• Ik krijg een iPhone voor mijn verjaardag! (krul)
    Van mijn zus en mijn mama. Want mijn iPod is kapot en mijn gsm is ook raar aan het doen. Dus mijn zus zei: waarom kopen we niet gewoon alles in één? :'D
    Dit is echt mijn droom! Ik heb al zolang een iPhone gewild! Oooooooh, binnen 2 maandjes kan ik op internet met mijn gsm en kan ik allemaal leuke apps downloaden en muziek luisteren, iieh! Ik ben zo blij héhé, dit gaat ook echt handig zijn voor mijn leven, want volgend jaar ga ik studeren, op kot, werken, en dan moet ik echt een goede planning bij de hand hebben.

    Ik ben zo blij! :'D (ondanks het feit dat het examens zijn -.-)
    Wie is er nog blij?

    Voor degene die examens hebben: succes!


    Where there is a sea there are pirates...

    Leuk! Alvast gefeliciteerd! (krul)
    Ik ben ook blij, want ik mag achter de kassa werken, zaterdag beginnen, yay *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    - kijkt liefdevol naar haar iPod -
    Nee, een iPhone gaat deze band niet halen. (cat)

    Maar ontzettend leuk voor je! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    - kijkt liefdevol naar haar iPod -
    Nee, een iPhone gaat deze band niet halen. (cat)

    Maar ontzettend leuk voor je! *O*

    Ik hou ook van mijn iPod, maar helaas is hij kapot. )':
    5 jaar gelukkig mee geweest, maar ja, wat doen we eraan? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik hou ook van mijn iPod, maar helaas is hij kapot. )':
    5 jaar gelukkig mee geweest, maar ja, wat doen we eraan? :'D

    Rest in peace, sweet iPod. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zie niet echt het verband tussen een iPhone en studeren, maar wel leuk dat je eentje krijgt.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:13 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik zie niet echt het verband tussen een iPhone en studeren, maar wel leuk dat je eentje krijgt.

    Ik heb nu examens, dus ik zou eigenlijk ongelukkig moeten zijn, maar dat is niet zo. Daarom dat ik het zeg.


    Where there is a sea there are pirates...

    Leuk. :D
    Ik kreeg een Samsung Galaxy S plus voor mijn 20ste verjaardag. :D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:22 ]

    Ik heb er ook een gekregen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kreeg een knuffel van mijn crush... mhihi. Again.(nerd)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Leuk, zou ik ook wel willen krijgen, maar dat is helaas een iets té duur verjaardagcadeau.
    Ik krijg volgende week dat van mijn vriend voor mijn verjaardag en hij maakt me zot nieuwsgierig D: Ik hou het niet meer vol, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mraz schreef:
    Ik kreeg een knuffel van mijn crush... mhihi. Again.(nerd)


    D.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik moet nog tot januari 2013 op mijn iPhone wachten D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik moet nog tot januari 2013 op mijn iPhone wachten D:


    Dat is balen. :O

    Ik ben niet echt blij eigenlijk. Examens en ziek zijn. Ook al ben ik morgen jarig.

    Maar leuk voor je (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 15:49 ]


    Tears are words the heart can't say.

    *Steekt hand op* Ik!
    In de pauze leek het uit te gaan met mijn vriendje, hij wilde een pauze enzo om na te denken. Ik dus helemaal down, omdat ik ook al vanavond naar de dominee moet enzo. Ik heb me daar dus de hele tijd zorgen om gemaakt. Toen liep ik na schooltijd naast hem en toen knuffelden we gewoon enzo. Even later zei hij opeens: 'Weet je wat? Fuck it' en toen zoenden we ineens. Dus het is nu weer goed en daar ben ik erg blij om. Morgen ga ik namelijk met een aantal klassen van school naar de bios en dan zit ik naast hem (:


    26 - 02 - '16