• hoi allemaal,

    Ik ben dus net naar de middelbare school van mijn broertje geweest, omdat hij zijn orthokaart was vergeten. (ik ben zelf student)

    Dus ik loop daar binnen, ik zie mijn broertje zitten bij zijn "vrienden".

    En gelijk iedereen roept: HE KIJK DE BROER VAN MARCO! (zo heet mijn broertje)

    Ik geef marco zijn orthokaart, en gelijk iemand aan de tafel begint een hele grote bek tegen me op te zetten!
    Ik ken hem niet eens!
    Hij begint van: "zo jij bent lelijk".

    Ik dacht echt van: Wow, de jeugd van tegenwoordig is wel heel brutaal geworden.

    Ik schrok er zelfs van :S

    Zo'n bek tegen iemand die hij niet kent...

    En hij begon ook nog een beetje mijn broertje te slaan.. daar kan ik al helemaal niet tegen!

    Dus ik grijp een beetje in: "he, doe eens even rustig bij mn broertje!"

    Hij van: zoek je ruzie?

    Ik: van buiten ben je wel zo'n stoer ventje, maar thuis heb je aandacht tekort, of je probeert je zielige innerlijke te verbergen!

    (want dat is bewezen) Mensen die stoer doen en pesten, hebben of aandacht tekort thuis, of proberen hun kleine, niets kunnende innerlijke te verbergen.

    Maar ik schrok er dus wel van, hoe zo'n klein bruggertje, zo'n grote bek kan hebben!

    En ik ben nu wel bezorgd om mijn broertje :S
    Want hij word een beetje gepest..

    zucht..

    Dat was mijn verhaal, moest ik even kwijt :S

    Wat vinden jullie daar nou van?

    -Rick


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    gossssh, hij kent jou niet eens en gaat hy zo'n praat tegen je slaan. Trouwens, ik vind wel dat je broer met andre jongens moet omgaan hoor, je vrienden gaan je toch niet slaan. ><


    Some people make the world special just by being in it

    Wauw erg... Volgens mij heeft die kleine idd problemen... Sjah puberaal gedrag zeker? Stoer doen, zoals je zelf zegt...
    Ik zou wel af en toe eens bij je broertje polsen of het een beetje gaat. Dattie echt niet serieus gepest wordt ofzo...
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    tsss,
    dat vind ik echt trieesstt ö
    jouwh reactie met je aandacht tekort ofzo is meesterlijk :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Man, hoe durft dat kind ö
    Hij kent je niet eens?!
    Ik ben absoluut anti pesten, want ik weet zelf hoe het is om gepest te worden.
    Hm, misschien kan je proberen om het er eens met je ouders over te hebben als je echt bezorgd bent over je broertje?
    x


    One man's fun is another's hell.

    jah dat is het hem juist, ik werd vroeger in de 1ste en 2de klas ook gespest :S dus nu ben ik bang dat het met hem hetzelfde gebeurt..

    En bedankt voor jullie reacties al.

    Zucht, ik ga morgen waarschijnlijk ook mee naar de ouder avond van me broertje, om dat verhaal nog eens voor te leggen.

    Want die klas is niet oke meer :S



    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Goed dat je meegaat, kan je je eigen verhaal doen (:
    Veel succes alvast ^^
    x


    One man's fun is another's hell.

    Goed dat je meegaat, kan je je eigen verhaal doen (:
    Veel succes alvast ^^
    x


    heel erg bedankt :D

    ik zal er zeker voor zorgen dat er wat aan gedaan word :O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als het met de ouderavond niet meteen lukt, blijf proberen tot je zeker bent dat het is opgehouden.
    Stel misschien eens voor om een soort van euhm, pestenquête te doen op school? Of dat ze de kinderen een anti-pestcontract laten ondertekenen. Hebben wij op school moeten doen, en daardoor is er ook toen ik gepest werd, meteen iets aan gedaan. (:
    x


    One man's fun is another's hell.

    bruggers hebben altijd een grote bek, ze zijn luidruchtig .____.


    I don't need words to feel those lips.

    Kak mense xD
    idd ze komen gwn aandacht te kort bij hun thuis ^^
    Nanananaaa xD ik krijg veel aandacht nanananaaa xD
    kk srry moest er ff uit xD^^


    Your Butt is Mine!

    omfg. Bruggers zijn kansarme mensen x'D Serieus. Maar als ze je broertje langer blijven pesten kan je het beter tegen je ouders zeggen ofzeu?! Die kunnen dan naar zijn metor stappen of whatev


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik kan niet tegen zo'n mensen (nerd)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik vind het vet dom dat mensen andere gaan pesten want op een gegeven moment zij ze er zelf d dupe van;)
    en die gene die gepest word/werd word er alleen maar sterker door(spreek uit ervaring)

    Die mensen zijn inderdaad laag bezig.


    Life is hard and then we die

    Jij wilt mijn school niet kennen. Eersten klassers schelden met kanker enzo en schoppen tafels en stoelen omver in de aula. En 1 keer zei zo'n jongen gewoon teringhoer tegen een lerares.

    Echt erg. Naja,als je zou zeggen dat mijn klas een criminele stad is dan kan dat best,het is er echt erg joh.