• Hallo daar allemaal.

    De laatste dagen merk ik dat er in de top 5 stories enkel nog maar 1D of JB gerelateerde stories staan, ik als geen fan vind daar persoonlijk dus echt niets aan. Maar nu had ik het idee om een aparte top 5 stories te doen van fanfics. Zodat in de gewone top 5 ook weer eens andere stories te zien zijn die niets te maken hebben met een beroemdheid.

    Edit 3/12/11; Misschien is het raar om het dan alleen over fanfics te doen. Dus ik heb het idee aangepast. De huidge top 5 kan blijven staan, maar er komen ook nog losse top 5 per genre. Dus niet langer alleen de fanfics maar ook de onbekende personen krijgen dan hun eigen top 5.

    Laat even weten wat je vind.

    xx

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:29 ]


    High hopes. Low expectations.

    Het zou fijn zijn, maar er wordt zoveel "valsgespeeld" met die top 5 dat het denk ik redelijk onhaalbaar is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    RainbowDash schreef:
    Het is een site voor fangirls, dan krijg je alleen maar hersenloze fanfics van een beroemdheid die verliefd word op een mary sue (of andersom) en waarin ze na wat geruzie blij samenleven <_<


    comfort in c h a o s

    Taize schreef:
    Nee, er zijn niet eens zoveel andere stories, en mensen moeten eens leren accepteren dat ook fanfics met iemand waar je geen fan van bent wel leuk kunnen zijn.


    Let it come and let it be

    Ik vind het belachelijk dat mensen zoveel zeuren over de fanfics. Deal with it. Maar die top5 voor fanfics vind ik zelfs belachelijk, terwijl ik alleen maar fanfics schrijf.
          Kortom, twee keuzes. Afschaffen van de top5 of dealing with the fact that fanfics are a part of this site. (:


    To infinity and beyond •

    Would be nice, maar is het niet al een paar keer afgewezen? Anders ben ik zeker voor...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ruri schreef:
    Would be nice, maar is het niet al een paar keer afgewezen? Anders ben ik zeker voor...


    Dat weet ik niet, ik ben niet zo heel actief op het forum.


    High hopes. Low expectations.

    Ja, gewoon niet.
    Ik vind heel die top 5 oppervlakkig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RainbowDash schreef:
    Het is een site voor fangirls, dan krijg je alleen maar hersenloze fanfics van een beroemdheid die verliefd word op een mary sue (of andersom) en waarin ze na wat geruzie blij samenleven <_<


    Agree.
    On-topic: Voor!


    26 - 02 - '16

    Taize schreef:
    Nee, er zijn niet eens zoveel andere stories, en mensen moeten eens leren accepteren dat ook fanfics met iemand waar je geen fan van bent wel leuk kunnen zijn.

    Hiervoor is toch de spotlight?
    Gezien worden! In de spotlight staan soms ook gewoon non-fanfic's. En als jullie juist een speciale fanfic top 5 doen is precies het tegenovergestelde gelukt van wat jullie willen, namelijk fanfic's nog meer publiciteit geven. Ik vind het een leuk idee, maar het kan beter uitgewerkt worden denk ik.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Zinloos.


    Has no one told you she's not breathing?

    ik ben ook voor!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    RAYKEHORAN schreef:
    Hiervoor is toch de spotlight?
    Gezien worden! In de spotlight staan soms ook gewoon non-fanfic's. En als jullie juist een speciale fanfic top 5 doen is precies het tegenovergestelde gelukt van wat jullie willen, namelijk fanfic's nog meer publiciteit geven. Ik vind het een leuk idee, maar het kan beter uitgewerkt worden denk ik.


    Je hebt gelijk over de spotlight, maar niet iedereen mag/kan credits kopen. Voor die mensen is het dus haast onmogelijk snel en goed op te vallen.


    High hopes. Low expectations.

    razortears schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk over de spotlight, maar niet iedereen mag/kan credits kopen. Voor die mensen is het dus haast onmogelijk snel en goed op te vallen.


    Ik snap dat mensen niet altijd credits mogen kopen, maar er zijn ook andere oplossingen. Het topic: stories promoten, rollen weggeven in je stories zodat er meer mensen abo's op nemen. Verrassingen als je .... kudo's/abo's hebt of als je in de top staat. Uiteindelijk word je ontdekt en zul je bij élk verhaal meer abo's krijgen. Een top-plaats is heel moeilijk, want de meeste van die verhalen hebben 100+ abo's. En dan is er ook nog een oplossing: schrijfwedstrijden. Er zijn genoeg schrijfwedstrijden waarbij heel veel mensen meedoen en je dus credits kan winnen. Er zijn helemaal niet zoveel speciale 'fanfiction' schrijfwedstrijden! Sorry voor mijn lange reactie, maar ik moest het even kwijt. (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 10:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat is echt een goed idee, dan is er ook meer kans dat andere er in komen



    Ik ben voor (H)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!