• jaja ik doe het again ^^ De ideen blijven binnen komen dat ik niet eens meer weet welke ik nou op Q moet zetten. Mjaa..de story gaat over ;

    Een meisje van 17 dat mensen helpt met hun problemen. Gewoon op een site die ze zelf heeft gemaakt en helemaal anoniem. Elke dag helpt ze over de 50 mensen met hun problemen via haar computer. Het meisje krijgt ook vaak reacties van mensen bij wie het probleem is opgelost en ze haar dus willen bedanken. Verder is ze een dood gewoon meisje dat naar school gaat,vrienden heeft en ook wel eens gekke dingen doet.Op een dag krijgt ze een mail van een jongen die een probleem heeft dat ze nog nooit eerder behandeld heeft. Voor het eerst weet het meisje niet wat ze aan die jongen moet sturen en kijkt op het internet of ze iets kan vinden wat de jongen zou kunnen helpen.Ze wil hem zo graag helpen dat ze zelf dingen gaat verzinnen als ze nix kan vinden. Gelukkig helpt het wel een beetje maar ze merkt dat de jongen nog niet van zn probleem af is. Elke x als hij wat stuurd voeld het meisje zich niet goed omdat ze hem zo graag helpen. Maar dan komt ze er achter dat het niet een gewone jongen is met gewone problemen..

    Verassing 1;PrincesScene
    Verassing 2;Rawrrx3
    Verassing 3;LOLLIPOPx
    Verassing 4;DonEdHardy
    Verassing 5;BoKillerDoll
    Verassing 6;IKICKASS
    Verassing 7;xNIJNTJE
    Verassing 8;PersainRose
    Verassing 9;KimFootball

    Need To Know
    Suprise;
    Name;
    Photo;
    Text;

    Rollen maak ik pas later bekend !
    EDIT;MENSEN DOE AUB WEL EEN VERASSING ERBIJ ANDERS LOOP IK VAST ><


    xoxox



    People who are meant to be together always find each other in the end.

    DAT GEMEEN IS!
    JY NU ZEG MOET! :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WAAAAHHH MORGEN PASS!!

    Anders ik geen serie over jou maak ga! Speciale [/chantage]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee lief wijnu willen weten!

    Ik ook willen weten! :O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    DOMBO!
    Zeg het nou gewoon x]
    *Solly voor het schelden maar vatdat op als een niet belediging want ik zeg alleen Biitch/Dombo ofzo tegen échte friends ^^*


    Ik dan geen echte vriendin van jou zijn// (huil)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Say jij bent mijn
    Kutkind <3

    MENSJES IK BEN WEG!

    LOVEYOU(H)

    Suprise;4 [wordt weinig genomen]

    Name;Audrey lauren Taylor [audrey lauren is de voornaam-> niet meter ofzo]
    mijn echte naam is wel Joliena en niet die maar zo
    wil ik noemen in de serie ;)


    Photo;
    http://media.photobucket.com/image/hannah%20beth/alexevansissohot/l_d48f7c8fcc38a1cf4fe4bf00dd584dc1.png?o=7

    Text;
    Hello Barbieslaughterz<3
    Audrey lauren is de naam , but call me AL ;]
    AL is Trots op haar piercings ,16 jaar geleden eruitgefloept en nu nogal TH verslaafd^^ Men ouders nouja , wat je ouders kan noemen want ik woon in een weeshuis , daar persoonlijk gestoken , en denk maar niet dat mijn ouders dood zijn!<.

    Suprise; 5

    Name; Nickita

    Photo;
    http://www.quizlet.nl/images/2008/39/ayhgyufsqxesjoss.jpg

    Text;
    Haay Ik ben Nickita
    ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    Verder schrijf ik graag teksten en ik ga graag uit
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Suprise: 1

    Foto: http://fc08.deviantart.com/fs26/f/2008/040/6/1/scene_hair_by_kara_bou.jpg


    Naam: Silke

    tekstje: Haaix lievords, mijn naam is dit Silke. Ik ben 16 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Ik heb bij mij thuis een hele collectie schoenen staan van All-star. Ik heb er zeker 50 paar. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE LIEVORDS!!!

    Heeft raquel al besloten (A)


    when words fail, music speaks.

    JA I HEB BESLOTEN !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    yaay Tnx vo de rol ^^
    nu weten WELK HET IS!! =O


    when words fail, music speaks.