• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Rollen:

    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || xAlways
    - Liam James Payne || Maberu
    - Niall James Horan || Ramsays
    - Harry Edward Styles || Cannibal
    - Zayn Javadd Malik || Faisean


    De meiden:
    - Nyrah Jessy Sadler || Mouek
    - Blue Mikelle Lynn || Maberu
    - Danelea Caitlin Daly || Beanies
    - Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider
    - Jade Alex Prime || HurtedHeart
    - Gereserveerd door Go
    - Melanie Jessica Jones || Depay
    - Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    - Gyona Ifie Drashe || Faisean
    - Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard


    *De namen van de meisjes zijn de namen van hun rollen, zodat de jongens niet weten hoe ze echt heten, tenzij ze voor het raden terug gaan kijken in het rollentopic, alleen dat zou wel minder leuk zijn.

    Reservelijst rollen meisjes:
    - Go
    - Pompeji


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Bij twee weken lang niet posten zonder het gemeld te hebben, lig je er zonder sorry uit.
    - Maximaal twee personages per persoon. Deze moeten wel verschillend zijn, dus een jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages en geen powerplay.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maak nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Probeer er geen sneltrein van te maken.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    Het begin:
    Het is ochtend. De meisjes hebben allerlei spullen, zoals kleding en andere attributen voor hun rol, thuisgestuurd gekregen en komen nu als hun rol aan bij het appartement. Daar staat een groot prikbord met allerlei informatie over het programma en de kamerindelingen, waarna de meisjes erachter komen dat One Direction er ook bij zal zijn. Ze pakken hun spullen uit en kunnen daarna de anderen, of de rol van de anderen, gaan leren kennen.


    De kamerindeling:

    Evanlyn Cassandra Listlefield || Abelard
    Jade Alex Prime || HurtedHeart
    Louis William Tomlinson || xAlways

    Melanie Jessica Jones || Depay
    Gereserveerd door Go
    Niall James Horan || Ramsays

    Liam James Payne || Paynez
    Fio Violet O'Connor || ApexPredator
    Nyrah Jessy Sadler || Licorne

    Gyona Ifie Drashe || Cairde
    Harry Edward Styles || Cannibal
    Alice "Liz" Angelique McCallister || Rider

    Danelea Caitlin Daly || WhiteToms
    Zayn Javadd Malik || Cairde
    Blue Mikelle Lynn || Paynez

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 0:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    MT


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cairde schreef:
    MT


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gyona Ifie Drashe/Dawn Elise Frankle

    Glimlachend stap ik uit mijn Audi. Ik zou winnen dat had ik me maar voorgenomen. Ook al zou dat erg moeilijk worden. Dawn was erg zelfingenomen luisterde nooit naar andere. Gyona is haast het tegenovergestelden. Ze is vrolijk én grappig wat Dawn absoluut niet is. Gyona is ook het meisje dat van opvallen houd. Ikzelf ben een meisje dat bij veel mensen aan de mysterieuse kant is. Ik keek even naar de 2 koffers die naast me stonden. Zodra ik het huis instapte was ik Gyona Ifie Drashe met de bruine haren geen Dawn Elise Frankle met de blonde haren. Ik haalde diep adem en begon te lopen richting het huis. Thuis had ik de sleutel al opgestuurd gekregen. Toen ik uitgeput en al bij het huis aankwam stak ik de sleutel in het slot en draaide de sleutel om wat nogal onhandig ging aangezien ik uitgeput was. Ik had totaal geen conditie.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alice "Liz" Angelique McCallister

    Ik liep met de grote koffer richting het appartement, waar ik hopelijk een maand lang kon verblijven. Dat moest dan wel als Alice Angelique McCallister, een rol die je niet gelijk aan mij zou koppelen, maar het was het waard. Bovendien was de rol die ik moest vertolken, op haar arrogante en egoïstische karakter na, op zich nog wel leuk. Ze had namelijk smetvrees, dus dat kon nog wel eens voor hilarische taferelen gaan zorgen. En daar was ik natuurlijk dol op. Oftewel, een moeilijke maar interessante "undercoveroperatie".
    Moest ik wachten op een meisje, dat nogal onhandig was. Ik besteedde geen aandacht aan haar, aangezien ik Alice daar niet voor aanzag en wachtte dus ongeduldig, voor ik naar binnen ging en meteen een groot prikbord in beeld kreeg. Nieuwsgierig keek ik naar de papieren die er allemaal aanhingen en dan vooral naar de kamerindeling. 'Alice... waar ben je,' mompelde ik, terwijl ik mijn vinger langs de lijst liet gaan. 'Oh, iek zit bij ene Gyona en ene 'arry,' zei ik met een prachtig Frans accent, want mijn personage moest natuurlijk ook per se Frans zijn. 'Arry Styles....' Ik kreunde zachtjes. 'One Directie-on.' Mijn personage haatte dat soort muziek, terwijl ik dol was op hun vrolijke liedjes. 'Geweldiek,' kwam er dan ook sarcastisch uit mijn mond, waarna ik mij omdraaide om het appartement wat beter te bekijken.

    (someone for Liz?)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 19:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Gyona for Liz


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    MT


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Gyona Ifie Drashe

    Toen ik de deur uiteindenlijk open had. ''Eindenlijk'' ik had het woord nog niet gezegt en een meisje had me al omver geduwt met een koffer. Ik haalde mijn schouders op en liep achter haar aan naar binnen. Als ik mezelf was zou ik ook geen sorry zeggen. Ik hoorde haar in een Frans accent mijn naam zeggen en dat van ene Arry. ''Dat ben ik'' Ik sprak met een spaans accent. Het was niet echt moeilijk want Spaans was ik zelf al. ik keek haar vrolijk aan en trok haar in een knuffel. Spontaan was ik in iedergeval. Het viel me ook op dat ze niet echt goed Engel (Of nederlands) kon. ''Gyona als je het nog niet gemerkt had'' ik grinnikte even en besloot om de tijd te nemen om het apartement even in me op te nemen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    [Iemand voor Audrey/Blue.]


    Reality's overrated.

    Melanie Jessica Jones
    Met mijn zwarte, strakke broek, hoge roze pumps en zwarte colbertje aan liep ik het appartement binnen. Mijn bruine haren hingen losjes over mijn schouders en mijn roze koffer sleepte ik nonchalant achter me aan. Ik zucht als ik het prikbord zie staan en met tegenzin loop ik er naartoe om de namen te lezen. 'Niall James Horan..' zei ik met mijn perfecte Engelse accent. 'Is hij niet die ene van One Direction?' zei ik grinnikend. Mijn personage vond zichzelf veel te goed voor de kinderachtige muziek van One Direction, terwijl ik er normaal best naar kon luisteren. Mijn roze gelakte nepnagels gleden over de regels en de informatie van het programma heen en met mijn ogen rollend draaide ik me om om de rest van het appartement te zien. Aan de twee meisjes die er al stonden besteedde ik weinig aandacht. Een blik met opgetrokken wenkbrauwen, meer als dat konden ze niet krijgen. Ik tikte met mijn hakken op de grond voordat ik naar de kamer liep die ik ook nog eens zou moeten delen, met iemand van One Direction. Ik opende de deur en zette mijn koffer netjes naast het bed neer wat ik voor mezelf gekozen had. Ik haalde een hand door mijn haren en kauwde verveeld op de kauwgom die ik in mijn mond had.

    [Iemand die het aandurft om te praten met Melanie?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Reality's overrated.

    Danelea Caitlin Daly
    Mijn greep verstrakte iets rond het handvat van mijn koffer. Deze werd alleen maar strakker met elke stap die ik dichter bij het appartement kwam.
    Vanaf dit moment moest ik me voor gaan doen als Danelea Caitlin Daly. Iets wat nog best lastig kon worden gezien het personage precies het tegenovergestelde was mij. Op dit moment kwam dan ook alleen het blonde haar, grijze ogen en Ierse accent overeen. Danelea was namelijk iemand die altijd vrolijk was, snel mensen vertrouwde en nog geen vlieg kwaad deed. Ik daarin tegen was sarcastisch, koppig en een klein ijsprinsesje. Maar toch zou ik er alles, maar ook echt alles, aandoen dat ik niet uit mijn rol zou vallen.
    Het appartement liep ik naar binnen en met een brede glimlach liep ik naar het prikbord wat er stond. 'Zayn Javadd Malik en Blue Mikelle Lynn.' Las ik terwijl het accent bij mij al vrij duidelijk te horen was. Was de jongen niet van One Direction? De andere mensen negeerde ik, want de Durkheim van mijn personage zou straks echt wel komen. Dan zouden ze wel zien wie Danelea was.

    ( Mijn telefoon is leeg, dus moet even snel een oplader pakken Wie durft het aan om met Danelea te praten?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynlinson schreef:
    Danelea Caitlin Daly
    Mijn greep verstrakte iets rond het handvat van mijn koffer. Deze werd alleen maar strakker met elke stap die ik dichter bij het appartement kwam.
    Vanaf dit moment moest ik me voor gaan doen als Danelea Caitlin Daly. Iets wat nog best lastig kon worden gezien het personage precies het tegenovergestelde was mij. Op dit moment kwam dan ook alleen het blonde haar, grijze ogen en Ierse accent overeen. Danelea was namelijk iemand die altijd vrolijk was, snel mensen vertrouwde en nog geen vlieg kwaad deed. Ik daarin tegen was sarcastisch, koppig en een klein ijsprinsesje. Maar toch zou ik er alles, maar ook echt alles, aandoen dat ik niet uit mijn rol zou vallen.
    Het appartement liep ik naar binnen en met een brede glimlach liep ik naar het prikbord wat er stond. 'Zayn Javadd Malik en Blue Mikelle Lynn.' Las ik terwijl het accent bij mij al vrij duidelijk te horen was. Was de jongen niet van One Direction? De andere mensen negeerde ik, want de Durkheim van mijn personage zou straks echt wel komen. Dan zouden ze wel zien wie Danelea was.

    ( Mijn telefoon is leeg, dus moet even snel een oplader pakken Wie durft het aan om met Danelea te praten?)


    [Nyrah komt wel naar Danelea toe (; ]


    "Family don’t end in blood”

    Cairde schreef:
    Gyona Ifie Drashe

    Toen ik de deur uiteindenlijk open had. ''Eindenlijk'' ik had het woord nog niet gezegt en een meisje had me al omver geduwt met een koffer. Ik haalde mijn schouders op en liep achter haar aan naar binnen. Als ik mezelf was zou ik ook geen sorry zeggen. Ik hoorde haar in een Frans accent mijn naam zeggen en dat van ene Arry. ''Dat ben ik'' Ik sprak met een spaans accent. Het was niet echt moeilijk want Spaans was ik zelf al. ik keek haar vrolijk aan en trok haar in een knuffel. Spontaan was ik in iedergeval. Het viel me ook op dat ze niet echt goed Engel (Of nederlands) kon. ''Gyona als je het nog niet gemerkt had'' ik grinnikte even en besloot om de tijd te nemen om het apartement even in me op te nemen.


    Alice "Liz" Angelique McCallister

    'Dat ben ik,' zei een meisje dat van spaanse afkomst leek te zijn. Haar accent was in ieder geval Spaans, dus ging ik daar maar vanuit. Hoewel ze natuurlijk in heel veel landen Spaans praatten, dus het was niet bepaald slim om daar vanuit te gaan, maar in mijzelf kon ik nog niet bepaald slimme dingen bedenken en ratelen. Dat kon ik nu niet meer hardop doen, want dat was ook al niets voor Alice.
    Opeens trok het meisje, Gyona dus, mij in een knuffel. Oké, wat zou iemand met smetvrees doen? Mijn nu bruingroene ogen werden groot en ik hield mijn handen en armen zoveel mogelijk bij haar vandaan. Daarbij verliet ook een heel klein hoog gilletje mijn mond. Duidelijk genoeg toch? 'Gyona als je het nog niet gemerkt had,' grinnikte ze vervolgens en ik herstelde mij. Snel klopte ik mijn kleren af, viste handontsmetter uit mijn handtas en maakte mijn handen even vlug schoon. Daarna haalde ik nog een paar keer diep adem en opende mijn mond.
    'Wiel je dat nooit meer doen!' zei ik haar gepikeerd. 'Weet je wel hoeveel bacteriën je zo over kan brengen?' Zelfs in mijn lichte uitbarsting, hield ik mijn accent goed vast. Vanavond mocht ik mijzelf wel een schouderklopje geven.
    'Iek ben dus Alice, trouwens,' zei ik op een weer wat kalmere toon. 'Maar aangezien we hier wel langer zullen zieten, mag je Liz zeggen.'


    Happy Birthday my Potter!