• hey ,

    kunnen jullie mij please *puppyeyes*
    helpen ? We moeten dus iemand anders van onze klas voorstellen .
    Maar we moeten dat op een orginele manier doen :)

    ps : het is mondeling , en als je nog steeds niet begrijpt wat ik bedoel : Ik kreeg een fiche van iemand en zij heeft daar haar hobby's enz. er op geschreven , en wij moeten daar nu een spreekbeurt maken , maar het moet orgineel zijn :)

    het zou super lief zijn als jullie mij zouden kunnen helpen :)
    alvast thank you


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik ga even voor je denken. Ik kom hier zo nog terug als ik iets leuks weet. Anders veel succes! *^^*


    Life is full of fake people

    Dus, iemand anders stuurt jouw informatie over zichzelf en jij moet daar een spreekbeurt van maken? Kun je dan niet gewoon een powerpoint presentatie doen?


    The odds are néver in our favor.

    Inifinity schreef:
    Ik ga even voor je denken. Ik kom hier zo nog terug als ik iets leuks weet. Anders veel succes! *^^*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hmmm.. Ik begrijp het nog niet helemaal $ Een spreekbeurt over een klasgenoot op een originele manier? In het Nederlands of in een andere taal?


    Don't find love. Let love find you.

    Knight schreef:
    Dus, iemand anders stuurt jouw informatie over zichzelf en jij moet daar een spreekbeurt van maken? Kun je dan niet gewoon een powerpoint presentatie doen?


    Dat is een leuk idee.


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Dat is een leuk idee.


    ja dacht ik ook maar het probleem is we hebben in die klas geen pc

    whaaaaa ik ga er aan !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    - Maak zo'n mindmap. Print allemaal plaatjes uit van haar hobby's en dingen die ze op dat blaadje heeft staan, plak deze plaatjes op een heel groot vel, en verbind de plaatjes met allemaal lijntjes. Eventueel kun je (als degene die je getrokken hebt facebook/hyves/twitter of weet ik veel wat heeft, waardoor ze foto's op internet heeft staan) een foto van haar uitprinten en die in het midden op plakken.

    - Wat misschien ook leuk is, als je dingen zelf tekent of knutselt. Stel: haar hobby is dansen. Dan teken je zelf een dansend mannetje, en verteld dan erbij dat ze graag danst. Stel ze houdt er van om door de regen te lopen, knip je met blauw papier een wolkje uit.

    Sorry, ik ben niet zo heel creatief nu. Hopelijk heb je er toch wat aan (: En zowiezo, veel succes!


    Inspiration can hit you any time

    Karrueche schreef:
    Hmmm.. Ik begrijp het nog niet helemaal $ Een spreekbeurt over een klasgenoot op een originele manier? In het Nederlands of in een andere taal?


    het moet Nederlands zijn , want het is voor het vak Nederlands , anders zou ik het in het Duits doen
    Whaa het is al morgen , en ik moet als 1ste *______*


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ohw jullie zijn hier zo lief op Q ! cuties dat jullie zijn


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Doe het in dichtvorm! ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    Doe het in dichtvorm! ^.^

    Dat is een leuk idee (:


    Inspiration can hit you any time

    Waarom heeft iedereen zo'n leuke schoolopdrachten en zit ik met de meest onmogelijke, slaapverwekkende dingen opgescheept. ): Anyway, dichtvorm lijkt mij wel het leukste :3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    TheWantedSiv schreef:
    (...)

    ja dacht ik ook maar het probleem is we hebben in die klas geen pc

    whaaaaa ik ga er aan !

    Je kan anders de informatie op A4'tjes schrijven (witte A4'tjes of voor elk stukje informatie een andere kleur) en dan tegelijkertijd vertellen en als je dan klaar bent met dat stukje informatie ga je over op het volgende papiertje.


    The odds are néver in our favor.

    Maak er een lied van :w


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Neongele post-its op een A3vel. Of A4 kan ook, dat ligt eraan hoeveel info je hebt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.