• Dit jaar ging niet zo lekker wat betreft jongens, eerst vond ik een leuk vriendje en die veranderde zo erg na een week verkering dat ik het uit heb gemaakt na 3 weken, toen ontmoete ik een band dude die eerst zei dat hij me leuk vond maar uiteindelijk durfde hij het niet aan (nu zijn we vrienden), toen ontmoete ik S, een hele leuke jongen die mij ook leuk vond alleen hij had een vriendin... Ik ben ik zijn 'val' getrapt en hij heeft me gewoon glas hard gebruikt. Toen heb ik besloten even helemaal klaar te zijn met jongens tot dat ik R leerde kennen. Ik kende hem eigenlijk al maar ik had hem nooit bekeken op een andere manier dan gewoon vrienden totdat hij mij die aandacht gaf. Ik kwam erachter dat hij eigenlijk heel leuk is en echt om me geeft (hij is 4 jaar ouder).

    We praatte steeds meer op msn en hij vertelde dat hij net uit een relatie van 2,5 jaar kwam en hij dus niet zat te wachten op een relatie. Dat vergat ik maar even en toen hij vroeg of ik een keer wilde afspreken als echte date heb ik dat ook gedaan. De dag dat ik naar hem toe ging zoende we, ja het ging gewoon van zelf er hing z'n spanning weet je wel... Hij gaf ook toe dat het eigenlijk niet zijn bedoeling was maar dat hij er echt geen spijt van had en dat hij me echt een leuk meisje vind. Nu daten we al 2 maanden ofzo en nja hij noemt me soms ook gewoon schat en kust me gedag waar mijn vriendinnen bij zijn. Maar een relatie wil hij niet.

    Ik weet dus niet echt wat ik moet doen, zal ik afwachten of er een eind aan maken? Want ik vind hem echt heel leuk en ik kan het eigenlijk niet nog eens hebben dat mijn hart word gebroken...

    btw: hij komt heel vaak bij ons thuis, kan het heel goed met mijn ouders vinden en hij dolt constant met mijn zusjes.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 18:29 ]


    -

    Het is een beslissing die je uiteindelijk zelf moet maken. Ik denk dat het voor jouzelf een keer verstandig is om rustig aan te doen, gezien je beleving met jongens dit jaar.
    (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    MissNaughty schreef:
    Het is een beslissing die je uiteindelijk zelf moet maken. Ik denk dat het voor jouzelf een keer verstandig is om rustig aan te doen, gezien je beleving met jongens dit jaar.
    (;

    Ja daar zit ik dus ook nogal mee...


    -

    Ik heb zelf nogal niet leuke ervaringen met jongens die zeggen dat ze nog geen relatie willen. Ik ben zelf nu een fucking halfjaar verder, en hij vind me kennelijk nog steeds leuk. Dat werkt dus gewoon niet.

    Ik zou aan hem vragen wat hij nou eigenlijk precies wil, of ie op een langere termijn wel iets met je van plan is, of niet. Jij wil weten waar je aan toe bent, en als hij je dat niet kan vertellen, dan is hij het jou niet waard.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Ik heb zelf nogal niet leuke ervaringen met jongens die zeggen dat ze nog geen relatie willen. Ik ben zelf nu een fucking halfjaar verder, en hij vind me kennelijk nog steeds leuk. Dat werkt dus gewoon niet.

    Ik zou aan hem vragen wat hij nou eigenlijk precies wil, of ie op een langere termijn wel iets met je van plan is, of niet. Jij wil weten waar je aan toe bent, en als hij je dat niet kan vertellen, dan is hij het jou niet waard.

    Ik denk dat dat wel het beste is, nu even de moed verzamelen om het te vragen... o_o


    -

    zo te horen houd hij jou aan het lijntje
    en dat is NOT GOOD, dus ik zou hem vragen wat hij nou van plan is, en gewoon laten gaan, jezelf op 1e plek zetten is even belangrijker op dit moment :)

    -heeft ervaring met aan het lijntje gehouden te worden, is echt verschrikkelijk-


    I solemny swear i am up to no good

    KimKibum schreef:
    zo te horen houd hij jou aan het lijntje
    en dat is NOT GOOD, dus ik zou hem vragen wat hij nou van plan is, en gewoon laten gaan, jezelf op 1e plek zetten is even belangrijker op dit moment :)

    -heeft ervaring met aan het lijntje gehouden te worden, is echt verschrikkelijk-

    Nou als hij me aan het lijntje zou houden lijkt het me sterk dat hij helemaal niks met andere meisjes doet... ;]


    -

    Als ik jou was, zou ik er voor gaan. ;x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    Als ik jou was, zou ik er voor gaan. ;x

    Dat wil ik ook echt... ik ben alleen een beetje bang.


    -

    Nou, hij zegt dat hij geen relatie wilt, dus hij gaat niet 100% voor jou -vind ik dan- Ik zou daarmee kappen als ik jou was. Denk voor jezelf na of je er zelf voor wilt gaan, of dat je toch liever geen relatie met hem wilt, en dan net zoals Desecrate zegt, aan hem vragen wat híj nou wilt.
    Succes (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    Dat wil ik ook echt... ik ben alleen een beetje bang.

    Ik ken genoeg jongens die "niet voor een relatie willen gaan". En geloof me, als jíj ervoor gaat, dan bedenken ze zich wel. :3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Ik ken genoeg jongens die "niet voor een relatie willen gaan". En geloof me, als jíj ervoor gaat, dan bedenken ze zich wel. :3

    Dankjewel (:


    -

    Herolicious schreef:
    Nou, hij zegt dat hij geen relatie wilt, dus hij gaat niet 100% voor jou -vind ik dan- Ik zou daarmee kappen als ik jou was. Denk voor jezelf na of je er zelf voor wilt gaan, of dat je toch liever geen relatie met hem wilt, en dan net zoals Desecrate zegt, aan hem vragen wat híj nou wilt.
    Succes (:

    Ik wil er echt voor gaan eigenlijk.. Maar ben bang om weer gekwetst te worden.


    -

    Bespreek met hem of ie nog steeds zo denkt over het geen relatie hebben en als hij dan toch geen echte relatie met je wilt, dan moet je misschien de knoop doorhakken en verder opzoek gaan want liefde moet van beide kanten komen (:

    Het is eigen beslissing, maar probeer vooral realistisch te handelen en niet uit koppigheid. Hier bedoel ik niks kwaads mee. Ik denk zelf dat het beter is als je even afstand houd. Hij komt op mij nogal onduidelijk over met wat hij wilt, en als hij dat tegen jou ook niet duidelijk genoeg maakt, bestaat er altijd een kans dat je je later gekwetst zult voelen.


    *~* Proud Luxury *~*

    PrettyJewel schreef:
    Het is eigen beslissing, maar probeer vooral realistisch te handelen en niet uit koppigheid. Hier bedoel ik niks kwaads mee. Ik denk zelf dat het beter is als je even afstand houd. Hij komt op mij nogal onduidelijk over met wat hij wilt, en als hij dat tegen jou ook niet duidelijk genoeg maakt, bestaat er altijd een kans dat je je later gekwetst zult voelen.

    Als ik afstand neem, belt hij me juist... Aargh dit is zo verwarrend haha XD


    -