• Hallo,
    ik ben pas begonnen aan een nieuwe story, gebasseerd op de film serendipity.
    Het gaat over Harry Styles die hopeloos verliefd wordt op een onbekend meisje(Daphne). Dit meisje is er vast van overtuigd dat het lot hen weer samen zal brengen. Wat ze niet had kunnen weten was dat Harry haar niet uit zijn hoofd kan zetten, hij maakt zichzelf gek, probeert haar te vergeten, gaat haar zoeken, maar heeft geen been om op te staan.
    Nu is de vraag of hij haar zal vinden...

    Nu heb ik een paar rollen over:

    .de vriendin van Liam
    .de vriendin van Niall
    .beste vriendin Daphne
    .beste vriend Daphne


    wat moet ik weten:
    .naam:
    .achternaam:
    .leeftijd:
    .karakter:
    .foto:
    .familie:
    .extra:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:26 ]

    Ik ga vriendin Liam invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    vriendin van Niall:
    .naam: Vanessa Hope
    .achternaam: Tomlinson
    .leeftijd: 17 lentes jong.
    .karakter: Hoewel je zou zeggen dat ze een grote trut is. Is ze heel verlegen, stil en lief. Ze is super behulpzaam en dat is ook het gene dat er voor gezorgd heeft dat Niall en zij nu een koppeltje vormen. Soms als ze moe is, is ze best wel irritant, omdat ze dan gaat zagen. Nog een minpuntje is dat ze nogal scherp uit de hoek kan komen als je gemeen bent.
    .foto: klik
    .familie: Vader verliet haar moeder toen ze vijf was. Ze wil geen contact meer met hem. Maar de band die ze heeft met haar moeder is onbreekbaar. Ook haar grote broer Louis zorgt goed voor haar. Hij beschermt haar.
    .extra: Louis Tomlinson is haar broertje. Ze kan heel goed opschieten met Harry, Liam, Zayn en natuurlijk met haar eigen broer en haar vriendje. Ze ontmoette Niall niet omwille van haar broer, maar door het feit dat ze hem hielp toen hij het nodig had.

    Rol: Vriendin van Niall Horan. (: Ik hoop dat je d'r bij 'm vindt passen, haha.
    Volledige naam: Maddisón Axelle Jade Caverly.
    Bijnaam: Ze wordt door haar vriendinnen Maddi genoemd, maar Niall en de jongens noemen haar altijd Mads. Ze vindt Maddi een vervelende bijnaam, want hij past totaal niet bij haar karakter. De bijnamen worden nogal door elkaar gebruikt.
    Leeftijd + verjaardag: Ze is 17 jaar en wordt 18 jaar op 4 maart.
    Karakter: Maddisón is het meisje dat erg verkeerd wordt ingeschat door haar vriendinnen. Ze is is vaak heel vrolijk en spontaan, maar voelt ze zich gewoon vreselijk. Ze heeft nooit haarzelf kunnen zijn, ze was te anders. Ze heeft een leuke tijd op school, maar vindt het veel leuker met Niall en de andere jongens. Maddisón is ook heel erg onzeker en zou nooit iemand te snel vertrouwen. Haar goede eigenschappen zijn dat ze heel erg creatief en muzikaal is. In tegendeel daarvan is ze juist helemaal niet sportief en heeft een hekel aan sporten. Ze zit het liefst het hele weekend in haar pyjama op de bank, maar heeft soms ook weer eens zin om wat actiefs te doen. Ze komt niet snel los bij vreemden, maar als je goed bevriend met haar bent wil je liever dat ze soms even haar mond houdt. Ze is heel spontaan en is altijd in voor een grapje.
    Uiterlijk:


    Maddisón heeft lange, blonde haren waar ze sinds kort highlights in heeft gezet. Ze verzorgt haar haar heel erg goed en wast het haast elke dag. Ze gebruikt ook verzorgende haarmaskers. Haar blonde haren lijken altijd goed te vallen, maar ze staat dan ook uren voor de spiegel. Maddisón heeft van haarzelf groene ogen en een onzuivere huid. Ze gebruikt veel foundation om dit niet te laten zien. Verder gebruikt ze meestal nog wat lipgloss en mascara, maar bij speciale gelegenheden draagt ze veel meer make-up. Haar kledingstijl is vrij normaal, ze draagt meestal skinnyjeans met een hoodie, vest of een gewoon shirt. Als ze uitgaat of er is een feestje -wat vrij vaak voorkomt met een bandlid als je vriendje- draagt ze jurkjes, maar daar voelt ze zich eigenlijk niet helemaal op haar gemak mee. Ze is niet al te blij met haar uiterlijk.
    Hobby's: Haar hobby's zijn tekenen en schrijven. Ze tekent vooral grote fantasiewerelden of mensen, iets waar ze vrij goed in is. Ze vindt het geweldig om dingen te zien en te maken wat helemaal niet kan. Ze vindt -het tegenovergestelde- fotografie helemaal niet zo leuk, ze is ook helemaal niet fotogeniek. Schrijven vindt ze ook iets leuks om te doen, ze is ook heel muzikaal opgevoed dus ze schrijft vooral liedjes. In die liedjes kan ze ook haar gevoel kwijt, maar ze kan helemaal niet goed zingen. Ze vindt het ook leuk om samen met de 1D-boys muziek te maken.
    Familie: Haar vader heeft haar en haar moeder verlaten toen ze 12 was, en dit kan ze zich nog heel goed herinneren. Hier treurt ze nog vaak over. Ze weet helemaal niks over haar vader en wil hem graag een keer zien, maar dit kan niet volgens haar moeder. Ze woont nu samen met haar moeder, Caterina, en kleine babyzusje, Maylin, in een klein rijtjeshuis in het hartje van Dublin. Ze is pas verhuist en wil een nieuwe 'start' maken in Dublin. Verder moet ze heel vaak op haar zusje passen, haar moeder heeft een drukke baan om voor hun te zorgen en het huis te betalen. Ze hebben het heel krap en ze zou dus ook zelf moeten werken. Ze heeft een bijbaantje in de Starbucks.
    Extra: Ze heeft pas wat met Niall, het is nog helemaal niet zo lang aan en de fans weten er nog helemaal niks van. Ze hebben het heel leuk samen, maar het is nog niet écht officieel. Hoewel ze heel vrolijk en spontaan tegen de jongens doet, weten de jongens dat ze het op school niet zo leuk heeft. Ze proberen haar te helpen, maar dit lukt niet ze goed. Ze wist toen ze wat met Niall kreeg maar vaag wat van de boyband. Ze vond hun muziek vreselijk leuk, maar had hun eigenlijk nooit op filmpjes gezien. Het was voor haar dus wennen, maar ze heeft er nu 4 nieuwe broers bij.

    Do you like it? (:
    Ik wil namelijk heeel graag de rol, al moet ik er 100 rollen voor maken. By the way, ik ben er vanuit gegaan dat 'One Direction' gewoon bestaat. Als dit niet van toepassing is laat alles wat over de band gaat van 'Extra' dan maar weg. Ik heb het schuingedrukt gemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:53 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    Rol: Vriendin van Niall Horan. (: Ik hoop dat je d'r bij 'm vindt passen, haha.
    Volledige naam: Maddisón Axelle Jade Caverly.
    Bijnaam: Ze wordt door haar vriendinnen Maddi genoemd, maar Niall en de jongens noemen haar altijd Mads. Ze vindt Maddi een vervelende bijnaam, want hij past totaal niet bij haar karakter. De bijnamen worden nogal door elkaar gebruikt.
    Leeftijd + verjaardag: Ze is 17 jaar en wordt 18 jaar op 4 maart.
    Karakter: Maddisón is het meisje dat erg verkeerd wordt ingeschat door haar vriendinnen. Ze is is vaak heel vrolijk en spontaan, maar voelt ze zich gewoon vreselijk. Ze heeft nooit haarzelf kunnen zijn, ze was te anders. Ze heeft een leuke tijd op school, maar vindt het veel leuker met Niall en de andere jongens. Ze kan ook heel goed opschieten met Heaven. Maddisón is ook heel erg onzeker en zou nooit iemand te snel vertrouwen. Haar goede eigenschappen zijn dat ze heel erg creatief en muzikaal is. In tegendeel daarvan is ze juist helemaal niet sportief en heeft een hekel aan sporten. Ze zit het liefst het hele weekend in haar pyjama op de bank, maar heeft soms ook weer eens zin om wat actiefs te doen. Ze komt niet snel los bij vreemden, maar als je goed bevriend met haar bent wil je liever dat ze soms even haar mond houdt. Ze is heel spontaan en is altijd in voor een grapje.
    Uiterlijk:


    Maddisón heeft lange, blonde haren waar ze sinds kort highlights in heeft gezet. Ze verzorgt haar haar heel erg goed en wast het haast elke dag. Ze gebruikt ook verzorgende haarmaskers. Haar blonde haren lijken altijd goed te vallen, maar ze staat dan ook uren voor de spiegel. Maddisón heeft van haarzelf groene ogen en een onzuivere huid. Ze gebruikt veel foundation om dit niet te laten zien. Verder gebruikt ze meestal nog wat lipgloss en mascara, maar bij speciale gelegenheden draagt ze veel meer make-up. Haar kledingstijl is vrij normaal, ze draagt meestal skinnyjeans met een hoodie, vest of een gewoon shirt. Als ze uitgaat of er is een feestje -wat vrij vaak voorkomt met een bandlid als je vriendje- draagt ze jurkjes, maar daar voelt ze zich eigenlijk niet helemaal op haar gemak mee. Ze is niet al te blij met haar uiterlijk.
    Hobby's: Haar hobby's zijn tekenen en schrijven. Ze tekent vooral grote fantasiewerelden of mensen, iets waar ze vrij goed in is. Ze vindt het geweldig om dingen te zien en te maken wat helemaal niet kan. Ze vindt -het tegenovergestelde- fotografie helemaal niet zo leuk, ze is ook helemaal niet fotogeniek. Schrijven vindt ze ook iets leuks om te doen, ze is ook heel muzikaal opgevoed dus ze schrijft vooral liedjes. In die liedjes kan ze ook haar gevoel kwijt, maar ze kan helemaal niet goed zingen. Ze vindt het ook leuk om samen met de 1D-boys muziek te maken.
    Familie: Haar vader heeft haar en haar moeder verlaten toen ze 12 was, en dit kan ze zich nog heel goed herinneren. Hier treurt ze nog vaak over. Ze weet helemaal niks over haar vader en wil hem graag een keer zien, maar dit kan niet volgens haar moeder. Ze woont nu samen met haar moeder, Caterina, en kleine babyzusje, Maylin, in een klein rijtjeshuis in het hartje van Dublin. Ze is pas verhuist en wil een nieuwe 'start' maken in Dublin. Verder moet ze heel vaak op haar zusje passen, haar moeder heeft een drukke baan om voor hun te zorgen en het huis te betalen. Ze hebben het heel krap en ze zou dus ook zelf moeten werken. Ze heeft een bijbaantje in de Starbucks.
    Extra: Ze heeft pas wat met Niall, het is nog helemaal niet zo lang aan en de fans weten er nog helemaal niks van. Ze hebben het heel leuk samen, maar het is nog niet écht officieel. Hoewel ze heel vrolijk en spontaan tegen de jongens doet, weten de jongens dat ze het op school niet zo leuk heeft. Ze proberen haar te helpen, maar dit lukt niet ze goed. Ze wist toen ze wat met Niall kreeg maar vaag wat van de boyband. Ze vond hun muziek vreselijk leuk, maar had hun eigenlijk nooit op filmpjes gezien. Het was voor haar dus wennen, maar ze heeft er nu 4 nieuwe broers bij.

    Do you like it? (:
    Ik wil namelijk heeel graag de rol, al moet ik er 100 rollen voor maken. By the way, ik ben er vanuit gegaan dat 'One Direction' gewoon bestaat. Als dit niet van toepassing is laat alles wat over de band gaat van 'Extra' dan maar weg. Ik heb het schuingedrukt gemaakt.



    One direction bestaat gewoon. Harry heeft in het verhaal ook een relatie met Caroline Flack hoewel dat later veranderd natuurlijk :) het eerste hoofdstukje staat online en als ik geen nog betere rol krijg(hoewel ik zeker ben dat dit nog overschat kan worden) krijg jij de rol ;D
    klik voor het verhaal

    Dsend schreef:
    (...)


    One direction bestaat gewoon. Harry heeft in het verhaal ook een relatie met Caroline Flack hoewel dat later veranderd natuurlijk :) het eerste hoofdstukje staat online en als ik geen nog betere rol krijg(hoewel ik zeker ben dat dit nog overschat kan worden) krijg jij de rol ;D
    klik voor het verhaal


    Okay! Als je nog wil dat ik evt. andere rollen maak of dat ik mijn rol aanpas -jaja ik ben een echte niallator (:- dan moet je 't maar zeggen. Ik heb trouwens net je hoofdstukje gelezen en ik ben nu al zowat verslaafd. Ik bedoel, die manier waarop je Caroline neerzet is precies hoe ik over haar denk. (: En je schrijfstijl heeft iets... wat me aantrekt of zoiets. But.. ik heb abo hoor!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    - DIT IS NIETS, VERKEERD KNOPJE -

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Okay! Als je nog wil dat ik evt. andere rollen maak of dat ik mijn rol aanpas -jaja ik ben een echte niallator (:- dan moet je 't maar zeggen. Ik heb trouwens net je hoofdstukje gelezen en ik ben nu al zowat verslaafd. Ik bedoel, die manier waarop je Caroline neerzet is precies hoe ik over haar denk. (: En je schrijfstijl heeft iets... wat me aantrekt of zoiets. But.. ik heb abo hoor!



    je zou gewoon nog wat rolletjes kunnen maken, maar dat is niet noodzakelijk, haha.

    Vriendin Liam
    .naam: Manu. Haar echte naam is Manuela maar die haat ze echt.
    .achternaam: Choo.
    .leeftijd: Manu is zeventien jaar oud en verjaart op 12 september.
    .karakter: Manu staat recht in haar schoenen. Ze weet altijd op alles een antwoord en weet er wat er reilt en zeilt in de wereld. Ze trekt zich er niet veel van aan wat anderen van haar denken en doet altijd haar eigen zin. Ze is zeer koppig, maar opzich een vreselijk lief meisje. Ze staat altijd klaar voor anderen, rapper dan ze haar eigen problemen oplost, en zal altijd helpen waar ze kan. Manu is een dromerig iemand. Ze leeft in haar eigen wereldje volgens sommige. Als je een gesprek met haar voert lijkt het soms alsof ze niet luistert, maar aan het dromen is, maar vijf minuten later kan ze je exact navertellen wat er gezegt werd in dat gesprek. Manu mag dan kinderachtig lijken door haar dromerigheid, maar ze is ook perfect nuchter. Ze vertouwt mensen niet onmiddellijk, is niet naïf. Manu is ook een heel actief iemand. Ze kan geen minuut stil zitten, maar zal nooit opvallen in een groepje. . Als je Manu voor de eerste keer ziet, zal je eerste indruk zijn dat ze vreselijk verlegen is. Ze zal dan amper een volledige zin tegen je zeggen. Ze is altijd bang dat ze haar belachelijk maakt, een verkeerde indruk geeft, etc.. Manu kan niet liegen, je ziet het altijd onmiddellijk aan haar uitdrukking en ze vindt het ook vreselijk om te moeten doen, daarom dat ze het ook niet doet. Manu is vreselijk competitief ingesteld en is altijd in voor een wedstrijdje en kan totaal niet
    .foto:
    .familie:
    .extra:
    Derest komt (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ben een voor Niall zijn vriendin aan het invullen


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    ik vul morgen wat in.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol:
    Vriendin van Niall Horan.
    Naam:
    Heaven Evergreen
    Volledige naam:
    Heaven Rose Evergreen
    Bijnaam:
    Al haar beste vrienden noemen haar Angel omdat haar voornaam Heaven is. Alleen Niall noemt haar daar in tegen Rose. Heaven houd niet van haar voornaam omdat ze vind dat het niet bij haar past. Daarom is ze ook blij dat geen van haar vrienden haar Heaven noemen, sommige noemen haar wel Heaven, maar dat zijn eigenlijk de mensen die haar niet mogen.
    Leeftijd:
    Heaven is 18 jaartjes jong, haar geboorte datum is 08-05-1992
    Karakter:
    Heaven is het meisje wat er altijd vrolijk uitziet, diep van binnen is ze dat daarin tegen helemaal niet, alleen Niall ziet dat ze pijn heeft, diep van binnen op een plek waar niemand mag komen. Ze praat erg makkelijk met vreemden en als je bevriend met haar bent zal ze ook altijd voor je klaar staan. Ze houd opzich wel van haar leven zoals hij nu is omdat Niall de kleur weer terug heeft gebracht. Ze is spontaan en absoluut niet verlegen, als het maar even kan rent ze het hele huis door omdat ze altijd te veel energie heeft, dansen is een belangrijk deel van haar leven.
    Uiterlijk: (foto staat onderaan)
    Heaven houd van haar uiterlijk omdat ze mooi, lang, donker, rood haar heeft, haar ogen zijn groen en mysterieus waar je als jongen uren lang ik kan kijken zonder dat ze weg zal kijken. Haar ogen lijken soms van kleur te veranderen omdat ze groen, grijs zijn. Haar donkere haar komt tot net onder haar schouder en ze besteed er niet veel tijd aan. Alleen als ze naar een heel speciaal feest gaat zet ze de krul spelden er in omdat ze dat zelf mooier vind. Ze draagt niet veel make-up omdat ze dat overbodig vind. Heaven haar kleding stijl is stoer en dat kun je dan ook aan haar zien. Ze draagt meestal skinnyjeans of shorts. Als ze shorts draagt heeft ze er altijd nog een panty onder in de winter, in de zomer heeft ze dat niet. Op haar broek draagt ze meestal een simpel hemdje, met daarover heen een vest met capuchon. Als ze naar een feest gaat draagt ze of een simpel zwart jurkje of een echte opvallende jurk, ze houd er van om op te vallen.
    Hobby's:
    Heaven haar grootste hobby is dansen, ze kan niet zonder net als dat ze niet zonder muziek kan, als ze geen oortjes in heeft, heeft ze wel lyrics in haar hoofd die ze zachtjes mee neuriet, ze speelt sinds ze 6 is gitaar en is daar dan ook goed in. Ook houd Heaven een dagboek bij waar niemand iets van weet maar waar wel al haar diepste gedachtes in staan. Vaak zijn Heaven en Niall samen bezig met muziek, dat is denkt ze nog wel haar favoriet om samen te doen met Niall. Zelf schrijft ze liedjes die ze ook wel is probeert te zingen, mensen zeggen dat ze kan zingen maar dat vind ze zelf niet en ze wil later ook geen zangeres worden maar danseres.
    Familie:
    Heaven werkt bij Nando’s zodat ze samen met haar oudere zus voor hun vader kan zorgen, hun vader is een tiran die eigenlijk altijd dronken is maar Heaven houd gewoon ontzettend veel van hem. Haar moeder is overleden bij haar geboorte en dat is dan ook waarom ze Heaven heet, haar vader slaat haar soms wel is maar daar is ze aan gewend geraakt, ze praat er wel met niemand over. Heaven haar vader geeft nog steeds Heaven de schuld dat haar moeder dood is en dat hij niet verder kan met zij leven. Heaven haar zus, die trouwens Samantha heet maar iedereen noemt haar Sam, werkt in een hotel zodat zij en Heaven door ’s avonds kunnen eten, zo heeft Heaven de jongens van One Direction leren kennen.
    Geboorte land:
    Heaven komt oorspronkelijk uit Ierland en ze heeft ook nog steeds een Iers accent maar ze woont nu in de buurt van London.
    Extra:
    Heaven heeft nog niets met Niall omdat zij wil dat hij de eerste stap doet, hij moet hun dus vragen. Wel staan ze al meerdere keren zoenend in een roddelblad en vinden veel fans haar wel aardig omdat zij zelf nooit echt een officiële fan was. Wel kunde ze de band One Dirction al maar ze luisterde er gewoon niet echt vaak na omdat ze meer richting de rock zit, haar favoriete band is The Fray en ook The Script vind ze erg goed. Door Niall luistert ze nu ook een beetje Justin Bieber maar ze vind Justin nog steeds niet bepaald goed.
    Liam weet bijna alles van Heaven omdat ze het beste met hem kan praten, bij hem kan ze alles kwijt en ze heeft hem dan ook benoemd als vertrouwens persoon, Louis krijgt haar altijd aan het lachen. Harry en Zayn krijgen haar altijd aan het blozen met hun lieve opmerkingen. Maar Heaven is echt smoorverliefd op Niall, wanneer het officieel word weet ze nog niet, maar ze hoopt op niet al te lang meer.

    Ik heb mijn best gedaan, I hope you like it.

    de foto staat btw hier:


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik ga hem zeker lezen :)

    Sorry, maar hoe werkt dit? Is het een soort RPG? Ik wil namelijk wel meedoen :)


    Tijd voor koffie.

    xSomewhere schreef:
    Sorry, maar hoe werkt dit? Is het een soort RPG? Ik wil namelijk wel meedoen :)


    je moet gewoon een personage verzinnen en de verschillende aspecten die ik boven heb op gesomt erin verwerken

    Beste vriend Daphne ;D
    .naam: Dave Nevel
    .achternaam:Nevel
    .bijnaam: iedereen noemt hem: Robin Hood omdat hij erg avontuurlijk is, alleen Daphne noemt hem: Cuzzle, die naam is een keer bedacht toen ze 7 jaar oud waren, zo lang kennen ze elkaar al.
    .leeftijd: 17 jaar oud.
    .karakter: Dave lijkt verlegen maar als je hem goed leert kennen is hij juist heel spontaan. Hij heeft een goede band met zijn zus (Rose Nevel) maar hij kan het niet goed vinden met zijn moeder. Zijn vader woont ergens anders omdat zijn ouders zijn gescheiden. Dave is niet zo populair maar heeft een paar goede vrienden. Hij kent Daphne al vanaf dat ze 4 jaar zijn.
    .foto:


    .familie: Hij woont bij zijn alleenstaande moeder en heeft een zus. Zijn vader woont aan de andere kant van het land, hij heeft bijna nooit contact met hem.
    .extra: Dave rookt, en drinkt bijna nooit. Hij heeft geen vaste vriendin maar meer een aan/uit relatie met Janice.

    Hope you like ;D


    Don't let your life be lived by somebody else.