• Ik heb net voor de lol berekend wat mijn gemiddelde aantal posts per dag zijn. Bleek dus dat het er 25,3 zijn, best veel vind ik.
    Nouja, toen heb ik maar een scriptje geschreven waarmee je het kunt uitrekenen. (Klik)

    En nu mijn vraag, wat is jullie gemiddelde?

    Uitleg (Stap-voor-stap):
    1. Kijk bij badges naar de tijd dat je lid bent, dus niet je online tijd!
    2. Vul dat in, net als het aantal posts dat je hebt.
    3. Druk op berekenen.
    4. Klaar

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet zeker dat hij mij weinig zou worden aangezien ik een jaar weg ben geweest en nog maar 1 jaar echt veel post op het forum


    "Ignite, my love. Ignite."

    42,7 (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wejoo, ik heb nog het meest (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Buddy schreef:
    Ik weet zeker dat hij mij weinig zou worden aangezien ik een jaar weg ben geweest en nog maar 1 jaar echt veel post op het forum

    Dan trek je dat jaar van je tijd dat je lid bent eraf ;p

    ILOVELIEKE schreef:
    Wejoo, ik heb nog het meest (joehoe)

    Zeker dat je het goed hebt ingevuld?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zeker dat je het goed hebt ingevuld?
    Hallo, waar zie je me voor aaaan? (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lol, 11,4!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Hallo, waar zie je me voor aaaan? (joehoe)

    Dat je vals speelt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    2.9 D;


    Destroy what destroys you.

    7, dat is niet zo veel. :'D
    Leuk scriptje!


    Let the Night embrace you

    5 8) Komt waarschijnlijk doordat ik eerst zo'n jaar op deze site heb rondgelopen zonder op het forum te zitten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pusheen schreef:
    7, dat is niet zo veel. :'D
    Leuk scriptje!

    Dankjewel ^^

    Dilemma schreef:
    2.9 D;

    -kijkt naar je naam, lacht-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    12. :Y)
    Een perfect getal. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    7.5 (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    7,4 :'D; Vind ik best nog veel eigenlijk :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat je vals speelt
    Anders reken jij het toch even voor me uit? (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John