ? Want als ik wikipedia goed begrijp is HBO hetzelfde wat wij in België Hoge Scholen noemen^^


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    (...)
    Wow, dus dat betekent dat je in Nederland op je 19 al aan je eerste master opleiding kan beginnen ? Want als ik wikipedia goed begrijp is HBO hetzelfde wat wij in België Hoge Scholen noemen^^


    Al eerder hoor. Als je VWO hebt kun je meteen naar de universiteit.
    Een vriend van mij is 19 en begint nu aan zijn tweede jaar op de universiteit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Al eerder hoor. Als je VWO hebt kun je meteen naar de universiteit.
    Een vriend van mij is 19 en begint nu aan zijn tweede jaar op de universiteit.

    True, maar ze doet havo :].
    Oh en faal, dacht dat je mij quotte. Not fully awake. Butyeah, als je VWO doet kun je inderdaad een jaar eerder naar de uni.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 12:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Valentino schreef:
    (...)

    Al eerder hoor. Als je VWO hebt kun je meteen naar de universiteit.
    Een vriend van mij is 19 en begint nu aan zijn tweede jaar op de universiteit.

    Maar dat is normaal ik ben 17(bijna 18) en zit nu in mijn eerste jaar aan de universiteit, maar ik vond het gewoon wat vreemd dat je dus al op je 16 een bachelor opleiding kan doen in Nederland wat betekent dat je op 19 aan de master begint en dus op 21 je diploma al haalt :') best wel nice^^


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Eh, oké veel plazier, maar ik snap iets niet.
    Je wilt over twee jaar aan je studie psychologie beginnen op HBO niveau (geen idee wat dat is) om dan daarna je Master te gaan halen op universiteit.
    Je kan pas je Master halen als je je bachelor hebt en ik dacht toch wel echt dat je pas na je middelbaar onderwijs (17-18 j dus) aan je bachelor kan beginnen. Dus ik snap jou plan niet echt.
    Of is HBO al hoger onderwijs ?

    Hbo is vervolgopleiding op het Havo, op de HBO studie die ik wil kun je een voorbereiding doen op je master en nadat je - je HBO hebt afgerond daar meteen naar doorstromen :3


    Let it come and let it be

    MissStoran schreef:
    Niet dat ik je kende maar doei en heb een fijne tijd zelf.
    hopelijk vodn je het eluk

    Edit: vraagje niet verkeerd bedoeld ofzo maar ik weet niet of ik het niet begrijp maar heb jij een kindje??

    Haha, Absoluut niet :'D


    Let it come and let it be

    Wow wat een plannen :'D
    Succes liefje! I'm sure you can do it, je kunt heel goed mensen helpen <3

    Als je nu even eerder had gezegd dat je Sevda bent (cat)

    Maargoed, ik ben een tijd niet veel op Q geweest. Maar de tijd die ik met je heb gehad voor mijn afwezigheid was fijn. Ik heb je altijd al een toffe meid gevonden.
    Wees gewoon jezelf, dat is wie je hoort te zijn :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het heel knap dat je dit toch nog even gezegd hebt. Respect!
    Ik hoop dat je succesvol word in wat je gaat ondernemen (:


    26 - 02 - '16

    Yea, whatever. Ik vind je nog steeds een aandachttrekkerig mens hier, ik heb het idee dat je je vaak te goed voelt voor dit forum. Zodra je iets beters hebt, ben je weg. Maar, veel plezier met je leven denk ik.


    Your make-up is terrible

    Had niet eens gemerkt dat je weg was, nog veel succes en plezier met je toekomst (:


    (Be)lieve in (you)rself