• Ik wilde een bijzondere foto maken :Y)


    Life is hard and then we die

    Haha, super tof!
    Al is de oude zanger van Di-rect nog altijd mijn favoriet (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    Haha, super tof!
    Al is de oude zanger van Di-rect nog altijd mijn favoriet (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, briljant(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ILOVEELENA schreef:
    Haha, super tof!
    Al is de oude zanger van Di-rect nog altijd mijn favoriet (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow cool :D

    Maar Tim Akkerman was much better by DI-RECT (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha geweldig! :"D


    -

    Grappige foto! :'D
    Dat shirtje heb ik ook, alleen dan in het zwart en draag ik 'm niet meer. 8D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:08 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vind dat deze gast een veel originelere stem heeft dan Tim Akkerman + beter performed ^^'


    Life is hard and then we die

    Echt een Annick actie. :W

    NightBreeze schreef:
    Echt een Annick actie. :W
    (joehoe)


    Life is hard and then we die

    Hihi, wat leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind dat deze gast een veel originelere stem heeft dan Tim Akkerman + beter performed ^^'

    Ik was die-hard fan in de tijd van Tim, dus voor mij was het een klap dat hij stopte. Het is niet dat ik Marcel niets vind, het is een toffe gozer, maar de Di-rect van nu is in mijn ogen niet Di-rect voor mij blijft Di-rect de Di-rect in tijden van Tim. En luister ik nu niet meer na ze. Terwijl als ze een andere naam hadden gehad, ik het misschien wel wat vond.
    Ik weet het, heeft weinig met het topic te maken, maar ik wilde het even kwijt:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NightBreeze schreef:
    Echt een Annick actie. :W


    Your make-up is terrible

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Ik was die-hard fan in de tijd van Tim, dus voor mij was het een klap dat hij stopte. Het is niet dat ik Marcel niets vind, het is een toffe gozer, maar de Di-rect van nu is in mijn ogen niet Di-rect voor mij blijft Di-rect de Di-rect in tijden van Tim. En luister ik nu niet meer na ze. Terwijl als ze een andere naam hadden gehad, ik het misschien wel wat vond.
    Ik weet het, heeft weinig met het topic te maken, maar ik wilde het even kwijt:W
    Snap ik ^^


    Life is hard and then we die

    Yeey Annick! Gave foto + I want your shirt, so I'm gonna steal it. No, I'm gonna steal you so you can go shopping with me ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!