• iemand die ik ken genoemd abc (14) heeft in korte tijd meerdere vriendjes gehad ik heb ze even genummerd

    Ze had eerst mijn 1, helaas krijg die een ander en het was dus uit. Na een paar maanden krijg ze met 2 maar ze woonden 2 uur van elkaar reizen en toen hebben ze het uitgemaakt maar bleven vrienden, na een tijdje kreeg ze met 3, 3 had nog al wat problemen rondom zijn thuissituatie en trok abc daar in mee. Ondertussen is abc naar bed geweest met 2 toen ze elkaar weer eens zagen. Uiteindelijk was het uit met 3 en toen kwam vlak daarna 4 ze hadden wel verkering maar het was een vrije relatie, ondertussen ging ze naar bed met nummer 5 die al 21 is toen ging het later weer uit met 4 ondertussen ging het door met 5. Vervolgens kreeg ze weer met 3 maar ze bleef met 5! toen was het weer uit met 3 en ze besloten vrienden te blijven. Nu heeft ze weer met 1!!!

    ZE HAD AL EEN TIJDJE EEN BUURJONGEN DIE HAAR AAN HET "SOORT VAN STALKEN WAS EN DIE HEEFT NU LOPEN STOKEN EN NU IS HET UIT MET NUMMER 1 EN HAAR ANDERE BUURJONGEN HEEFT HAAR DE LIEFDE MIN OF MEER VERKLAART DUS ER KOMT STRAKS VAST EEN NUMMER ZES!! NIET TE GELOVEN!!!

    omg! dat is toch erg en dit allemaal in een half jaar!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:41 ]


    ©1998

    The fuck is this shit. o.o
    Ik vraag me echt af wat haar ouders haar leren hoor.


    Your make-up is terrible

    liefde is onbegrijpelijk :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ja.

    Sommige mensen hebben geen hersens. Jammer voor ze dat ze het dan moeten compenseren door iedereen te neuken die ze tegenkomen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pardon, 14 en 21? Amai, Ik zou zeggen ja.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:08 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whutt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    WATIC schreef:
    Pardon, 14 en 21? Amai, Ik zou zeggen ja.
    Dit, ja.

    Sherlockshit schreef:
    liefde is onbegrijpelijk :Y)

    That ain't love, that's lust.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben niet degene om te zeggen dat ze een **** is, maar ik vind toch van wel, als ze alles bewust doet.


    -

    In een half jaar is wel een beetje apart...


    Life is hard and then we die

    *pakt Death note* Volledige naam graag.


    Shoganai i ne~

    PUKKELxDING schreef:
    In een half jaar is wel een beetje apart...


    daarom juist, er is natuurlijk we iets meer thuis gebeurt enz maar ik vind het zo raar ik vroeg me daarom juist af dat ik soms gek ben dat ik nog niet bezig ben met vriendjes en .... maar dit is ook niet helemaal gezond geloof ik


    ©1998

    SmileLullaby schreef:
    Ik ben niet degene om te zeggen dat ze een **** is, maar ik vind toch van wel, als ze alles bewust doet.


    Daar ben ik het helemaal mee eens..


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    En dat voor een 14-jarige? D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Marling schreef:
    Ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.