• Ik had vannacht een droom waar ik moest huilen, en werd ook geschrokken en huilend wakker,
    heeft iemand dat ook wel is? Ik vind het nogal apart namelijk. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ja, ik had dat ook een keer D: Ik droomde dat ik een dief was in de middeleeuwen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het best vaak, maar ik werd leuk wakker vanochtend. Lekker warm, had een levende straalkachel :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, ik lag helemaal verstijfd in bed en had hele zware hartkloppingen waardoor ik in de eerste seconden nauwelijks durfde te bewegen D:


    Let it come and let it be

    Blergh, dat is bij mij altijd een teken dat ik een nachtmerrie heb gehad. Gebeurd me best vaak XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik droomde eens over een snoepwinkel en toen ik wakker werd proefde ik toffee en pepermuntxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, vooral in dromen over dat ik familieleden ben verloren. :o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    1 keer, jaren geleden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik droom wel eens over dat ik huil, maar ik ben nog nooit echt huilend wakker geworden. We met "zware" ogen. Maar niet echt met tranen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb ik een paar keer gehad en de meeste keer zat ik van ;'waarom huil ik?' want dan herinner ik me het niet meer :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat had ik vanochtend ook ja.
    Ik had gedroomd dat ik mijn kitten per ongeluk had vermoord.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben nog nooit huilend wakker geworden. Gelukkig.


    Tell me about it, stud.

    Ja. Een jager schoot toen een kanarie dood en dat vond ik zo zielig datvik huilend wakker werd.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb het 1 keertje gehad. Toen lag ik een kwartier op mijn bed met mijn ogen wijd open naar het plafond te staren, terwijl er tranen uit mijn ogen kwamen. Had echt een vreselijke droom gehad :| Gelukkig was dat de eerste en tot nu toe ook de laatste keer


    Happy Birthday my Potter!

    Nee niet huilend. Wel vaak geschrokken (cat)


    -

    Nog nooit. Maar ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."