• Vandaag heb ik met B. (topic 1,2 en 3) gepraat, door hem gewoon even apart te nemen in de pauze op school.
    En bedankt dat veel van jullie voor me geduimd hebben, maar hij blijft toch bij hetzelfde besluit en we hebben afgesproken vanaf nu gewoon vrienden te zijn. Het heeft me best wel pijn gedaan dat hij eerst zo graag een relatie met mij wilde, om vervolgens aan alles plotseling een einde te maken, maar het is nu eenmaal zo. Thought you should know... (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik doe er zelf gemiddeld een week over dus ik vind dat wel meevallen hoor :P


    ^Dit, maar hem kende ik al. Dus ja...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik jongens dan even een tijdje achterwege laten, je hebt nog een heel leven voor je, niet dat je nu niet met jongens mag omgaan ofzo, maar dan kan je je nu met leuke dingen bezighouden en later nog gekwetst worden. Het lijkt me ook niet echt fijn om vanaf een jongere leeftijd steeds gekwetst te worden door jongen.


    Weet je, dat was ik dus ook precies van plan na mijn ex. Maar toen kwam ik deze jongen dus tegen en zonder dat ik het echt wou ben ik verliefd op hem geworden. Maar ik ben het nu wel weer van plan, en nu echt :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh, wat jammer voor je! Sterkte (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    NOURRY schreef:
    Awww, sterkte ermee!


    26 - 02 - '16

    Ah, dat is balen, veel sterkte ):

    Zelf heb ik er geen ervaring mee, want ik heb nog nooit een relatie gehad :W Alhoewel ik denk dat ik iemand een soort van leuk vind, maar dat wordt toch niks :W Maar ik kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet ): Maar zoals al gezegd, je bent nog jong, dus er komen vast ooit een leukere jongen die je waard is en bij je blijft (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle