• Ik heb de toestemming van Amused.


    In deze wedstrijd zal je al je creativiteit moeten bovenhalen in de mode.

    De opdrachten zullen bestaan uit foto's en filmpjes.
    Ik en de 2 andere juryleden hopen op een eerlijke, leuke en succesvolle wedstrijd.


    DE STORY

    Enkele afspraken en regels :
    - Sowieso geen gescheld.
    - Je mag oordelen over iemand anders zijn werk, maar blijf beleefd.
    - Uitstel vragen mag met een goede reden, maximum 5 dagen. Je mag maar 1 keer in de hele wedstrijd uitstel vragen.
    - Voor zij die te laat inleveren, volgt eliminatie.
    - Er zijn zes rondes.
    - Voor elke opdracht heb je één week de tijd, tenzij je een filmpje moet maken.
    - Bij elke ronde zijn er aandachtspunten waar je zeker op zal moeten letten.
    - In elke ronde vallen er 2 deelnemers af, behalve in de laatste, dan zal er maar 1 afvallen. De deelnemer dat blijft, is natuurlijk de winnaar/winnares
    - Er is geen prijs, dit is voor het plezier.
    - Op het einde van de wedstrijd weet je misschien weer wat je moet aandoen aan de hand van je normale kleren :Y)
    - Elk jurylid moet stemmen en kritiek geven bij de foto van de inzending in de story.


    Jury (3) GESLOTEN, sorry schatjes.
    - Excuse
    - Amused
    - luf

    Deelnemers (min. 4; max. 12) DE INSCHRIJVINGEN ZIJN GESLOTEN
    - Sevvie
    - Paper
    - Midna
    - Prim
    - Groff
    - Mags
    - Assassin
    - Lollipop
    - Star

    Laat me iets weten als je nickname verandert.

    De eerste opdracht

    Dit is de allereerste opdracht.
    Je moet zelf één casual outfit samenstellen en dan zelf poseren op een foto. Wees origineel, maak gebruik van accesoires en zorg ervoor dat de kleuren bij elkaar passen en dat je outfit een beetje origineel is. Je mag uiteraard kleding lenen van je omgeving, dat maakt mij niets uit. Zolang je een mooie outfit hebt, ben ik blij. Zorg er wel voor dat je kleren niet besmeurd zijn met koffie en dat je knoop niet loshangt.
    Je gezicht mag herkenbaar zijn, maar dat moet niet.
    De deadline is op zondagavond 5 februari 20.00 WANNEER JULLIE EINDELIJK EENS INGEDIEND HEBBEN

    Dus we gaan letten op het onderstaande :
    - Originaliteit
    - Casual outfit
    - accessoires
    - details zoals vlekken en loshangende knopen, mag uiteraard niet!
    Post je inzending NIET hier, maar stuur een pm naar mij.

    Assassin heeft uitstel tot 3 februari.
    Prim heeft uitstel tot 3 februari.


    Veel succes!

    Excuse en de jury.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 14:33 ]


    Owl you need is love.

    Ach kom op?


    Owl you need is love.

    Ik wil wel jury zijn :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zou wel Jury willen zijn.

    Oké, je hebt je jury al zie ik? Anders wil ik wel graag jury zijn. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik zou echt graag meedoen, maar mijn kleren zijn echt oud momenteel. :') Maar ik ga de wedstrijd wel volgen, lijkt me wel leuk. ^^

    Amused en MissGroff zijn jury,


    Owl you need is love.

    Gawd, ben ik te veeleisend? (krul)


    Owl you need is love.

    Leuk idee, maar mijn kledingkast is hier echt niet toereikend voor :x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sevvie wilt! :9~


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Sevvie wilt! :9~


    Sevvie dus. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:51 ]


    Owl you need is love.

    Ik wil dus wel proberen ? ;d -Alleen ik raak altijd in de war van die namen.. Dus zeg op ;d wat is Casual-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe wel mee. Alleen heb niet zo'n hele mooie outfits maar ga het proberen. ; )
    Noem me maar gewoon Paper.


    <3

    Klinkt echt superleuk! Maar ik vrees dat ik er niet genoeg tijd voor zal hebben. Ik ga er nog even over nadenken. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Midna schreef:
    Ik wil dus wel proberen ? ;d -Alleen ik raak altijd in de war van die namen.. Dus zeg op ;d wat is Casual-


    Zo ongeveer kleren dat je aandoet als je naar school gaat, maar écht leuk. Ik heb het voor je gegoogled.

    +welke naam wil je?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 15:01 ]


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)

    Zo ongeveer kleren dat je aandoet als je naar school gaat, maar écht leuk. Ik heb het voor je gegoogled.


    Ow owkeej ;d had ik het toch goed ;d
    Maar ik wil dus wel meedoen ;D Kan gewoon Midna doen.. aangezien ik nog niet van plan ben om me naam te veranderen -merendeels omdat ik niks weet-

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 15:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you