• De twitter van zo'n meisje uit mijn klas. Ze staat echt bekend als zo'n stil type, en wat vind je op haar twitter.. Het staat he-le-maal vol met tweets over seks. I wanna suck your penis, I'm on my period and I want your bloody dick in me? Haar cupmaat staat erop? Het leuke is dat ze zelf nog niet eens gezoend heeft. Soms vraag ik me echt af.. wat is er mis met sommige mensen?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 16:45 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Cumberbatch schreef:
    Misschien is ze gehackt?


    nee want dit is echt al eeuwen zo. ze zei zelf toen iemand ernaar vroeg dat ze het grappig vond.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    Oke, ik stuur hem maar ik wil dat niemand er dingen op gaat zetten idd x)

    www.twitter.com/kyunq


    Het eerste wat mij opvalt; 'Nijmegen'. Daar woon ik, straks ken ik die persoon ook.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 18:58 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tennessee schreef:
    (...)

    Het eerste wat mij opvalt; 'Nijmegen'. Daar woon ik, straks ken ik die persoon ook.


    Welke school zit je? ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    Welke school zit je? ;'D


    Ik zat op het mondial, maar tegenwoordig studeer ik in Den Bosch haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lol ben ik de enige die het wel mee vind vallen, nu ik het twitter account heb gezien, ik bedoel ik heb wel eens erger gezien :')
    Al is het voor jou (de topicmaakster) wel wat vreemder waarschijnlijk aangezien je haar in het echt kent.


    As travars

    ILOVELIEKE schreef:
    Oh. My. God.


    Inspiration can hit you any time

    Oh my god.. o.O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ILOVELIEKE schreef:
    Oh. My. God.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    dat is ook een manier om aandacht te krijgen

    En die twitter dan nog aan mensen van school geven? Vreemd. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PinkaminaPie schreef:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.