• [stelling]

    alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. bedankt hiervoor.
    Ik ben het hélémáál eens met deze stelling(A)



    (bericht aangepast door een moderator)

    alleen zou ik er dan misschien nog iets aan toe willen voegen zoals [stelling, niet alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. bedankt hiervoor.] wie is er voor deze stelling?
    Ik wel:Y)

    Ghehe. Nou, als het zinvol, volgens de regels én ook nog is correct is, laten wij jou topics zowieso wel staan. En há jij moest is weten wat ik voor een prachtig leven heb, dus zoeken hoeft in ieder geval al niet meer. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oja, en even dimmen nu. Want als je nu gaat uitlokken en ruzie gaat zoeken. Dat sluit ik hem wél


    Wie du mir, so ich dir.

    nee hoor ik zoek geen ruzie, het was maar een stelling(A), en de stelling ging sowiezo niet over jou

    "stelling, niet alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. bedankt hiervoor." Zij doen enkel hun werk, over wie je het dan ook mag hebben.. Wij moeten ons aan regels houden die ons voor geschreven zijn. Dus wat nou Quizlet verneuken? Dat komt eerder door users die zich niet aan de regels houden, waardoor wij genoodzaakt worden de touwen strakker aan te trekken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Voordat er mods waren die alle "touwtjes" strakker moesten trekken waren er geen problemen met users die vervelend deden. Juist als je er een tabu van maakt en dingen gaat verbieden gaan mensen het juist doen. Ik snap wel dat de helft van jullie mods het beste voor heeft met quizlet, maar een andere helft doet het sowiezo alleen maar om de zogenaamde "Macht" en "Coolheidsstatus op quizlet" en die mensen mag ik dus niet.
    Ik snap dat jij mods niets wilt verwijten en ik vraag je dat ook zeker niet te doen. maar geloof me, dat het zo is.

    Je overdrijft wel erg zeg. Als jij je gewoon aan de regels houdt met je topic, dan hebben de mods geen reden om hem te sluiten. Ze doen alleen maar hun werk, zodat het gezellig blijft. --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben het helemaal met devoltion eens hou je aan de regels dan doen mods je niks. Het is hun werk om de mensen die niet aan de houden erop te wijzen en desnoods te zorgen om het te verwijderen.


    muziek altijd overal

    Devotion schreef:
    Je overdrijft wel erg zeg. Als jij je gewoon aan de regels houdt met je topic, dan hebben de mods geen reden om hem te sluiten. Ze doen alleen maar hun werk, zodat het gezellig blijft. --'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Devotion schreef:
    Je overdrijft wel erg zeg. Als jij je gewoon aan de regels houdt met je topic, dan hebben de mods geen reden om hem te sluiten. Ze doen alleen maar hun werk, zodat het gezellig blijft. --'


    I need you like a heart needs a beat

    god hoezo overdreven x_x


    We can only learn to love by loving.

    Zeker niet.
    Wees blij dat ze er zijn. Ik heb nog nooit een topic gesloten gehad of een waarschuwing of whatever, en ik ken genoeg mensen die dat zo hebben.
    Ligt het dan aan de mods of aan hoe de users zich gedragen? Dat lijkt me toch prettig duidelijk dan..


    Mew <3

    Ik weet niet of je erbij was met de staking? Chaos zonder de Modjes. En ze hebben daarna alles ook weer mooi opgeruimt.
    Of wil je soms dat er weer een tijdperk van ruzie, haat en chaos begint hier? Wees blij dat we daar voorbij zijn, dude.


    You move me ......... Kurt

    ik ben het voledig eens met kristenSnaps

    Ik vind het zo wel goed, er moeten toch regels zijn, anders wordt het hier een verschrikkelijke bende. Nou dat is leuk?? niet dus En trouwens wees blij, er zijn al minder regels dan dat er waren (toch? of heb ik dat nu fout?).


    Nvt