• Ik wist nog steeds niet wat voor 5 december en voor mijn verjaardag zou vragen aan me ouders, en nu dacht al een tijdje eraan om alle boeken van harry potter te kopen en nu krijg ik 5 december de steen der wijzen en ook nog een paar voor me verjaardag nu ben ik heel blij(dance)

    Wie heeft de boeken of wie wilt ze ?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:06 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Allemaal + vertelsels van baker de bard +zwerkbal door de eeuwen + fabeldieren en waar ze te vinden

    En ze vallen allemaal uit elkaar. =P


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik heb ze allemaal in Nederlands + Engels n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    We hebben volgens mij alleen 1 en 2. De rest heb ik eens van mijn nichtje geleend om te lezen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb ze allemaal. Inclusief 4 Engelse. Maar nog wel moeilijk. Gelukkig ken ik in het Nederlands ze uit mijn hoofd. Dus dat maakt het lezen iets makkelijker! (A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb ze, maar nooit gelezen :W


    -

    Ik wil boeken D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb 4, 5 en 7. Ik krijg voor kerstmis de 6de ;d
    De vierde heb ik op de markt voor 3.5 euro gekocht en 5&7 voor maar 5 euro ;d

    Ik krijg Fabeldieren en Waar ze te vinden op kerstmis, ik heb de 7 boeken en ook nog Zwerkbal door de eeuwen heel :P


    Define "good".

    Pariah schreef:
    Ik heb ze. :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I have all the books. Maar mijn zusters pikken ze telkens, verdomme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, alle 7, maar wel in het Engels. Allemaal tegelijk gekocht in zo'n speciale box of zo :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen