• Heee, ondanks het feit dat het hier barst van de verhalen kom ik er bijna nooit één tegen die ik echt leuk vind. Misschien kunnen jullie me helpen?
    Volgens mij ben ik echt heel raar, maar ik vind de schrijfstijl belangrijker dan het onderwerp. Ik zoek een story die dus
    -goed geschreven is
    -zonder al teveel spel- en stijlfouten
    -een beetje realistisch, dat er echt over nagedacht is
    -als het kan met een beetje romantiek erin
    Mag over van alles gaan, van Twilight tot onbekende mensen, en het maakt niet uit of ze al klaar zijn of nog maar net begonnen.
    Dus: post hier een verhaal waarvan je denkt dat het aan deze eisen voldoet, en ik ben je eeuwig dankbaar!
    xxxx

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 23:17 ]




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Net begonnen

    Patch me up is een fanfic van de Hunger Games.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    thankss!

    ‘De schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt.’
    - David Hume

    De twintigjarige Charlotte ‘Charlie’ Green is al sinds enkele jaren werkzaam als model en begint zo langzamerhand steeds bekender te worden. Ze staat in beroemde bladen, loopt over prachtige catwalks en heeft zelfs al een keer een interview gegeven, maar op een dag is dit allemaal in één klap over. Ze krijgt een ongeluk waarbij ze ernstig verminkt raakt en vervolgens niet langer gewild is in de modellenwereld. Van de ene op de andere dag wordt ze als oud vuil aan de kant gezet en stukje bij beetje kwijnt ze weg in verdriet, eenzaamheid en pijn, want om er weer bovenop te komen moet ze talloze ingrijpende operaties ondergaan.

          Tijdens een van haar vele bezoeken aan het ziekenhuis komt ze tot haar grote verassing haar oude schoolvriend Caleb tegen, die haar het leven weer positief laat inzien en haar leert dat ze mooi is, ondanks haar verminking. Dit geeft haar de kracht om een eigen modellenbureau op te richten en een bijbehorend tijdschrift te beginnen, waar iedereen welkom is, want, zoals ze zelf zegt: ‘Aan schoonheid zit geen standaard.’

          Maar wat als Caleb een geheim blijkt te bezitten dat het leven van Charlie nogmaals overhoop haalt en bovendien veel meer voor hen stuk maakt dan hen lief is?


    Coming Soon.


    Ik ben er hard aan bezig (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 23:30 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb twee verhalen voor je in de aanbieding:
    - The King of the Gods
    - The Rhythm of the Strangers


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ecstasy
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    Onbekende personen - Romantiek - Gay
    --
    En we dansten op gebroken glas
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.
    Onbekende personen - Drama (en een klein beetje romantiek)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 23:46 ]


    I can't even think straight.


    Raindrops [Lily Luna Potter]

    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.



    Winter Months

    Elk jaar opnieuw hoop ik dat alles goed zal komen en elk jaar opnieuw word ik weer teleurgesteld.

    De winter maanden zijn zwaar en kil. In die maanden voel ik me het meest alleen. Maar dit jaar zal alles veranderen. Ik breng hoe dan ook deze kille maanden niet alleen door. Ik verlang naar warmte en liefde, en als het me weer niet overkomt, dan zal ik zelf de touwtjes in handen moeten nemen.

    Het verhaal heeft te maken met gebroken harten, loslaten, verliefd worden en alle verkeerde keuzes die erbij horen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ik ben er hard aan bezig (:

    I defenitely gonna read that story:Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!


    I love you Tim

    Mocht je 16+ lezen, deze voldoet geloof ik aan al je eisen.

    An is 15 jaar, ze heeft sporadisch ruzie met haar ouders. Ze kan goed praten met haar ouders en heeft een erg goede band met ze. Ze heeft amper problemen in haar leven, het enige wat haar tegenstaat, is dat ze een tikkeltje onzeker is. Ze leert Just kennen doordat haar vader hem op een dag mee neemt naar huis. Het is een vriend van haar vader, die ze nog nooit had gezien. Just is 23 jaar, woont op zichzelf, en ziet zichzelf als volwassen. Hij weet alles beter dan wie dan ook. Op de een of andere manier weet Just haar in zijn ‘macht’ te krijgen. Zal An hier nog uit kunnen komen, of blijft ze voor altijd vast te zitten in zijn machtige web?

    Oh liefje, heb je dan echt niet door, dat mijn hartje maar klopt voor 1 persoon, die ene persoon, ben jij. Alleen bestemd is voor jou. Je beheerst me, je kan me maken, en je kan me breken, al zal ik je dat nooit laten merken. Je geeft me het vertrouwen, het vertrouwen dat zo lang weg is geweest, dat ik in niemand anders vinden kon. Je hebt zo’n onwaarschijnlijke rust over je heen, dat ik wegdromen kan in je armen, sla ze om me heen, en ik voel me veilig, zo ongelooflijk beschermd.


    16+
    Liefde, spanning, seks, obsessie

    Link naar De Control-Freak

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 16:50 ]


    Bad decisions make good stories.

    Never Judge a book by its movie

    Met Chace Crawford en Ed Westwick!


    I was an angel living in the garden of evil


    Het trappenhuis ruikt muf en oud. Ik erger me aan de afgebladderde muur die in een verschrikkelijke staat is. Ik loop de krakende trap op en luister naar het voorbij komend verkeer. Als ik op de tweede verdieping ben haal ik het verfrommelde papiertje uit mijn zak, Het briefje ruikt al net zo muf en oud als het pand waar ik in sta. Ik haal mijn neus op en zoek naar nummer 14, met mijn ogen ga ik de kamers af. de meeste cijfers hangen scheef op de donkerbruine houten deuren waar van alles op is geklat. Nummer 11, 12, 14! Daar moest ik zijn. Voor de deur blijf ik even staan en vis de verroeste sleutels die bij de brief zaten uit mijn zak, voorzichtig steek ik ze in het bekraste slot. Ik hoor een zachte *klik* en dan glijdt de donkerbruine deur langzaam open...


    *Plaatje aanklikbaar
    ** Enjoy! (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eaven

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 16:08 ]

    Camillia schreef:
    (...)
    I defenitely gonna read that story:Y)


    Ah, dank je (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle