• jaa n_n ik werd gister met myn klas aangsien voor Hangjongeren in de stad..
    we waren aan het roltrappen [verkeerde kant vn de roltrap op renne enz.] en beetje hyper aan het gille en kletsen enz. en toen hoorde wij in 1 x dat winkelmensen de bewaking ahdde gebeld over dat er hangjongeren waren bij de roltrappen. dus wij naar buiten kwam der zo'n gastje naar ons kijken wij so heel rustig praten enz. x3


    We can only learn to love by loving.

    Mwahaha ='D
    Bel je ook echt de bewaking voor hea? -.-

    whaha dat deden wij ook bij de meeting x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou, dat doe ik ook ^^ En ik be er no nooit voor aangesproeken eigenlijk. Alleen vuile blikken en mensen die tegen elkaar beginnen praten en dan richting mij&friends kijken ^^ Dus, wij zitten in hetzlfde schuitje^^ Mij noemen ze ook een hangjonger ^^

    Oeh engerd. je bent een hangjongere :Y) Wat tof xD.. Ik ook :X


    Wie du mir, so ich dir.

    pfff -.-''
    Wat een gezeur
    Gister hadden ik en me vrienden ook allemaal Shandi gekocht en die flesjes kapotgegooit bij de kerk
    Komt er zo'n oud mannetje die zegt dat we het op moeten ruimen -.-''
    Ik vind jouw geen hangjongere hoor :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    n_n JEEHH ALLEMAAL MEDE HANGJONGEREN WAT GESELLIG

    weetje wij hebben de kerk besmeurd met ijs en zo'n speelgoedpaardje bij zo'n winkel gemold [/per ongeluk en ik was het niet dit x]


    We can only learn to love by loving.

    Nou je hoeft maar met een paar vrienden op een bankje voor de supermarkt te zitten in een willekeurige grote stad en je word al aangezien voor hangjongere


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb iemand haar huis die ik niet kon hebben in het midden van de nacht et tandpaste&WC-Papier besmeurd. En dan nog eens dat appartement van d"r moeder met spagetthie en saus enzoo (A) [/Trekt heilige bek]

    Ik heb iemand haar huis die ik niet kon hebben in het midden van de nacht et tandpaste&WC-Papier besmeurd. En dan nog eens dat appartement van d"r moeder met spagetthie en saus enzoo

    (A) [/Trekt heilige bek]


    wmauahaha x3

    Annelies your Amazing x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    Weet ik lief^^
    Was met m'n zusje en haar BF ^^
    Er schuit niet aalleen een engeltje achter mij maar ook
    EEN DUIVEL (6)
    MUHAHAH *Tret duivelse smoel die mislukt*

    >,<
    deden wij ook op de meeting in emmen ^^ zagen we aant eind pas dat er een bordje stond met; niet spelen bij de roltrappen whaha! x]


    when words fail, music speaks.

    Dat is ook altijd zo als je 's middags in je pauze naar een supermarkt gaat, dan wordt je ook behandeld als crimineel.


    blame the bully.

    wauw!
    nu voel je je zeker stoer! ><
    sorry hoor, maar ik vind daar niks aan en als iemand iets dom heeft gedaan of meegemaakt maken die daar altijd een topic over ><


    Love & Peace

    wauw!
    nu voel je je zeker stoer! ><
    sorry hoor, maar ik vind daar niks aan en als iemand iets dom heeft gedaan of meegemaakt maken die daar altijd een topic over ><

    nou dit helpt >,<
    lkkr ruzie zoeken!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    nou dit helpt >,<
    lkkr ruzie zoeken!


    idd met bo eens
    wees bly dak niet shaggo ben vndaag anders wask egt pisst off geweest mr heb geen sin in rusie vndaag


    We can only learn to love by loving.