• When your dreams all fail
    And the ones we hail
    Are the worst of all
    And the blood’s run stale

    I want to hide the truth
    I want to shelter you
    But with the beast inside
    There’s nowhere we can hide

    No matter what we breed
    We still are made of greed
    This is my kingdom come
    This is my kingdom come

    When you feel my heat
    Look into my eyes
    It’s where my demons hide
    It’s where my demons hide
    Don’t get too close
    It’s dark inside
    It’s where my demons hide.


    Ze brengen de kilte met zich mee, iedereen vindt ze een beetje apart en iedereen op de universiteit probeert deze vijf nieuwelingen te ontlopen. Tenminste sommige zonder succes, want vijf van de studenten word verzocht om de nieuwelingen zich thuis te laten voelen. Het zullen de eerstkomende jaren hun nieuwe kamergenoten worden.
    De donderwolk ziet iedereen al hangen, maar deze word erger naarmate de nieuwelingen zijn ingetrokken in de kamers. Vreemde dingen gebeuren er namelijk en langzaam maar zeker beginnen de nieuwelingen obsessief gedrag te vertonen. De meest vreemde trekjes vertonen deze mensen. Maar wat niemand weet, is dat het ook niet zomaar vijf nieuwelingen zijn. Niemand minder dan de duivel heeft namelijk controle over het lichaam van deze vijf jongeren en deze heeft een duidelijke missie: de vijf andere uitschakelen voor zij hun gaven ontwikkelen, erachter komen wat er werkelijk is en proberen de jongere te helpen om de controle terug te vinden.

    Rollen •
    [R]• Harry Edward Styles • Bergling
    [R]• Louis William Tomlinson • LuciIle
    • Niall James Horan • SnowfIake
    • Liam James Payne • PresIey
    • Zayn Javadd Malik •

    [R]• Roommate Harry •• Focus
    • Roommate Louis • Brianna Charissa Devlin • LuciIle
    [R]• Roommate Zayn •• FennaFriend
    • Roommate Niall • Gary 'Gaz' Scott Howell • KiliOfDurin
    • Roommate Liam ••



    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Extra •
    Nieuweling •
    Duivel? • Let op er is een maximum van 5



    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen KiliOfDurin of SnowfIake maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 13:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lou?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 21:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    Harry? Draakjes rule


    Because I love him, do I need another reason?

    Ghehe MT :Y)


    How far is far

    Bergling schreef:
    Draakjes rule


    "Family don’t end in blood”

    MT, ik twijfel…


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Lol creepy. Mag ik de roommate van Liam? Ja Tessa ik stalk je :P

    Haha ik ga hier zo spijt van krijgen xdd

    Ja sorry ik schrijf me toch uit




    Rol • Roommate Niall
    Naam • Gary 'Gaz' Scott Howell
    Leeftijd • 19 [5 November, Guy Fawkes Day/Bonfire Night]
    Nationaliteit • Brits, Manchester
    Karakter • Gary is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Hij bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Gary is loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een vaderlijk type. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn duistere zijde te onderdrukken. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van de mensen om wie hij geeft. Gary kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen. Toch speelt hij niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden.
    Gary's duistere kant is een kant die je echt niet wil leren kennen. Hij is dan wreed, meedogenloos en sadistisch. Hij manipuleert, en geniet van de angst in mensen hun ogen.
    Uiterlijk •
    Gary is een bleke slanke jongen met wild krullend roodbruin haar. Hij is wat kleiner dan de gemiddelde jongen. Hij is nu zo'n 1,70m. Zijn ogen zijn grijs en stralen altijd helder en vrolijk de wereld in. Ondanks dat hij klein en mager is weet hij precies hoe zijn lichaam werkt en hoe hij het kan controleren, al heeft hij niet de spieren om dat te bewijzen. Vroeger droeg hij altijd zijn broers hun oude kleren, maar nu niet meer omdat zij veel langer zijn dan hij. Nogsteeds draagt hij graag te los zittende truien en shirts op los zittende broeken. Dit is wel eens moeilijk omdat er voor zijn lengte veel dingen vrij strak zitten.
    Extra • Gary tekent en sport om zijn gevoelens, vooral zijn frustraties, de vrije loop te laten. Hij heeft dan ook altijd een potlood bij zich en een schetsblok.
    Gary is openlijk gay, maar zijn 'tweede persoonlijkheid' Scott niet. Die is de grootste player van Manchester. Doordat de duivel hem bezeten heeft hebben Gary's ouders wel gemerkt dat hij totaal uit verschillende hoeken kan komen. Ze stuurden hem naar een psychiater die heeft gezegd dat Gary schizofreen is. Zijn ene kant is een aardige lieve jongen van wie iedereen houd en die graag rond mensen is en gezellige dingen doet. Zijn andere kant is een duistere sadistische psychopaat. Zelf heeft hij hierdoor ook wel eens eindeloze monologen. Zijn lieve kant is Gary en zijn psychopaten kant heet Scott, wat in het echt zijn tweede naam is. Als Gary heeft hij nog echt een overslaande hoge puberstem, als Scott is zijn stem makkelijk 2 octaven lager.
    Gary/Scott heeft nog nooit echte liefde gekend.
    Nieuweling • Zekers :D.
    Duivel? • Zekers te weten. In elk geval Gary's duistere kant.

    Zo goed, moppie?


    Bowties were never Cooler

    Ik zal wel wee eens heel dom zijn, maar ik snap de verhaallijn niet helemaal. Maar omdat Esmee me er tot aanzette en het me wel een leuke RPG lijkt wil ik Lou's kamergenoot graag.


    Reality's overrated.

    (A)


    "Family don’t end in blood”

    Als je een Zayn nodig hebt straks weet je me te vinden:Y)


    Bowties were never Cooler

    Roommate Zayn? :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Dat weet ik Miriam ^-^
    Ik zal de rest zo aanpassen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    Rol •
    Our Irish Charm/ Leprechaun
    Naam •
    Niall 'Nialler' James Horan
    Leeftijd •
    20 jaar, 13 september 1993
    Nationaliteit •
    Iers, Mullingar
    Karakter •

    Uiterlijk •


    Extra •

    Nieuweling •
    Nope
    Duivel? •
    Nope, al kan hij zich wel zo gedragen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 14:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol • Li.
    Naam • Liam James Payne.
    Leeftijd • 20, 29 Augustus.
    Nationaliteit • Brits.
    Karakter • Liam is een erg gesloten, en op het oog nogal emotieloze jongen. Toch schuilt er veel achter deze jongen, meer dan iemand ooit zal weten. Hij heeft bijna overal de pest in, en is heel zelden blij of vrolijk. Hij is al tevreden als hij een notitieblok en een pen heeft om alles op te uiten, en dat is dan ook verboden terrein, anders kan je gerust je leven vrezen. Hij is nogal snel geraakt, en word dan ook vrij snel boos. Hij is erg goed in zijn emoties verbergen, en verbergt ze dan ook achter zijn schrikwekkende persoonlijkheid. Achter zijn harde persoonlijkheid zit eigenlijk een hele lieve, kwetsbare, en zorgzame jongen, die verwoest is door de harde buiten wereld. Weinig mensen kunnen zeggen dat ze de lieve Liam kennen, sterker nog, alleen de mensen die hij vertrouwt en zijn had hebben, hoogstens twee. Hij is erg wantrouwig, dus vertrouwen doet hij zelden.
    Uiterlijk • Liam heeft bruin haar, wat hij meestal in een kuif heeft zitten, ook verstopt hij zijn haar wel eens onder een pet. Hij heeft chocolade bruine ogen, en is rond de 1.76 lang. Hij heeft een normaal postuur, en heeft een paar tattoos. Hij draagt meestal een simpel effe t shirt, of tanktop, skinny jeans, en sneakers. Hij heeft twee quotes laten tatoeren op zijn pols "Only time will tell" en op zijn arm "Everything I wanted but I'll ever need" Hij is nogal gespierd, wat voor namelijk komt omdat hij aan kickboksen doet.


    Extra • Hij is biseksueel.
    Nieuweling • Yup.
    Duivel? • Uhuh.


    How far is far