• Wie heeft er niet gekeken naar de grote finale? Georgië heeft gewonnen! Maar ik ben zó ontgoocheld dat Nederland niet heeft gewonnen :(. Niet dat ik 'ik ben een teenager' zo superleuk vind, maar België al zeker niet! (En ik kom uit België, we hebben nog nooit gewonnen, dus ben ik bijna ieder jaar voor Nederland). En jij? Vergeet ook niet te zeggen uit welk land je komt en of je hebt gestemd!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nederland en heb niet gestemd:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    Nederland en heb niet gestemd:W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik verwijs je naar mijn onderschrift.
    Ben niet gek van Junior Eurosong. Vaak zijn dat toch maar posertjes die irritante liedjes janken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik verwijs je naar mijn onderschrift.
    Ben niet gek van Junior Eurosong. Vaak zijn dat toch maar posertjes die irritante liedjes janken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ILOVEELENA schreef:
    Nederland en heb niet gestemd:W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was eigenlijk voor Zweden :'D. Alleen toen kwam ik tot de conclusie dat hij nooit zou winnen en begon ik kei hard te gillen dat Nederland dan maar moest winnen.
    Ik stem nooit bij zulke dingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb dus geen flauw idee wie er allemaal meededen
    Dacht dat die van dit jaar al geweest was?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm, ik kijk dat eigenlijk nooit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De meeste landen van de EU deden niet meer mee door de vriendjespolitiek, wat dit jaar weer gebeurde. En dit jaar waren de kandidaten waardeloos. België was zelfs nog het beste, al zeg ik het zelf.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    ILOVEELENA schreef:
    Nederland en heb niet gestemd:W


    Dit, en ik heb het niet eens gekeken, haha. En ik vond dat oekraine ook een leuk liedje had. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ILOVEELENA schreef:
    Nederland en heb niet gestemd:W

    Welke liedjes waren er dan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Taize schreef:
    Hmm, ik kijk dat eigenlijk nooit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    (En ik kom uit België, we hebben nog nooit gewonnen, dus ben ik bijna ieder jaar voor Nederland)
    Ik ben gewoon voor de beste, niet voor een land. Dat is belachelijk onder de reden 'ze hebben nog nooit gewonnen'.


    Get outta my head!

    Buddy schreef:
    Ik was eigenlijk voor Zweden :'D. Alleen toen kwam ik tot de conclusie dat hij nooit zou winnen en begon ik kei hard te gillen dat Nederland dan maar moest winnen.
    Ik stem nooit bij zulke dingen.


    Dit.*O*


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.