• hoi allemaal,

    Ik ben dus net naar de middelbare school van mijn broertje geweest, omdat hij zijn orthokaart was vergeten. (ik ben zelf student)

    Dus ik loop daar binnen, ik zie mijn broertje zitten bij zijn "vrienden".

    En gelijk iedereen roept: HE KIJK DE BROER VAN MARCO! (zo heet mijn broertje)

    Ik geef marco zijn orthokaart, en gelijk iemand aan de tafel begint een hele grote bek tegen me op te zetten!
    Ik ken hem niet eens!
    Hij begint van: "zo jij bent lelijk".

    Ik dacht echt van: Wow, de jeugd van tegenwoordig is wel heel brutaal geworden.

    Ik schrok er zelfs van :S

    Zo'n bek tegen iemand die hij niet kent...

    En hij begon ook nog een beetje mijn broertje te slaan.. daar kan ik al helemaal niet tegen!

    Dus ik grijp een beetje in: "he, doe eens even rustig bij mn broertje!"

    Hij van: zoek je ruzie?

    Ik: van buiten ben je wel zo'n stoer ventje, maar thuis heb je aandacht tekort, of je probeert je zielige innerlijke te verbergen!

    (want dat is bewezen) Mensen die stoer doen en pesten, hebben of aandacht tekort thuis, of proberen hun kleine, niets kunnende innerlijke te verbergen.

    Maar ik schrok er dus wel van, hoe zo'n klein bruggertje, zo'n grote bek kan hebben!

    En ik ben nu wel bezorgd om mijn broertje :S
    Want hij word een beetje gepest..

    zucht..

    Dat was mijn verhaal, moest ik even kwijt :S

    Wat vinden jullie daar nou van?

    -Rick


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    gossssh, hij kent jou niet eens en gaat hy zo'n praat tegen je slaan. Trouwens, ik vind wel dat je broer met andre jongens moet omgaan hoor, je vrienden gaan je toch niet slaan. ><


    Some people make the world special just by being in it

    Wauw erg... Volgens mij heeft die kleine idd problemen... Sjah puberaal gedrag zeker? Stoer doen, zoals je zelf zegt...
    Ik zou wel af en toe eens bij je broertje polsen of het een beetje gaat. Dattie echt niet serieus gepest wordt ofzo...