• Yeaay, omdat iedereen zo achterlijk is bij ons op school en andermans fietsen op de grond gooit zit ik hier nu met een kapotte fiets, remmen kapot en hij kan niet meer rijden, woehoe. En nu moet ik een uur wachten op mijn moeder om me op te halen bij de ortho. En het is hier saai. En mijn moeder is chagerijnig en geeft mij de schuld dat die fiets kapot is, like wtf? Dat is nu echt al de 3e keer ofzo dat er iets aan mankeert. Rotschool joh aargh.
    Wie heeft er nogmeer een k*tdag?
    (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Nu dus wel. Ik moet morgen half 8 melden, wat betekent: half 6 opstaan. (no_chears)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik niet. :W

    Want toen ik op school kwam, bleek dat vierde én vijfde uur uitval had. Dus toen kon mijn dag niet meer stuk. Ghehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Headbang schreef:
    Nu dus wel. Ik moet morgen half 8 melden, wat betekent: half 6 opstaan. (no_chears)

    Half 8? o.o Nasty D:


    Alis volat propriis.

    Nou, twee mensen sloten mij fiets volledig in en door hun was mijn dynamo bijna stuk dus toen gooide ik ze hardhandig omver *O*


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Nou, twee mensen sloten mij fiets volledig in en door hun was mijn dynamo bijna stuk dus toen gooide ik ze hardhandig omver *O*

    Dat gebeurd bij ons dus ook alleen dan is het terecht, maar ik sloot niemand in en toch gooien ze hem om ><


    Alis volat propriis.

    Countenance schreef:
    Nou, twee mensen sloten mij fiets volledig in en door hun was mijn dynamo bijna stuk dus toen gooide ik ze hardhandig omver *O*


    En je zit niet toevallig bij Galleon op school?

    En het ging vandaag eigenlijk wel op school. Maar mijn fiets is ook wel eens kapot gemaakt en ik ben er ook een keer van beschuldigd dat ik andermans fiets kapot zou hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet waar was


    Physics is awesome

    Galleon schreef:
    (...)
    Dat gebeurd bij ons dus ook alleen dan is het terecht, maar ik sloot niemand in en toch gooien ze hem om ><

    Da's best gemeen (no_chears)

    Wij doen ook heel vaak, dat als er geen plek meer is in het rek, dan tillen we de fiets voorzichig op, en zetten we 'm ergens op 't pad neer en je eigen fiets er neetzetten: Gevolg, de fiets van de ander word in beslag genomen en pas om 5 uur teruggegeven, omdat 'ie verkeerd stond *O*


    Let it come and let it be

    Eyes schreef:
    (...)

    En je zit niet toevallig bij Galleon op school?

    En het ging vandaag eigenlijk wel op school. Maar mijn fiets is ook wel eens kapot gemaakt en ik ben er ook een keer van beschuldigd dat ik andermans fiets kapot zou hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet waar was

    Zou heel goed kunnen...
    Zeg, heb jij een superlelijke beatchcrosser met de kleuren van de Nederlandse vlag, waarvan je zou denken dat 'ie is gewonnen bij 'Ik hou van Holland'?*O*


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Da's best gemeen (no_chears)

    Wij doen ook heel vaak, dat als er geen plek meer is in het rek, dan tillen we de fiets voorzichig op, en zetten we 'm ergens op 't pad neer en je eigen fiets er neetzetten: Gevolg, de fiets van de ander word in beslag genomen en pas om 5 uur teruggegeven, omdat 'ie verkeerd stond *O*

    Hier ook, als 'ie verkeerd staat word 'ie op slot gezet ;o Mogen ze bij die mensen die hem hebben omgegooid ook wel doen :l


    Alis volat propriis.

    Ik heb een kutdag ja :')
    Ik ben vandaag ongesteld geworden dus alles doet pijn + ik ben zo emotioneel als een emotionele ongestelde vrouw. Én ik heb ruzie met mijn moeder en heb besloten om daar nooit meer terug te komen in mijn leven.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Countenance schreef:
    (...)
    Zou heel goed kunnen...
    Zeg, heb jij een superlelijke beatchcrosser met de kleuren van de Nederlandse vlag, waarvan je zou denken dat 'ie is gewonnen bij 'Ik hou van Holland'?*O*

    Of ik die heb? o.O Lol nee x'D Ik zit op Theresialyceum in Tilburg btw :Y)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Dat gebeurd bij ons dus ook alleen dan is het terecht, maar ik sloot niemand in en toch gooien ze hem om ><

    Gelukkig hebben we dat bij mijn school :'D. Maar ik sta daar vaak heel vaak ingesloten.(cat)Een keer was het zo erg dat fietsen helemaal door elkaar stonden en niemand er langs kon, omdat er ook nog 1 om de grond lag. Toen reed iedereen er over heen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is klote voor je. Mijn dag kon niet meer stuk tot ik op mijn stutje viel en ik kan morgen dus niet meedoen aan trefbal. Ja ik zit op trefbal.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Dat is klote voor je. Mijn dag kon niet meer stuk tot ik op mijn stutje viel en ik kan morgen dus niet meedoen aan trefbal. Ja ik zit op trefbal.

    Dat zuigt D: En trefbal is leuk :'D


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Of ik die heb? o.O Lol nee x'D Ik zit op Theresialyceum in Tilburg btw :Y)

    Jij bent naar mijn tweede keus gegaan, ik zit op het Koning Willem II Colege in Tilburg *O*


    Let it come and let it be