• Ik zoek weer leesvoer!

    aanbieden:
    JB
    POTC
    Twilight
    HP
    DM


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Purple Grave • Seth C.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Last night, I have seen a purple grave in my dreams. It was a grave of glass, and the body in it toke my attention. Her body was lying among atumn leaves. The color of the moon was like the color of her skin, snow white. In a second my whole body was drowning of love, for that girl in the purple grave. And only with the silence of her heart she broke me.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    'Wake me up when the Cullens arrive.'
    'Yes madame.'


    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 7:22 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Exploding Bombs (hp verhaal)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Drarry met humor


    Can I have your love?




    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    Ik schrijf een leuke 1D story, 1D bestaat niet in deze story.
    Dus eigenlijk is het gewoon een normale story, waar hun namen in zijn gebruikt ;)
    De story heeft al 59 chapters en hij is bijna afgelopen (:

    The more i see you, the more i want you


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    misschien moet je eens op mijn profiel kijken, ik heb een Zweinstein story met 115 hoofdstukken (afgelopen), een Narnia story, een Jasper Hale story en een Ben Barnes story (caspian uit narnia) Perhaps you like some of them ;)

    i have a lot of twilight


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hm, ik heb een Bieber story, maar hij is wel anders..



    He sighed. "You can't love me, it's too dangerous."
    I came closer to him and grabbed his hands.
    "I'm not afraid of you." He stared deep in my eyes.
    "You know I can kill you within two seconds."
    "I know.." I kissed him on his cheek and whispered.
    "But you won't..."


    Justin Drew Bieber
    Madison Jasmine Cooper


    NOTE ! Justin is NIET beroemd in deze story !


    lost in confusion, like an illusion



    - Orgineel verhaal
    - Je kan lekker vooruit lezen
    - Er zullen onverwachte dingen in gebeuren :]

    Mag One Direction ook? Omdat ik het ben? Met weerwolven :3
    -ja, ik ben Kim, diegene die ook het account MoreThanThis, eerst Overwhelmed/Roodstrikje/UnderTheSea/etc. was, heeft-
    Ze zijn niet bekend dus...
    Het verhaal heet I'm Just Beautiful Me


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    jb story! http://www.quizlet.nl/stories/72973/we-found-love-in-a-hopeless-place-ft-justin-bieber/





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!