• Heey allemaal,
    Ik heb nu iets van drie dagen lang al last van m'n buik. Boven en rond m'n navel. Ik ben niet ongesteld ofzo, maar ik heb waarschijnlijk een spastische darm. Dat betekent dat je heel vaak buikpijn hebt, je kan er niks aan doen. Alleen mee leren leven. Mijn vader heeft het ook.
    Ik heb dus hele erge pijn als ik zit, lig, met staan wat minder. Maar alsnog. Ik word er schijtziek van... :(
    Moest dit echt even kwijt,
    Kim (RvdMenJvKfan)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb net zoiets, bij mij duurt het meestal een dag of vijf. Heel vervelend, sterkte! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn moeder heeft dat ook, die kreeg vezels voorgeschreven, oftewel, ongelooflijk veel bruin brood eten en dat soort zooi, zodat de inhoud vand e darm (lekker onderwerp) minder tegen de rest van je lijf aan beukt doordat het er gemakkelijker uitkomt.

    Oké, ander onderwerp, ik hou van konijnen :'D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 20:37 ]


    Let it come and let it be

    Buhh, dat is inderdaad echt heel vervelend. Maar je zegt dat je vader het ook heeft? Misschien toch maar naar je huisarts gaan zodat je tenminste vast kunt laten stellen dat je dat hebt en dat het zeker is dat het dat is. Het kan ook zijn dat het iets anders is wat namelijk wél te verhelpen valt :/. Heel veel beterschap! (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Korte aanvulling op Countenance haar reactie. Dus.. ga naar de huisarts. Overleg je eetpatroon en kijk wat je eraan kunt doen :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    @Jonsu Ik heb totaal geen zin om naar de huisarts te gaan. Volgens mijn moeder moet ik dan helemaal onderzocht worden. En als ik ergens geen zin in heb, is het wel in onderzoeken.
    Ik weeg iets van 5 kilo teveel om ondergewicht te hebben. Ik moet ook nog erop letten dat ik geen noten binnen krijg, vanwege m'n allergie. Ik eet elke dag fruit en groente (groente behalve op zaterdag).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eventjes naar de dokter gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb het ook, inderdaad even naar de dokter gaan en van die zakjes halen dat alles schoonspoelt. En vermijd voor de rest droge dingen zoals beschuiten, biscuits etc. Eet veel kiwi's want dat helpt!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonsu schreef:
    Korte aanvulling op Countenance haar reactie. Dus.. ga naar de huisarts. Overleg je eetpatroon en kijk wat je eraan kunt doen :Y)!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het is maar net wat je liever wilt, telkens buikpijn hebben, of even één vervelend onderzoek doen en er daarna geen tot weinig last meer van hebben :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RvdMenJvKfan schreef:
    @Jonsu Ik heb totaal geen zin om naar de huisarts te gaan. Volgens mijn moeder moet ik dan helemaal onderzocht worden. En als ik ergens geen zin in heb, is het wel in onderzoeken.
    Ik weeg iets van 5 kilo teveel om ondergewicht te hebben. Ik moet ook nog erop letten dat ik geen noten binnen krijg, vanwege m'n allergie. Ik eet elke dag fruit en groente (groente behalve op zaterdag).

    Toch gaan, wie weet is het iets anders en ben je met een paar dagen medicijnen er vanaf. Behalve als jij natuurlijk met je gezondheid wilt spelen..
    Onderzoeken zijn misschien niet fijn, maar als dat er voor zorgt dat je niet meer zo'n buikpijn krijgt denk ik wel dat het dat waard is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ocharme, en dafalgan of ander antibiotica doesn't work?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nerveus schreef:
    Eventjes naar de dokter gaan ;)


    Dit + Veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Dan toch maar naar de dokter gaan, maar ik heb zo'n rooster waar het niet echt in past, zodat ik in ieder geval geen les mis. Ik heb op vrijdag wel twee tussenuren (90 minuten + 15 minuten pauze). Maar ik doe er 20 minuten over om thuis te komen op de fiets. Ik moet ook weer op tijd op school zijn, dus dat gaat ook niet lukken. Mijn kortste dag (vrijdag) is verlengd, met mentortijd van de teammanager. Tot en met het 7de uur in plaats van het 6de uur.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Je wilt wat doen aan het ziek zijn of niet. Jou keuze. Wat boeien die paar minuten dan die je op school mist? Als je uiteindelijk doodziek bent mis je nog veel meer school.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:29 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Als de buikpijn aanhoudt, zou ik maar wel naar de dokter gaan. Misschien is er iets veel ergers aan de hand en heb je darmkanker (of net als ik grote kans op), ofzo.
    Je weet maar nooit.