• ...iets leuks gedaan :Y)
    Mijn benen ingesmeerd met olijfolie, nu zijn ze lekker zacht.
    Maar doe je haar nooit met olijfolie, hoe droog het ook is, nooit doen.
    Want dat was mijn bedoeling, ik heb droog haar mijn moeder zei nog zo dat ik dat niet mocht doen, op het internet stond dat olijfolie de droogheid gaat verminderen. Ja, inderdaad, maar het is wel verschrikkelijk vet nu.


    Owl you need is love.

    Ik zou gelijk gaan douchen als mijn haar vettig zou zijn.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:34 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ik zou gelijk gaan douchen als mijn haar vettig zou zijn.


    Straks :Y)


    Owl you need is love.

    Ik heb nochtans de tip gekregen van mijn 'schoonmoeder' om olijfolie op mijn hoofdhuid te doen omdat die zo droog is. Het daarna een paar keer te wassen en dan is de vettigheid er weer uit. Maar nu durf ik toch niet meer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb nochtans de tip gekregen van mijn 'schoonmoeder' om olijfolie op mijn hoofdhuid te doen omdat die zo droog is. Het daarna een paar keer te wassen en dan is de vettigheid er weer uit. Maar nu durf ik toch niet meer

    Misschien heeft het te maken omdat ik te veel heb genomen, probeer eens met een vingertopje?


    Owl you need is love.

    Misschien moet ik dat ook maar eens op mijn benen doen...


    Your make-up is terrible

    Excuse schreef:
    (...)
    Misschien heeft het te maken omdat ik te veel heb genomen, probeer eens met een vingertopje?

    Haha, ik durf echt niet meer. Ik haat vettig haar en mijn haar wordt nu eindelijk niet heel snel vet meer, dus ben ik bang dat het wel weer zo gaat worden en ik het iedere dag weer ga moeten wassen. Wat niet goed is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Misschien moet ik dat ook maar eens op mijn benen doen...

    Het helpt heel goed tegen droge benen.


    Owl you need is love.

    Daarom gebruik ik creméspoeling voor droog haar.

    Ik gebruik Q10 voor me benen :Y)
    en ik heb niet echt droog haar het word eerder wettig,maar het valt mee :3.


    Shoganai i ne~