• Je staat met je beste vriend(in) in de boekenwinkel en kan maar niet kiezen, alle boeken zijn zo leuk! Uiteindelijk lukt het je om een top zeven van boeken samen te stellen, maar je hebt niet genoeg geld om ze allemaal te kopen, dus zal je, je tot maar één exemplaar moeten beperken. ‘Hé, je hebt dat lege flesje toch nog?’ vraagt je vriend(in) en je knikt. Jullie vragen de verkoper of jullie de boeken in een grote cirkel neer mogen leggen en dan leg je het flesje in het midden, waarna je het laat draaien. Het boek waar het flesje uiteindelijk naar wijst, ga je kopen.
    Aangezien er enorm veel boeken bestaan, worden de uitkomsten ingedeeld in boekengenres.
    En hier is de quiz:
    Boekenflesje draaien


    “Love is a contradiction.”

    Ziet er tof uit. Ik zal hem zeker eens maken, maar spijtig genoeg heb ik geen tijd. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Ziet er tof uit. Ik zal hem zeker eens maken, maar spijtig genoeg heb ik geen tijd. D:

    Jammer =( Ach ja, dan doe je 'm later toch eens? De quiz loopt niet weg hoor (:


    “Love is a contradiction.”

    Ziet er leuk en origineel uit ^^ ik ga hem eventjes maken...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Done. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een kookboek. lolol. :"D Leuke quiz!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Flair schreef:
    (...)
    Jammer =( Ach ja, dan doe je 'm later toch eens? De quiz loopt niet weg hoor (:

    Ik heb even tijd gemaakt.
    Fantasyboek. ;D Mooie quiz!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een fantasyboek :3

    trouwens, van dat drinkflesje, had je dat van Drink mij uit Alice in Wonderland? <3 :3

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frodo schreef:
    Ziet er leuk en origineel uit ^^ ik ga hem eventjes maken...

    Yay, dankjewel!
    Barnabas schreef:
    Done. :Y)

    Thank you! Ik zag inderdaad je reactie al =D
    PAPAROACH schreef:
    Een kookboek. lolol. :"D Leuke quiz!

    Nomnomnom, als je iets hebt gekookt, krijg ik dan ook wat? :Y) En dankje!
    Neelie schreef:
    (...)
    Ik heb even tijd gemaakt.
    Fantasyboek. ;D Mooie quiz!

    Aww, wat lief van je dat je 'm toch nu al gemaakt heb, dankjewel =D
    jaimyhoi schreef:
    Een fantasyboek :3

    trouwens, van dat drinkflesje, had je dat van Drink mij uit Alice in Wonderland? <3 :3

    Jup, daar komt 't vandaan, hihi. Ik heb 't boek lang geleden op de basisschool gelezen :3


    “Love is a contradiction.”

    Done, een stripboek. Ik lees nooit strips, dus die zouden niet tussen die zeven boeken liggen, maar toch, leuke quiz.


    Ex astris, sciencia

    Cool gedaan!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Bronte schreef:
    Done, een stripboek. Ik lees nooit strips, dus die zouden niet tussen die zeven boeken liggen, maar toch, leuke quiz.

    Hm, misschien wordt 't dan eens tijd om er eentje te lezen? Ik lees eigenlijk ook nooit enorm veel strips, maar wanneer ik ze dan lees vind ik 't eigenlijk wel leuk :3
    xDesire schreef:
    Cool gedaan!

    Thanks (krul)


    “Love is a contradiction.”