• Camiel Eurlings en Maxime Verhagen op mijn school gezeten hebben.
    Lol. Dat van Camiel Eurlings wist ik wel, maar van Maxime Verhagen nog niet.
    Super vet.

    En mijn school heeft een wikipediapagina, voor de geïnteresseerde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oehh, awesome(:
    Het enige bij ons is dat iemand uit VWO5 in de finale van het beste idee van Nederland stond met de kaarsenslijpenr ^^.
    En bij ons op de basisschool zat iemand die 2 jaar terug in de Quote 500 stond :'D.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:36 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lol, op onze school een of andere sprinter, en een paar professors. Niks bijzonders dus (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wij hebben ook een Wikipedia pagina. Anky van Grunsven en Theo Maassen (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Op mijn school zat Pierre Wind. Ooit van gehoord? (cat)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:52 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bonhoeffer College, Enschede
    Saxion, Enschede


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roncalli, Bergen op Zoom, op mijn school zat die krullenbol van Scheepsjongens van de Bontekoe, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wij hebben ook allemaal Mac's, mijn school heeft alleen geen wiki pagina. Niet intressant genoeg :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wim Aantjes (1923), oud-politicus (ARP, CDA, o.a. fractievoorzitter)
    Johan Herman Bavinck (1895-1964), predikant, zendeling en hoogleraar theologie
    Arie van den Beukel (1933), emeritus hoogleraar natuurkunde aan de TU Delft en publicist
    Pierre Jean Felix Dupuis (1917-2007), huisarts, medeoprichter en jarenlang voorzitter van de Protestantse Stichting voor Verantwoorde Gezinsvorming die een grote rol speelde in de seksuele emancipatie van het protestantse volksdeel
    Jan Eijkelboom (1926-2008), dichter, schrijver, journalist en vertaler
    Jan Emmens, schrijver en dichter
    Sjoerd de Jong (1960), publicist en journalist (adjunct-hoofdredacteur NRC-Handelsblad)
    Rob Schouten (1954), dichter, schrijver, columnist en literatuurrecensent
    Gerard van Walsum (1900-1980), politicus (CHU en PvdA, o.a. oud-burgemeester van Rotterdam)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bij mij op school aardig wat, er hangen in totaal 21 foto's van 'bijzonder' oudleerlingen in het gebouw. Geen idee wie het zijn alleen hihi.
    Verder is mijn school een rijksmonument, was het een HBS voor meisjes, hebben de Duitse militairen er gezeten tijdens de oorlog, de Canadese militairen na de oorlog, is het de 5 jaar na de oorlog een noodziekenhuis geweest en daarna begon onze school er zoals 'ie nu is. (:

    Madge schreef:
    Ik. No one can beat that!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik heb eigenlijk geen idee wie dat zijn.

    Anyway, bij mij heeft dit meisje gezeten.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 23:34 ]


    <3

    Esther Sels van idool 2007 (in België) heeft op mijn vorige school lesgegeven.


    Define "good".

    Op mijn school zaten Anky van Grunsven en Theo Maassen (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shinon schreef:
    Op mijn school zaten Anky van Grunsven en Theo Maassen (A)


    Dan woon je dicht bij mij in de buurt.


    <3

    In yo face!

    Maar geen bekenden voor zo ver ik weet. Wel echt enorm veel mensen die écht iets bereikt hebben, maar ze zijn niet echt beroemd of zo.:'D


    everything, in time