• Heyhoi,
    Ik zoek dus rollen voor mijn verhaal! Het heet, White winter snow hot chocolate and a small chocolate cookie – Zayn M. en het gaat over een Vanessa, die samen met haar beste vriendin (Liva) op bezoek gaat bij de familie van Liva in Colorado, maar in een grote sneeuwstorm terecht komen te zitten midden in de middel of now where! maar ik heb dus meer rollen nodig. Dus als jullie me willen helpen heel graag! Alvast dankje wel!
    Xliefs Justforfun1D

    Nodige rollen:
    Lief oma-tje:
    Een jonge man, niet ouder dan 30:
    Jonge vrouw, niet ouder dan 30:
    Kleine baby/peuter van de man en vrouw (liefste een meisje):
    Jongen rond de 20:
    Meisje van 14 jaar oud:

    Wat te vermelden bij het maken van de rol:
    Rol:
    Naam: ( tip: ik hou van bijzondere namen, maar wel makkelijk te schrijven) (oke, Vanessa is niet heel bijzonder!! XD)
    Bijnaam (eventueel):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Verleden:
    Uiterlijk:
    Familie
    Extra: (hobby's of bijzonderheden ofzo!?)
    Laten weten wanneer ik jou rol kies?:
    Link van de story sturen?:

    Nogmaals heel erg bedankt!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Rol: jonge vrouw
    Naam: Maisy Wilson
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 27.
    Karakter: Maisy zegt wat ze denkt, maar beseft hierbij vaak niet dat ze mensen daarbij kan kwetsen. Hierdoor vinden sommige mensen haar in het begin een beetje gemeen en arrogant, maar na verloop van tijd veranderd dat: Maisy is namelijk heel erg zorgzaam. Ze zorgt er altijd voor dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft, maar draait hier af en toe een beetje in door waardoor ze soms nogal overbezorgd overkomt.
    Verleden: Maisy's ouders waren beide pas zestien jaar oud toen ze werd geboren. Haar ouders werkten veel en hard om rond te kunnen komen en hadden problemen in hun huwelijk. Maisy's vader keek vaak iets te diep in het glaasje, en kon behoorlijk agressief overkomen. Maisy leerde al op jonge leeftijd om voor zichzelf te zorgen. Nu ze ouder is en niet meer thuis woont heeft ze een goede relatie met haar moeder, maar haar vader heeft ze nooit vergeven.
    Uiterlijk:



    Elizabeth Banks

    Extra: /
    Laten weten wanneer ik jouw rol kies?: ja c:
    Link van de story sturen?: is goed.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Jeeejjj top! Zijn er nog meer mensen die me willen helpen?!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Rol: 20 jarige jongen
    Naam: Byron Jackson Torres
    Bijnaam (eventueel): /
    Leeftijd: 20
    Karakter: Stoer, van de buitenkant maar een schat van binnen. Hij praat niet zo snel maar als je hem langer kent dan bloeit hij uit tot een grappige, charmante lieve jongen. Hij doet zich stoer voor, en hij is het ook wel maar niet wat je zegt badboy. Hij is een charmeur en weet ook hoe hij een meisje moet inpakken en haar het hof moet maken, en hij weet heel goed gebruik te maken van zijn gezichts uitdrukkingen om iemand te verlijden.
    Verleden: Hij heeft een normale jeugd gehad, alleen zijn vader is er vandoor gegaan en ze hebben hele erge ruzie , toen zijn ouders waren gescheiden kreeg zijn moeder een nieuwe vriend met een dochter en hij kan het niet zo goed met zijn stiefvader vinden, maar met zijn dochter Casey is hij best friends, Casey is 19 en heeft een dochtertje waar hij dol op is, en brengt veel tijd met haar door.
    Uiterlijk:



    Familie: Zijn moeder, Noa en zijn stiefvader Jack en zijn stiefzus Casey, en nichtje Josie
    Extra: hij woont bij zijn zus Casey in een klein appartement tot hij geld en werk heeft en dus voor zijn eigen geld kan zorgen, hij is dol op sporten en dan vooral op basketbal en voetbal
    Laten weten wanneer ik jou rol kies?: Graag ;D
    Link van de story sturen?: Jaa,


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Ik doe de peuter wel!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    ik doe het meisje van 14 wel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Het meisje van 14.
    Naam: ( tip: ik hou van bijzondere namen, maar wel makkelijk te schrijven) (oke, Vanessa is niet heel bijzonder!! XD) Selene Celestia Cava
    Bijnaam (eventueel): Luna, Pixie, Shy, omdat ze heel erg verlegen is.
    Leeftijd: 14 jaar oud.
    Karakter: Shy is een verlegen meisje van 14 jaar. Ze houdt heel erg veel van mode en dansen. Ze leest heel erg veel en meestal blijft ze dan in de wereld hangen en verzint ze eigen personages zodat ze niet alleen is. Ze is een stille aanbidster van een jongen die bij haar in de buurt woont, maar Shy is te verlegen om de jongen over haar gevoelens iets te vertellen.
    Verleden: Shy is toen ze drie dagen oud was door haar huidige ouders geadopteerd, maar vraagt zich nooit af waarom haar ouders haar hebben laten adopteren. Ze heeft daarom veel moeite met alleen gelaten te worden en iemand lief te hebben.
    Uiterlijk:



    Elle Fanning
    Familie: Ze heeft een broer, Alex en twee lief hebbende ouders. Annemaria en Alric, die haar hebben geadopteerd.
    Extra: (hobby's of bijzonderheden ofzo!?) Shy houdt van dansen vooral ballet, mode, zelf kleding maken en tekenen, ook houdt ze heel erg veel van lezen. Ze heeft een moedervlek in de vorm van een bloem op haar been.
    Laten weten wanneer ik jou rol kies?: ja, :)
    Link van de story sturen?: ja.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: De jonge man, niet ouder dan 30
    Naam: Tyson Greg Greenfield
    Bijnaam Ties
    Leeftijd: 27
    Karakter: Tyson is heel onzeker van zichzelf en dit laat hij op meerdere manieren merken. Hij is bijvoorbeeld iemand die snel bloost als hij iets fout doet, dit maakt hem schattig. Ook is hij best wel verlegen op sommige momenten, maar ook redelijk moeilijk in de omgang. Hij heeft een hele hoop sociale en emotionele problemen. Hij is namelijk een heel complex persoon. Hij heeft bijvoorbeeld ook woede aanvallen deze komen, samen met veel van zijn andere problemen, door zijn moeilijke jeugd.
    Verleden: Tyson heeft een moeilijk verleden achter de rug, omdat hij overdreven perfectionistische ouders had. Ze eisten van hem dat hij 24/7 van zijn tijd aan school besteedde. Tyson heeft uiteindelijk dan ook een gymnasium diploma gehaald en een diploma van een universitaire opleiding. Dit vind hij eigenlijk niks gaan en daarom doet hij nu wat hij zelf leuk vind.
    Uiterlijk:


    Peter Davis
    Hij heeft donkere ogen en donker haar. Zijn huid heeft een lichte tint en zijn uitstraling is erg vriendelijk. Vriendelijker dan hij daadwerkelijk is.
    Familie: Zijn ouders zijn overleden in een auto ongeluk en hij was enigst kind.
    Extra: Hij heeft een tatoeage op zijn rug van een wereldbol.
    Laten weten wanneer ik jou rol kies?: Ja
    Link van de story sturen?: Tuurlijk c;


    26 - 02 - '16

    Rol: Klein meisje.
    Naam: Meiying Isabella Wilson-Greenfield (Ik weet niet welke achternaam ik moet gebruiken.)
    Bijnaam: Ze word altijd Mei (Mai) genoemd.
    Leeftijd: Ze is nu vier jaar oud en geboren op 24 december.
    Karakter: Het is een enorm lief en rustig meisje. Je hebt er echt geen kind aan. Als je haar voor de tv zet met een film is ze gelijk heel rustig. Ze is ook heel erg van het knuffelen.
    Meiying is en heel open meisje, die geen blad voor haar mond heeft. Zo zegt ze letterlijk alles wat ze denkt en voelt. Ze is ook heel liefdevol.
    Verleden: Meiying is geboren in China, in een van de armere delen. Toen ze nog maar een jaar oud was overleed haar moeder bij een auto-ongeluk. Meiying was toen op haar vader aangewezen. Hij deed er alles aan om voor haar te zorgen, maar de familie had niet veel geld. Zo kon hij ook nooit naar de dokter. Nog geen jaar later overleed hij.
    Meiying moest naar een weeshuis, totdat ze geadopteerd werd door Tyson en Maisy.
    Uiterlijk:


    Familie: Meiying woont bij haar adoptief ouders Tyson Greenfield en Maisy Wilson. Verder ziet ze haar grootouders ook nooit.
    Extra: Als ze groot is wilt ze heel graag zangeres worden, zegt ze nu al. Ze spreekt al sinds twee jaar Engels en ze doet het heel erg goed voor haar vier jaar. Af en toe praat ze nu nog Chinees. Het is voor haar adoptief ouders belangrijk dat ze haar roots behoud.
    Laten weten wanneer ik jou rol kies?: Yes please :Y)
    Link van de story sturen?: Ja..

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:37 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    nog iemand!?


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Welke rollen heb je nog nodig, dan? Alleen die van een lief omaatje, toch? Wil die op zich wel invullen maar dan wel later, heb nu even geen tijd.


    Han såg ut så som drömmar känns som.