• Mijn vader heeft de nare, schijtirritante, gewoonte om zo ver mogelijk te gaan in opmerkingen maken. Laten we eerst erbij nemen dat ik een emotioneel wrak ben dat bij een psycholoog loopt, zichzelf emotioneel niet kan uiten, hyperventileert en daardoor paniekaanvallen heeft, zich te snel druk maakt om dingen en te snel dingen verkeerd oppak. Ik ga op dit moment niet naar school, omdat de druk te hoog ligt en ik plat gezegd gewoon niet durf. Ik ben sinds de eerste PTA toetsen niet meer naar school geweest, laten we zeggen vanaf 31 oktober of zo, misschien nog wel eerder. Ik doe geen fuck aan school, omdat de druk dan weer te hoog word, ik ga hyperventileren, ik paniekaanvallen krijg en daarna de hele dag trillend in bed lig te huilen. Ik mag van mijn ouders thuis blijven, omdat ik mezelf eerst weer moet zien te vertrouwen voordat ik weer naar school ga. Met vertrouwen bedoel ik dat ik in mezelf moet gaan geloven, en dan vooral dat mijn lichaam me niet op de meest random plaatsen in de steek laat. Ik blijf dus hele dagen thuis, samen met één van mijn ouders. Maandags is mijn moeder 's middags thuis, omdat ze 's ochtends wel gewoon moet werken. Dinsdag en donderdag is mijn vader thuis, en woensdag en vrijdag mijn moeder weer. Het is nu donderdag, en dat is een van mijn minst favoriete dagen, gewoon omdat mijn vader dan thuis is. Hij loopt me non-stop af te bitchen, blijft naar me schreeuwen en legt me de meest domme klusjes op. Ik moet nu bijvoorbeeld alle boodschappen gaan doen, voor vandaag en morgen, terwijl ik met moeite naar het winkelcentrum ga omdat ik bang ben dat ik klasgenoten tegenkom. Ik maak me dus elke maandagavond en woensdagavond veel te veel druk waardoor ik me nog zieker ga voelen.
    Vandaag is het dus weer gebeurd. Ik kom uit mijn bed, m'n vader zucht geïrriteerd, gaat hardlopen, komt om half 11 thuis, begint tegen me te katten, luistert naar geen woord wat ik zeg, word boos om de meest random dingen. Hij kwam dus rond 10.30 thuis, drie uur geleden, en hij heeft zich nog niet gedoucht. Laten we zeggen dat hij vrij intensief hardloopt en dus een uur in de wind stinkt als hij thuis komt. De enige plek waar het nog niet stinkt is mijn kamer, omdat hij daar nog niet geweest is. Hij laat de stofzuiger midden in de kamer liggen, en zegt tegen mij dat ik mijn spullen achter m'n kont aan op moet ruimen, terwijl hij dat dus zelf ook niet doet. Als ik dat zeg tegen hem, wordt hij meteen boos en hoort hij de helft niet van wat ik zeg, waardoor het dus weer opnieuw gebeurd.
    Net heb ik dus een woedeaanval gehad, ben ik naar mijn kamer gerend, heb ik daar mezelf onder controle weten te krijgen en nu zit ik jankend achter de computer omdat ik niets kan doen.

    Ik weet het, zeurtopic, zonde om te lezen. Thanks anyways if you did c: ik moest het gewoon even kwijt, en Quizlet is eigenlijk de enige optie, omdat mijn moeder aan het werk is, en mijn vader toch niet luistert.


    Destroy what destroys you.

    Praat erover met je moeder, als zij het nog niet weet. Als ik jou was zou ik m'n kamer niet eens uitkomen met zo'n vader, hij maakt het alleen maar erger. Sterkte.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Praat erover met je moeder, als zij het nog niet weet. Als ik jou was zou ik m'n kamer niet eens uitkomen met zo'n vader, hij maakt het alleen maar erger. Sterkte.


    Your make-up is terrible

    Ah, wat kut zeg. Misschien moet je eens aan je moeder vragen om met je vader te praten? Die wordt geloof ik ook heel snel boos...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    NOURRY schreef:
    Praat erover met je moeder, als zij het nog niet weet. Als ik jou was zou ik m'n kamer niet eens uitkomen met zo'n vader, hij maakt het alleen maar erger. Sterkte.


    Ik mag mn moeder niet bellen op dinsdag en donderdag, hebben we afgesproken. Mijn moeder loopt ook bij een psycholoog, omdat ze niet weet hoe ze met mij om moet gaan, en ik weet dat zelf ook niet, en die heeft gezegd dat ze ook tijd voor zichzelf nodig heeft, en dat heeft ze op haar werk.
    Ik moest wel, omdat mijn vader me toch wel weer gaat storen op mijn kamer. Hij was bezig in de badkamer, twee deuren verder.


    Destroy what destroys you.

    NOURRY schreef:
    Praat erover met je moeder, als zij het nog niet weet. Als ik jou was zou ik m'n kamer niet eens uitkomen met zo'n vader, hij maakt het alleen maar erger. Sterkte.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dilemma schreef:
    (...)

    Ik mag mn moeder niet bellen op dinsdag en donderdag, hebben we afgesproken. Mijn moeder loopt ook bij een psycholoog, omdat ze niet weet hoe ze met mij om moet gaan, en ik weet dat zelf ook niet, en die heeft gezegd dat ze ook tijd voor zichzelf nodig heeft, en dat heeft ze op haar werk.
    Ik moest wel, omdat mijn vader me toch wel weer gaat storen op mijn kamer. Hij was bezig in de badkamer, twee deuren verder.


    Praat met je moeder als ze weer thuis is?


    Your make-up is terrible

    Eledhel schreef:
    Ah, wat kut zeg. Misschien moet je eens aan je moeder vragen om met je vader te praten? Die wordt geloof ik ook heel snel boos...


    Als ze met elkaar gaan praten komt er alleen maar ruzie van, en daar word ik nog zieker van :c mijn vader luistert naar niemand, en mijn moeder vindt dat haar mening de beste is. Ik heb geen flauw idee waarom ze elkaar hebben uitgekozen. :/


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Praat met je moeder als ze weer thuis is?


    That is going to take a while :c ze komt pas rond zes uur thuis of zo.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    (...)

    Als ze met elkaar gaan praten komt er alleen maar ruzie van, en daar word ik nog zieker van :c mijn vader luistert naar niemand, en mijn moeder vindt dat haar mening de beste is. Ik heb geen flauw idee waarom ze elkaar hebben uitgekozen. :/

    En een beste vriendin? Een docent..?


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)
    En een beste vriendin? Een docent..?


    Beide school, en veel werken en zo :c ik ga zondag weer naar een vriendin toe.
    en ik ben al anderhalve maand niet naar school geweest. Ik heb geen idee hoe ik dan een docent kan bereiken.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    (...)

    Ik mag mn moeder niet bellen op dinsdag en donderdag, hebben we afgesproken. Mijn moeder loopt ook bij een psycholoog, omdat ze niet weet hoe ze met mij om moet gaan, en ik weet dat zelf ook niet, en die heeft gezegd dat ze ook tijd voor zichzelf nodig heeft, en dat heeft ze op haar werk.
    Ik moest wel, omdat mijn vader me toch wel weer gaat storen op mijn kamer. Hij was bezig in de badkamer, twee deuren verder.


    Je vader moet maar eens een keer gaan luisteren. Zeg het gewoon tegen je hem, hij moet weten wat hij jou allemaal aan doet met zijn geschreeuw. En anders dan moet je het tegen je psycholoog zeggen, dit kan zo echt niet doorgaan.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb al zo vaak tegen hem gezegd dat hij een keer moet luisteren naar wat ik zeg, en mijn moeder waarschijnlijk nog vaker. Hij wil géén afspraken met psychologen, en hij luistert ook niet naar psychologen. En ik heb volgende week pas weer een afspraak. Hij werkt alleen op maandag en dinsdag in de stad waar ik woon, en hij zat deze week vol. Het ging zo goed met me dat ik deze week geen afspraak hoefde te hebben. Well, dat is in één uurtje veranderd...


    Destroy what destroys you.

    Thefuck? meld het bij je psycholoog, helpt dat niets uit? dan kan je altijd nog bij een docent terecht, hij zal je het heus niet kwalijk nemen dat je zo lang van school bent weggeweest als hij weet wat er aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:51 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Thefuck? meld het bij je psycholoog, helpt dat niets uit? dan kan je altijd nog bij een docent terecht, hij zal je het heus niet kwalijk nemen dat je zo lang van school bent weggeweest als hij weet wat er aan de hand is.


    Alleen mn moeder heeft het telefoonnummer, helaas. Ik heb ook geen emailadres. Ik weet wel een lerares die ik kan emailen. Ga ik misschien doen.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    (...)

    Alleen mn moeder heeft het telefoonnummer, helaas. Ik heb ook geen emailadres. Ik weet wel een lerares die ik kan emailen. Ga ik misschien doen.


    Doen! + succes. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.