• depressief van al die liefdes dingen om je heen, al die kleffe stelletjes en liedjes en hartjes en alles nu met kerst.
    Ik ben nu 'Lets Get Married' aan het kijken(vraag me niet weerom, er is niks beters op) en ik word er gewoon echt zwaar chagrijnig van.
    Ook in mijn omgeving, die is weer verliefd,die heeft een relatie, die heeft ervaring. En ik, niks noppes nada. Geen ervaring niks(dat heb je als 17 jarige die nog nooit verliefd is geweest). Dan zit je daar ook zo lekker tussen te zwijgen.
    Nee ik maak dit topic niet om medelijden ofzo, dat wil ik ook helemaal niet hebben. Ik wil alleen weten of het nou ze vreemd is om er echt goed gek van te worden.
    Hebben jullie dat ook, of ben ik nou zo vreemd?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    (...)

    Did you dye your hair blonde, had a sex-change and changed your name to Amy?

    No, I did not think so. (bloos)


    That's what I regularly pretend to do :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb hetzelfde, al een hele tijd lang. Achttien en nog nooit verliefd geweest (no_chears)

    Alhoewel ik wel iemand leuk begin te vinden denk ik, maar ik heb daar toch geen hoop op, dus ja, dat maakt me ook niet blijer ofzo --'


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Ik heb hetzelfde, al een hele tijd lang. Achttien en nog nooit verliefd geweest (no_chears)

    Alhoewel ik wel iemand leuk begin te vinden denk ik, maar ik heb daar toch geen hoop op, dus ja, dat maakt me ook niet blijer ofzo --'

    Hoezo geen hoop? Als ik vragen mag, ik wil niet opdringend lijken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik een verliefd koppeltje hand in hand zie vind ik dat wel schattig, maar als ik twee mensen echt klef zie doen denk ik gewoon van "Huur een kamer..."


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Frigga schreef:
    (...)
    Hoezo geen hoop? Als ik vragen mag, ik wil niet opdringend lijken.


    Omdat ik gewoon niet denk dat hij mij als zijn type ziet (: Qua uiterlijk/innerlijk. En bovendien vind ik het lastig om met hem te praten, alhoewel het de laatste tijd beter gaat, maar toch. Ik heb niet zo'n geloof in liefde na eerdere dingen die mis zijn gelopen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Defensive schreef:
    Ik word wel gek van al die liefdesdingen om me heen, maar dan omdat ik er zelf even niks meer mee te maken wil hebben.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja, ik wel. Ik mis gewoon iemand aan mijn zij you know..
    Vooral nu met kerst! al die stelletjes maar klef doen in de winkels, in de stad, op school etc.

    =(

    Nee, want op 1 na zijn al mijn vriendinnen ook single. (:


    Tell me about it, stud.