• Ik ben nu bezig in het laatste boek van de Hongerspelen & Harry Potter ken ik natuurlijk allang, dus daar hoef je niet mee aan te komen haha. (krul)

    Dankjewel alvast!
    Oh ja, het liefste lees ik fantasie & avontuur. :]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 13:48 ]


    They were never in fact homeless

    The bookthief - Markus Zusak
    Alle boeken van de schrijver rick riordan (Fantasy/Mythology)
    de boeken van Juliet Marrilier (Romance/Mythology)
    De boeken van Cassandra Clare (Fantasy/romance)
    De boeken van Darren Shan (Fantasy/Horror)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 13:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Huiver van Maggie Stiefvater.
    Zielen van Stephenie Meyer.
    En ik lees nu de serie van Kate Brian.
    Pracht van een boeken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    darren shan (de wereld van darren shan & demonata)
    john flannagan (de grijze jager)
    cate tiernan (wicca)
    robin hobb (the rain wilds chronicles)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dan moet je Het Huis van de Nacht - P.C. Cast en Kristin Cast (van die schrijvers ben ik niet zeker) lezen :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Huiver & Fluister van Maggie Stiefvater
    The Darkest Power trilogie van Kelley Armstrong (het eerste boek heet 'bezwering')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    huis van de nacht- P.C. en Kristin Cast
    Fallen- Lauren kate


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ralph Helfer - Modoc
    Het jongetje Bram en Modoc de olifant worden op dezelfde dag geboren. Samen groeien ze op, te midden van een bonte verzameling artiesten bij een klein circus. Er ontstaat een hechte band tussen hen terwijl Bram tot olifantentrainer wordt opgeleid en Modoc tot de ster van de piste. Hun omzwervingen voeren hen over de hele wereld, en samen beleven ze vele avonturen. (Genre: Biografie, avontuur)

    Kai Meyer - IJzig vuur
    In het donkere noorden heerst een Sneeuwkoningin met een hart van ijs. Een jonge tovenares weet als adelaar een ijspegel van het hart te stelen. De vogel vliegt naar het zuiden, komt terecht in het tsarenrijk en verstopt daar de pegel. Rond 1880 wordt het meisje Maus geboren in het Aurorahotel in Sint Petersburg. Maus woont op 12-jarige leeftijd alleen in een keldergang van het hotel en is erg bang voor de buitenwereld. Als schoenenpoetster komt ze in contact met de Sneeuwkoningin en dier lijfwacht Erle. Ook maakt Maus kennis met de tovenares Tamsin. Maus is niet alleen getuige van de magische strijd die tussen de Sneeuwkoningin en de tovenares losbrandt, maar bepaalt wie de winnaar wordt. Een spannend, maar ijzig fantasyverhaal waarin de verwikkelingen rond de moord op de tsaar zijdelings worden gevolgd. (Genre: Fantasy)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik wil het boek kopen genaamd: My chemical garden,


    Pretty is just a pretty word.

    De Groene Bloem trilogie van Floortje Zwigtman. Zijn mijn favoriete boeken.

    Londen 1894. Adrian Mayfield zwerft door de straten van het rijke West End, op zoek naar liefde, vriendschap en het Grote Geld. Zijn zoektocht voert het langs het Café Royal, waar Oscar Wildes purperen hofhouding praat, droomt en drinkt. Maar ook langs Little College Street 13, waar volksjongens hun lichaam verkopen aan vermogende heren. Het geld ligt op straat, maar vriendschap en ware liefde blijken schaars te zijn...


    I can't even think straight.

    The Darkest Powers - Kelley Armstrong, is écht een aanrader.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    the Gemma Doyle trilogy! Die raad ik je echt aan als je van the Hunger Games en Harry Potter houdt.

    The story revolves around Gemma Doyle, a young woman sent from her home in British India to the mysterious boarding school, Spence Academy. There she meets Ann, Felicity, and Pippa, three other remarkable young women and together they discover the dark past of their school. Gemma learns of her own heritage and the magical powers she possesses.

    - je kan de boeken ook in het Nederlands lezen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De Gone Serie van Micheal Grant kan ik erg aanraden
    In perido beach en omgeving zijn opeens alle mensen boven de 15 verdwenen. Ze zitten ingesloten in een soort koepel en er zijn mensen met geheime krachten
    Erg leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AHAHAHA LOL. Je hebt het over gewone boeken, ik dacht over Quizlet verhalen, dus ik heel lijstje maken. Maar goed. The Darkest Powers van Kelley Armstrong is leuk!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:14 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik heb net 'Verwelken' van de trilogie 'The chemical Garden' uit gelezen en dat is echt een enorme aanrader!!!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 19:36 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Heb je Twilight al gelezen?


    Physics is awesome