• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Is het vliegtuig al neergestort of moet dat nog gebeuren?]

    [haha goede vraag :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is al gebeurd :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [oke]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 19:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena || Wolf
    Ik ruik in de lucht terwijl ik de bladeren en takken op mijn warme witte vacht voel slaan. Het rook als brand. Ik rende harder en harder naar het kamp. Brand in een huisje zag ik en ik greep naar een paar emmers en rende met ze in mijn bek naar het meertje. Ik was snel en echt onwijs snel. Ik schepte wat naar het water en rende terug. Ik zag ze gillen en ik gooide mijn water over het huisje heen. Het laatste vuurtje doofde ik met mijn grote witte staart. Ik steek mijn hoofd op als ik opeens een groot ding in de lucht zie. Rook komt er vanaf en ik ren erachter aan. Ik stond op het strand en zag het ding in het water vallen. Een paar zwarte vlekjes sprongen eruit. Ik gromde. Wat was dat ding?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:01 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [dus ze liggen ergens bewusteloos op het strand ofso? haha]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Of we sprongen uit het vliegtuig?(L)]
    Julean Quinten Happle
    Ik hoor allemaal gegil en sta op. 'Blijf zitten.' Gilt de stewardess. Ik luister niet en ren naar een deur. Dit was een parachute spring vliegtuig waar ook mensen in vervoerd worden. Ik gooide de deur open en voelde de harde wind tegen mijn lichaam maar hield stand. Toen ik het water steeds dichterbij kwam sprong ik uit het vliegtuig en raakte ik het water. Het was best warm, maar wat kon je verwachten van zo dicht bij de evenaar.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:03 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Seth Cameron Pryst

    Er klonk een harde klap ergens aan de andere kant van het eiland. Volgens mijn goortouders waren het de goden die straf kwamen nemen op ons wan gedrag. Moeder en vader hadden gezegt dat grootmoeder oud begon te worden en niet goed meer nadacht. Ze keken hier toch wel erg zorgelijk bij en ze verboden me om te gaan kijken wat het was, ze kende me ookwel weer goed genoeg om te weten dat ik toch wel ging kijken. Hun verbod betekende eigenlijk± Neem geen andere mee voor ze iets overkomt. Terwijl ik mijn spullen pak begin ik mijn tocht naar de andere kant van het eiland.

    [Volgens mij landen ze toch in het water? Anders kunnen ze hun spullen toch pakken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Florence Sarah Angel.

    Ik kwam kuchend overeind en keek om me heen. 'Wacht, dit is geen vliegveld, laat staan Australië' Zei ik hardop terwijl mijn adem in mijn keel stokte. Waar is mijn vader? En waar ben ik? Ik stond onhandig op en greep naar mijn hoofd. 'Arg, mijn hoofd doet zo'n pijn' Mompelde ik en voelde het zand tussen mijn tenen. Ik keek naar mijn slippers en dacht aan een uur geleden. Er was een hevige bliksem storm en we waren neer gestort. De rest hebben ik en alle passagiers moeten zwemmen naar dit eiland. Ik kijk weer rond en zie in de verte een gestalte liggen. Met moeite loop ik erheen en zie een jongen met bruin, zwart haar liggen. Voorzichtig kom ik met mijn hand dichterbij en prik in zijn wang. 'Eh, Hallo?' Zeg ik voorzichtig als er beweging in zijn hand komt.

    Dennis Nigel Mangera.

    Vrolijk huppelde ik door het bos op zoek naar jonge diertjes. Ik hield van jonge diertjes ookal wist ik dat ze best wel gevaarlijk konden zijn. En van mijn tante mocht ik nooit alleen in het bos, maar s'ochtends ga ik altijd stiekem. Ik hield van de natuur en werd er vrolijk van. Ik luisterde naar het gefluit van de vogeltjes en klom in een boom waar ik een Perzik vandaan haalde. Ik nam plaats op een dikke tak en begon er zachtjes aan te knagen zoals de eekhoorn die ik verderop in een boom zag zitten.

    Bennie. || Tijgertje.

    Vrolijk sprong ik rondjes om mijn ouders en wachtte tot ze wakker zouden worden. 'Kom Bennie we gaan op zoek naar avontuur' Stelde een goede vriendin van mij -Jamy- voor. 'Ja, leuk' Zeg ik en rende achter haar aan. Uiteindelijk kwamen we bij de waterval en sprong ik in het water. Ik hield van water en was er bijna iedere dag te vinden. Moeiteloos zwom ik in het water en spetterde Jamy nat die aan de kant stond. 'Bennie, niet doen' Riep ze dan lachend.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:12 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elvira Liza Pitraya
    Ik greep mis naar een parachute. Iemand anders had hem al. Ik hield me vast aan een kastje, waarschijnlijk van een stewardess. Ik zag sommige mensen springen, maar ik wou het niet. Toch zag ik de grond onwaarschijnlijk snel dichterbij komen. Nou ja, grond, water. Ik voelde een klap en ik wist dat we het water geraakt hadden. Ik had mijn ogen dicht, en zag allerlei witte flitsen. Ik dreef, en ik was wakker, maar ik wou niet bewegen. Ik hoorde gedempt gegil. Ik voelde me drijven. Een hand trok me boven water. Ik hoestte, maar de hand liet me al weer los. Ik spartelde wild.

    Ik voelde me aanspoelen, dus ik deed mijn ogen open. Ik lag op mijn rug is het zachte zand. Ik keek naar links, maar ik zag strand en zee, maar rechts was een groot bos. Zou er nog iemand levend zijn? Mijn wang klopte en ik zag een grote snee op mijn been. "Hallo?" riep ik, licht in paniek.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Chad Alec Salor.
    Zoals gewoonlijk liep ik mijn rondje op het strand, de zonsopgang was mooi, ook al had ik hem al vaak gezien. Ik ging op het strand liggen en keek naar de lucht. Ineens, alsof het tevoorschijn getoverd was, zag ik iets in de lucht. Ik ging rechtop zitten en sloeg mijn hand boven m'n ogen. Het was groot, wit, volgens de ouderen was het een grote vogel. Maar ik geloofde dat niet, volgens mijn waren er nog andere volkeren op aarde. Een harde knal schikte me op mijn mijn gedachten, het leek bij het vliegtuig vandaan te komen. Er schoten rode en gele vlammen uit het toestel en kelderde naar beneden, recht de oceaan in. Gelukkig wist ik dat precies dát gedeelte niet diep was. Ik stond snel op en rende naar het dorp. "Iedereen in de hutten!" riep ik hard. "Nu!" voegde ik eraan toe.

    [xD ik begon met schrijven toen er nog niemand geschreven ha d behalve Hurtedheart met Julean, maar mijn pc sende het pas later xD]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:13 ]


    Tijd voor koffie.

    [ Mensjes, het vliegtuig ís al neer gestort hea :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Ik werd wakker met een knallende koppijn. Ik draaide me om en zag een blauwe lucht. Voor zover ik weet ziet een vliegveld er niet zo uit. En er ligt zeker geen zand. Ik stond voorzichtig op en was blij toen ik zag dat ik behalve koppijn niks had. Snel voelde ik aan me linker ringvinger en was opgelucht toen ik merkte dat mijn ring er nog steeds om heen zat. Ik keek even rond en zag een einde verderop een meisje gebukt bij iemand staan. Ik liep er heen. 'Bonjour! Enig idee wat er is gebeurd?'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered