• Vandaag heb ik weer een verhaal mogen toevoegen aan mijn lijstje van afgeronde verhalen, en daarmee heb ik er dan officieel tien gehaald! Dat verdiende wel een promotie-topic, vind ik.

    Hier vindt je mijn lijst met afgeronde verhalen, op volgorde van kort naar lang, met cover, beschrijving, genre, woorden en natuurlijk een link naar het verhaal zelf.

    Hebben jullie ook zulke lijstjes?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nee, ik heb niet zo'n lijstje als jij, maar wel mijn ID waarin ik mijn verhalen opsom schaamteloze reclame sorry not sorry. Het is alleen nog niet zo'n lange ID, haha.
    Overigens wel respect voor mensen die heel veel weten te schrijven. (;

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 14:59 ]


    oi, suzy

    Toffe lijst! Ik heb nog nooit een verhaal af kunnen schrijven dus helaas... Misschien dat ik een topic aanmaak als het me überhaupt een keer lukt hihi.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nice! Heel overzichtelijk. En op plek één staat Voldemort bestelt een pizza, dus dat is meteen een geweldige start, omg. (nerd)

    Ik weet niet precies hoe lang lijstjes maximaal mogen zijn, maar ik heb het gevoel dat mijn afgeronde verhalen niet in één lijstje zouden passen. Dit herinnert me er wel aan dat ik nodig mijn Schrijvers ID weer eens moet bijwerken, geloof ik, whoops.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had zo'n lijstje maar die moest ik verwijderen van de moderators, dus helaas.

    Maar het ziet er erg indrukwekkend uit, Marleen. ^^
    Nu ik het zo bekijk denk ik dat er geen enkele andere schrijver op Q is van wie ik zo veel verhalen heb gelezen, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Triumph schreef:
    Ik had zo'n lijstje maar die moest ik verwijderen van de moderators, dus helaas.

    Maar het ziet er erg indrukwekkend uit, Marleen. ^^
    Nu ik het zo bekijk denk ik dat er geen enkele andere schrijver op Q is van wie ik zo veel verhalen heb gelezen, haha.

    Waarom zou dat niet mogen? In blogs mogen ze wel, en lijstjes als 'mijn favo verhalen op Q' mogen ook, terwijl reclame voor anderen hun verhalen niet mogen.

    Caracal schreef:
    (...)
    Waarom zou dat niet mogen? In blogs mogen ze wel, en lijstjes als 'mijn favo verhalen op Q' mogen ook, terwijl reclame voor anderen hun verhalen niet mogen.

    Tja. Dit staat in de huisregels:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Triumph schreef:
    (...)
    Tja. Dit staat in de huisregels:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken.

    Er staat niets over reclame voor eigen verhalen in je eigen creaties. In stories is reclame voor je eigen stories wel toegestaan. Dat klopt dan ook niet.

    Wat een mooie lijst! Ik heb slechts één verhaal afgerond en daar ben ik nog niet eens tevreden over, dus het zal nog wel even duren voor ik een lijstje heb ;3


    26 - 02 - '16

    Caracal schreef:
    (...)
    Er staat niets over reclame voor eigen verhalen in je eigen creaties. In stories is reclame voor je eigen stories wel toegestaan. Dat klopt dan ook niet.

    Jawel, ietsje verderop in de huisregels staat dat je wel reclame mag maken in je eigen creaties, maar dat je er geen speciale creatie voor mag aanmaken.

    Ik vind het overigens ook niet echt tof (want ik had megaveel werk in het lijstje gestoken). Maar dat is wat mij gezegd werd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Triumph schreef:
    (...)
    Jawel, ietsje verderop in de huisregels staat dat je wel reclame mag maken in je eigen creaties, maar dat je er geen speciale creatie voor mag aanmaken.

    Ik vind het overigens ook niet echt tof (want ik had megaveel werk in het lijstje gestoken). Maar dat is wat mij gezegd werd.


    Inderdaad, dit staat erin:
    Het is toegestaan om in je eigen creaties reclame te maken voor andere creaties die jij hebt gemaakt. Dit mag alleen als de creatie waarin je reclame maakt niet specifiek is gemaakt om je andere creaties te promoten. Zo mag je bijvoorbeeld wel in je actieve story een hoofdstuk posten dat je met een nieuwe creatie bezig bent. Wat niet mag is een creatie aanmaken met als enige doeleinde om een andere creatie van jezelf te promoten. Bijvoorbeeld: Een quiz aanmaken waarin je enkel anderen oproept om jouw story te lezen.


    Dus dergelijke lijstjes zijn inderdaad niet toegestaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.