• In the Deathly Hallows staat dit:

    James Potter, geboren 27 maart 1960, overleden 31 oktober 1981
    Lily Potter, geboren 30 januari, 1960, overleden 31 oktober 1981

    Dan was Lily dus 20 toen ze Harry kreeg. Is dat niet een beetje jong?
    Als ze nu nog had geleefd, was ze rond de dertig. Dat is best wel jong. Vinden jullie niet.
    Het is niet erg schrokkend ofzo, maar ik wou het gewoon even zeggen! Wahaa.

    En Snape moet dus ook zoiets zijn, toch? Volgens mij zit ik er helemaal naast!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:14 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Maanling schreef:
    Moet je je dus bedenken dat Alan Rickman als (toen) 64-jarige man iemand van 21 moest spelen (wanneer hij Lily's dode lichaam ziet). Thát's really weard.
    Maar ja, dat zijn ze dus geweest. Net als dat Voldemort ergens in de zeventig was, net als Hagrid, tijdens het Gevecht om Zweinstein. En Bellatrix ruim tien jaar ouder is dan Sneep :'D

    Dat bewijst dat Alan like the best actor ever is. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    nerveus schreef:
    Nee ik vind van niet hoor. Tovenaars zijn 17 als ze volwassen worden, dus hier zullen ze er ook wel vroeg bij zijn ;) Maakt het wat uit?


    En Tovenaars gaan ook niet nog 'studeren'... Misschien bij de baan die ze gaan doen, dat heten ze miss nog wel 'blablabla-in-opleiding', maar ze werken al wel... En sowieso: tovenaars liepen toch 'achter' (dit zet ik express tussen haakjes):
    - ze dragen meestal kleding die dreuzels in de 17/18e eeuw droegen...
    - ze kennen geen televisie of telefoon
    en zo kan ik nog wel even verder gaan...
    Daarom dat het waarschijnlijk 'normaal' is om vroeg te trouwen en kinderen te krijgen... Soort van cultuur-gedoetje :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Pariah schreef:
    (...)
    Dat bewijst dat Alan like the best actor ever is. :W


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lloyd schreef:
    (...)

    En Tovenaars gaan ook niet nog 'studeren'... Misschien bij de baan die ze gaan doen, dat heten ze miss nog wel 'blablabla-in-opleiding', maar ze werken al wel... En sowieso: tovenaars liepen toch 'achter' (dit zet ik express tussen haakjes):
    - ze dragen meestal kleding die dreuzels in de 17/18e eeuw droegen...
    - ze kennen geen televisie of telefoon
    en zo kan ik nog wel even verder gaan...
    Daarom dat het waarschijnlijk 'normaal' is om vroeg te trouwen en kinderen te krijgen... Soort van cultuur-gedoetje :P

    Maar dan nog, Lily komt uit een dreuzelgezin, remember!


    Define "good".

    GinaW schreef:
    (...)
    Maar dan nog, Lily komt uit een dreuzelgezin, remember!


    En James niet, remember! En Lily is nu een heks, dus wrs 'past' ze zich aan aan de cultuur...
    En sowieso: Arthur en Molly zijn ook supervroeg getrouwd, omdat het oorlog was... Ik denk dat James en Lily wel gepland haddden om later een kind te krijgen, maar je kunt niet alles tegenhouden hea ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vond het alleen jong omdat ikzelf 18 ben als ik afstudeer. en dan waarschijnlijk nog op kamers zit op die leeftijd,.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    --

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:03 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."