• Kan dat?
    Ik had net een ruzie met m'n moeder, anyway, dat liep uit de hand. Ik kreeg haar nagel oid in mn oog en nu zie ik met mijn rechter oog alleen zwart.

    Aangezien Google niet m'n best friend is, vraag ik me af of iemand dat ooit gehad heeft en of het over kan gaan.

    I'm not a fan of docters.

    Alwin, je bent geen dokter. Ik ben het met je eens, maar om het subtieler te brengen:

    Lieve meid, wij zijn geen artsen en ik raad je aan naar de huisartsenpost te gaan. Je kunt het schoonmaken met water en het koelen, mocht het gaan zwellen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Alwin, je bent geen dokter. Ik ben het met je eens, maar om het subtieler te brengen:

    Lieve meid, wij zijn geen artsen en ik raad je aan naar de huisartsenpost te gaan. Je kunt het schoonmaken met water en het koelen, mocht het gaan zwellen.


    Niet om moeilijk te doen, maar hij traind er wel voor. :W
    Tsjah, misschien had hij het subtieler kunnen brengen, maar beter een beetje grof dan een oog kwijt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Priemgetal schreef:
    Alwin, je bent geen dokter. Ik ben het met je eens, maar om het subtieler te brengen:

    Lieve meid, wij zijn geen artsen en ik raad je aan naar de huisartsenpost te gaan. Je kunt het schoonmaken met water en het koelen, mocht het gaan zwellen.


    Ik ben geen dokter, dus ik hoef het niet subtiel te brengen :Y) Ik heb gewoon een hekel aan mensen wiens eerste reactie na een ernstige verwonding(blind zijn aan een oog noem ik toch wel ernstig) is om het op internet te zetten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    Niet om moeilijk te doen, maar hij traind er wel voor. :W
    Tsjah, misschien had hij het subtieler kunnen brengen, maar beter een beetje grof dan een oog kwijt.


    Dat is met een "t". Hij studeert, maar hij kan nooit veel verder zijn dan zijn derde jaar bacheloropleiding, hij heeft (waarschijnlijk) nog geen co-schappen gehad en ik vertrouw hem evenmin als de rest van jullie hier (wat betreft medisch advies). Ik ga toch liever naar mijn huisarts, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben geen dokter, dus ik hoef het niet subtiel te brengen :Y) Ik heb gewoon een hekel aan mensen wiens eerste reactie na een ernstige verwonding(blind zijn aan een oog noem ik toch wel ernstig) is om het op internet te zetten.


    Volgens mij heb jij aan best veel dingen een hekel... No kidding. Ik ben het wel met je eens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben geen dokter, dus ik hoef het niet subtiel te brengen :Y) Ik heb gewoon een hekel aan mensen wiens eerste reactie na een ernstige verwonding(blind zijn aan een oog noem ik toch wel ernstig) is om het op internet te zetten.


    Als je een hekel aan me hebt, ga mn fucking topic uit want dan hoef ik geen reactie voor jou. Ik maakte me redelijk zorgen en aangezien ik niemand heb om het dat moment te vragen of over te hebben zet ik het op het internet ja, omdat ik hier VROEGER wel eens steun kon krijgen, maar blijkbaar zijn er een aantal mensen die niet vriendelijk kunnen doen op zulke topic's en de site een beetje verpesten. Dankjewel he.

    Is het nu nog steeds zo? Echt, als dit mij was overkomen was ik allang naar de dokter gegaan. En als mijn moeder me niet wil brengen, had ik wel wat anders geregeld... Ik zou echt zijn van 'O jee, ik word blind'. Maar ja, dat ben ik.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dat is met een "t". Hij studeert, maar hij kan nooit veel verder zijn dan zijn derde jaar bacheloropleiding, hij heeft (waarschijnlijk) nog geen co-schappen gehad en ik vertrouw hem evenmin als de rest van jullie hier (wat betreft medisch advies). Ik ga toch liever naar mijn huisarts, haha.


    do not correct my spelling when i've been up since 6 am this morning with only 3 hours of sleep the night before, please? :Y) I'm tired.

    Dan nog is eht logisch als je plots neits ziet uit één oog, om naar een dokter te gaan.
    en "ik kan neit tegen sociale sitatuies" is geen excuus, dat kan ik ook niet. Straks kan ze de sociala situaties neit meer zien, zal ze blij mee zijn. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misschien heeft ze ook geen zin om aan de dokter te moeten uitleggen dat het door haar moeder kwam?
    Hoe dan ook, half blind raken lijkt me toch ook niet precies wat je wil.


    i put the fun in funeral

    Element schreef:
    (...)

    Als je een hekel aan me hebt, ga mn fucking topic uit want dan hoef ik geen reactie voor jou. Ik maakte me redelijk zorgen en aangezien ik niemand heb om het dat moment te vragen of over te hebben zet ik het op het internet ja, omdat ik hier VROEGER wel eens steun kon krijgen, maar blijkbaar zijn er een aantal mensen die niet vriendelijk kunnen doen op zulke topic's en de site een beetje verpesten. Dankjewel he.

    Ik snap Alwin ook wel. Hij's gewoon ziek van altijd maar dat eindeloze vragen om advies als toch blijkt dat er iets ergs is gebeurd. Wij zijn geen dokters. Wij kunnen je niet helpen met dit probleem, tenzij je om eigen ervaringen vraagt en zo. Je kunt gewoon niet verwachten dat iedereen verstand heeft van jouw problemen, noch verwachten dat we advies kunnen geven als je alles toch af slaat. Huisartsenpost bellen? Die komen meestal 's avonds nog langs.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    What the freaking fuck? Mocht ik jou zijn zo ik zo snel mogelijk naar een huisarts gaan (I know, sociale situaties zijn shit, maar nu ja, het gaat om je gezondheid). No offense, maar ik zou toch ook wel iets doen aan de situatie tussen jij en je moeder. Je krijgt haar nagel in je oog and she doesn't give a fuck? That's not normal.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik snap dat je niet graag naar de dokter wilt, maar ik zou het je toch echt aanraden. Je bijt nu beter even op je tanden, dan dat je volledig blind wordt, want daar zul je spijt van krijgen. En zoals al is gezegd, maak het schoon ofzo, je weet niet hoeveel vuil er onder een nagel kan zitten...
    Sterkte. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Escritura schreef:
    (...)

    do not correct my spelling when i've been up since 6 am this morning with only 3 hours of sleep the night before, please? :Y) I'm tired.

    Dan nog is eht logisch als je plots neits ziet uit één oog, om naar een dokter te gaan.
    en "ik kan neit tegen sociale sitatuies" is geen excuus, dat kan ik ook niet. Straks kan ze de sociala situaties neit meer zien, zal ze blij mee zijn. *O*


    Eigenlijk is zo'n ooglapje toch best wel hip :Y)

    Ik vin dat gi'j noar de huusarts mot goan, anders goat' verkeerd met ow oog! Doalijk bunnie blind en kannie ghoa niks meer zien met denne, moarjaoh, 'ie mot' zelf witten, ik kan niks anders dan o mien guu'je road geven. Terwijl je dat leest kom je tot de conclusie (topicstarter) dat je in die tijd je fiets had kunnen pakken en naar de huisartsenpost had kunnen gaan.

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2019 - 23:06 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dat is met een "t". Hij studeert, maar hij kan nooit veel verder zijn dan zijn derde jaar bacheloropleiding, hij heeft (waarschijnlijk) nog geen co-schappen gehad en ik vertrouw hem evenmin als de rest van jullie hier (wat betreft medisch advies). Ik ga toch liever naar mijn huisarts, haha.


    Ik geef geen betrouwbaar medisch advies. Ik spreek gewoon als mensje die er niks vanaf weet. Ik ben niet diegene die mijn studie erbijhaalde, snap niet waarom dat relevant is.


    quidquid excusatio prandium pro

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Ik snap Alwin ook wel. Hij's gewoon ziek van altijd maar dat eindeloze vragen om advies als toch blijkt dat er iets ergs is gebeurd. Wij zijn geen dokters. Wij kunnen je niet helpen met dit probleem, tenzij je om eigen ervaringen vraagt en zo. Je kunt gewoon niet verwachten dat iedereen verstand heeft van jouw problemen, noch verwachten dat we advies kunnen geven als je alles toch af slaat. Huisartsenpost bellen? Die komen meestal 's avonds nog langs.


    Ik heb eerder nooit een vraag gepost en het aan Quizlet vragen lijkt me toch beter dan niemand vragen. Ik kan er gewoon niet heen nu wegens vervoer en het lijkt me ook een heel slecht plan om nu iemand hierheen te halen, maar kan een mod dit topic sluiten? Want het was niet de bedoeling dat mensen een hekel aan me gingen hebben hierdoor. Misschien word het als egoistisch gezien om advies te vragen, aangezien mensen zeggen dat ik een 'excuus' zoek niet te gaan.
    Excuus voor wat, oh excuseer me, maar ik wil graag blind worden?