• Wie heeft er zin in een ORPG? Laat maar weten welke onderwerpen je leuk vind dan zoeken we iets uit!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Uhm wat houd ORPG in?

    Me wants.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Proprius schreef:
    Uhm wat houd ORPG in?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Online roleplay Game name ik aan?
    Mensen blijven er maar letters bij zetten.. Ik hou eht gewoon op RP.

    List er aan, welke stijl RP je? en waarvover, en hoe?
    (hoe: msn, email, Pb, whatever)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Proprius schreef:
    Uhm wat houd ORPG in?

    Het is een Online Role Play Game.
    Dan maak je een rol aan, en kruip je daarin terwijl je de verhaallijn volgt. Je schrijft dus eigenlijk een verhaal met heel veel mensen, waarin je alleen controle hebt over je eigen karakter.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Escritura schreef:
    Online roleplay Game name ik aan?
    Mensen blijven er maar letters bij zetten.. Ik hou eht gewoon op RP.

    List er aan, welke stijl RP je? en waarvover, en hoe?
    (hoe: msn, email, Pb, whatever)

    Ik denk gewoon in een topic?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Het is een Online Role Play Game.
    Dan maak je een rol aan, en kruip je daarin terwijl je de verhaallijn volgt. Je schrijft dus eigenlijk een verhaal met heel veel mensen, waarin je alleen controle hebt over je eigen karakter.

    Waarom noemen ze het dan niet gewoon RPG?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik denk gewoon in een topic?


    Ik weet niet wat zij bedoeld hé? ^^ Ik ken veel mensen die via msn or via email liever RPg-en, daarom vraag ik het.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke klinkt leuk dat wil ik wel!

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat zij bedoeld hé? ^^ Ik ken veel mensen die via msn or via email liever RPg-en, daarom vraag ik het.

    Hahah, ik doe het liever in een topic, en dat lijkt me ook logischer als je het in een topic vraagt. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Hahah, ik doe het liever in een topic, en dat lijkt me ook logischer als je het in een topic vraagt. :Y)


    *O* Snap ik, maar vammidag zag ik ook topics waarin mensen vroegen voor een msn-RPG buddy. Dus mijn vraag is wel logisch. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    *O* Snap ik, maar vammidag zag ik ook topics waarin mensen vroegen voor een msn-RPG buddy. Dus mijn vraag is wel logisch. ^^

    Lol, niet gezien. :W

    Maar mij lijkt het wel leuk om een nieuwe RPG aan te maken?
    Ik had er laatst een geopend met een geweldige verhaallijn, maar vrijwel niemand reageerde. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Lol, niet gezien. :W

    Maar mij lijkt het wel leuk om een nieuwe RPG aan te maken?
    Ik had er laatst een geopend met een geweldige verhaallijn, maar vrijwel niemand reageerde. (no_chears)


    Tsjah, het punt is, ik ben erg slecht in forum-RPG's. Daarom dat ik meestal via email of msn met iemand roleplay. (Dan heb je gewoon beiden meerdere karakters.)

    Maar, wat voor verhaallijn was het? (ik maak soms uitzonderingen. ^^)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Tsjah, het punt is, ik ben erg slecht in forum-RPG's. Daarom dat ik meestal via email of msn met iemand roleplay. (Dan heb je gewoon beiden meerdere karakters.)

    Maar, wat voor verhaallijn was het? (ik maak soms uitzonderingen. ^^)

    Ik ben juist beter op het forum, lol.

    Dit was het rollentopic, daar staat ook de verhaallijn in. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha ik had niet verwacht dat er nog iemand zou reageren. Anyway ik bedoelde Only Role Game Playing. Want ik verveelde me dood en had geen zin om een rollenspel te maken en te moeten wachten tot ik genoeg mensen had. Dus dat is een RPG voor alleen maar 2 of 3 mensen. Maar we kunnen wel een RPG maken met de mensen van jullie die aangegeven hebben wel te willen:)

    Ik heb 1 iemand waarmee ik over MSN rpg, het enige nadeel is dat je alleen kan reageren als iemand online is en dat je je berichten moet onthouden. Dus ik vind via forum wel het makkelijkst.

    Voor de mensen die mee willen doen. Waar houden jullie van? Wat voor onderwerpen?

    Ik schrijf eigenlijk altijd in derde persoon.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:49 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow