• Ik zit hier gewoon achter mijn computer en ik kijk even naar buiten door het raam links van mij. Zie ik 3 grote smerige bruine vogel flatsen (nog net niet) druppen. Bah bah bah bah.

    That's grose D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Yep, that's gross. Ik kijk nu naar links en zie mijn vader met zijn net-wakkere, grijze, kalende kroeskop en ik Skype met Fred, die net wakker is en wier haar (het is rood...) enorm pluist. Hij heeft kreukels van zijn kussen in zijn wang en het lijkt me dat hij een kort nachtje heeft gehad, zegt 'ie zelf ook al :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omg, lol. Eentje poepte een keer op school op mijn fietszadel, en toen moest ik nog naar huis fietsen >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Omg, lol. Eentje poepte een keer op school op mijn fietszadel, en toen moest ik nog naar huis fietsen >.<

    Oke, dat is nóg smeriger :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eentje poepte een keer op mijn stuur, vlák naast mijn hand D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gelukkig nog geen nare ervaringen met vogelpoep gehad:Y)
    Mijn uitzicht is mijn ranzige bureau waar allerlei dingen op liggen waarvan je denkt: thefackk..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eledhel schreef:
    Omg, lol. Eentje poepte een keer op school op mijn fietszadel, en toen moest ik nog naar huis fietsen >.<

    Dit. En het kwam een keer terecht op mijn hoofd en ik zat een keer helemaal onder. Dat was zo smerig en ik weet niet meer waardoor het kwam - het was in ieder geval niet de bedoeling. (':


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    (...)
    Dit. En het kwam een keer terecht op mijn hoofd en ik zat een keer helemaal onder. Dat was zo smerig en ik weet niet meer waardoor het kwam - het was in ieder geval niet de bedoeling. (':

    Ah, ranzig O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Famine schreef:
    (...)
    Dit. En het kwam een keer terecht op mijn hoofd en ik zat een keer helemaal onder. Dat was zo smerig en ik weet niet meer waardoor het kwam - het was in ieder geval niet de bedoeling. (':

    Bij mij zat het een keer achter mijn oor :8 Ik bedoel, hoe komt het dáár terecht?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ah bah! :S


    26 - 02 - '16

    Ik ben een paar keer op mijn hoofd gepoept:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik was met mn gezin op fietsvakantie, en toen kwam het op mijn hoofd, mijn schouder en mijn enkel. Daar moest ik nog een half uur mee fietsen D:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik had het een keer in mijn haar D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen