• Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat door een vriend was uitgenodigd om mee te doen aan het spel Mafiaway. Op zich begrijpbaar hoewel ik geen flauw idee heb wie die vriend dan is maar goed. Ik werd toch wel nieusgierig dus ik nam een kijkje op die site. Toen wilde ik me aanmelden en toen zag ik dat je kon kiezen uit of je een drugsdealer wilt zijn, een wetenschapper of een politieagent in het spel wil zijn. Maar ik begrijp niet waarom de optie van politieagent er is want ik denk niet dat iemand politieagent wil zijn in een mafia spel.

    Dus mijn vraag is, zouden jullie als jullie het mafiaspel zouden gaan spelen dat doen als politieagent en zo ja, waarom?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    waarom niet ik beodel iedereen pakkenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lijkt me grappig. Allemaal gangstertjes neerschieten en oppakken. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je doet alsof je een politieagent bent en dan ga je de boel boycotten? lol

    Ik snap sowieso niet waarom je zo'n spelletje wilt doen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom je zo'n spelletje wilt doen :'D


    Dat is voor mij een middel om me af te reageren en ervoor te zorgen dat ik me niet af reageer op bepaalde personen die mij irriteren:)


    Physics is awesome

    Fayan schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom je zo'n spelletje wilt doen :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Headbang schreef:
    Lijkt me grappig. Allemaal gangstertjes neerschieten en oppakken. :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Corrupte agent?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hm, dat vind ik eigenlijk juist de leukste optie, als het spel daarvoor teminste ook goed in elkaar zit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Headbang schreef:
    Lijkt me grappig. Allemaal gangstertjes neerschieten en oppakken. :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fayan schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom je zo'n spelletje wilt doen :'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."