• Hellow lieve quizletters.
    Ik zit er over na te denken om een pony te laten knippen, maar ik ben benieuwd naar de mening van anderen. Hieronder wat foto's van mij nu. Denken jullie dat het mij goed zal staan of raden jullie het af?
    [edit: tinypic doet raar dus ik ga zo nog een poging doen voor foto's. Mijn pf is ook een foto van mij

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 18:08 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, het kan heel mooi zijn! Maar het kan er ook voor zorgen dat je er wat minder open uitziet, dat gevoel heb ik vaak als mensen pony's hebben.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Prim schreef:
    Hellow lieve quizletters.
    Ik zit er over na te denken om een pony te laten knippen, maar ik ben benieuwd naar de mening van anderen. Hieronder wat foto's van mij nu. Denken jullie dat het mij goed zal staan of raden jullie het af?





    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is misschien een stom antwoord, maar ik zou dat aan de kapper vragen omdat die weten wat past bij de vorm van je gezicht. Ik durf me er niet over uit te spreken. Ik vind je overigens wel heel mooi.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het heeft de neiging om mensen in het algemeen er jonger uit te doen zien, omdat het je gezicht wat verkleint. Dat betekent niet dat het niet mooi kan zijn, maar dan weet je dat toch al (:


    Mhm?

    Ik denk dat ik je mooier vind zonder pony.


    Firm believer of all that is magic

    Het ligt eraan wat voor pony het is. Echt zo'n rechte pony? Dan zou ik dat niet doen. Maar het is altijd het beste om het even aan de kapper te vragen, dat is immers haar/zijn expertise.


    Don't walk. Run, you sheep, run.