• http://www.quizlet.nl/poems/11202/chella/

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Niemand?

    Heb het gelezen, het is echt mooi.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Not really a poem


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar, idd, het is niet echt een gedicht...


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Saph schreef:
    Not really a poem


    Dat zeg je de heletijd.

    Maar ik heb met echte dichters gesproken en hun zeggen dat een gedicht niet hoeft te rijmen.

    Als je er maar je gevoel in legt.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat zeg je de heletijd.

    Maar ik heb met echte dichters gesproken en hun zeggen dat een gedicht niet hoeft te rijmen.

    Als je er maar je gevoel in legt.


    Een gedicht hoéft ook neit te rijmen, zoals ik je de vorige keer heb uitgelegd.
    Maar er moet wél een ritme/metrum inzitten. Anders ís het geen gedicht, Hale. Het is gewoon een plat stuk tekst.
    Gebruik google, zoek wat informatie op, then you can come back.

    but this is not a poem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Een gedicht hoéft ook neit te rijmen, zoals ik je de vorige keer heb uitgelegd.
    Maar er moet wél een ritme/metrum inzitten. Anders ís het geen gedicht, Hale. Het is gewoon een plat stuk tekst.
    Gebruik google, zoek wat informatie op, then you can come back.

    but this is not a poem.


    Maar het kan wel een uiting zijn van gevoelens. En dat hoort toch echt onder het kopje gedichten.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dit is geen gedicht, meer een verhaal met losse zinnen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clouded schreef:
    (...)

    Maar het kan wel een uiting zijn van gevoelens. En dat hoort toch echt onder het kopje gedichten.


    Nee, een gedicht heeft een ritme en een metrum, zoals ik al zei.
    Dit is een stuk tekst waarin ze haar gevoelens uit.

    Héb ik geen probleem mee, maar ze meot het niet afdoen als een gedicht want dat is het niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Nee, een gedicht heeft een ritme en een metrum, zoals ik al zei.
    Dit is een stuk tekst waarin ze haar gevoelens uit.

    Héb ik geen probleem mee, maar ze meot het niet afdoen als een gedicht want dat is het niet.

    Das wel waar, maar hoe noem je het dan?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    (...)
    Das wel waar, maar hoe noem je het dan?


    Een verhaal met losse zinnen waarin ze haar gevoelens uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mraz schreef:
    Dit is geen gedicht, meer een verhaal met losse zinnen.


    comfort in c h a o s

    Saph schreef:
    (...)

    Een verhaal met losse zinnen waarin ze haar gevoelens uit.

    Haha, oke. Ik vind het prima.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ach, loop niet zo moeilijk te doen. Het is hartstikke mooi gemaakt!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is mooi (: al gebruik je veel spreektaal in plaats van schrijftaal.


    To infinity and beyond •