• Zo, ik heb me even scheel staan staren maar ik heb hem gevonden!
    En jullie?
    Klik voor vergroting!





    Voor wie hem echt niet gevonden krijgt, laat maar weten stuur ik een PB'tje met het antwoord!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:48 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Onvindbaar (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    NightBreeze schreef:
    Ik wil wel zeggen aan welke kant hij zit, maar ik denk niet dat jullie dat zo leuk gaan vinden. :W


    Ik wil het wel weten, want ik word hier echt chagrijnig van. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat ben ik toch handig met codes vergeten. :W

    Maar serieus, die kat staat er echt op.

    Ik weet waar die zit, maar ik zie dat beest niet eens op de kleine foto :'D En op die grote moest ik ook weer even zoeken haha.


    -

    Found iet!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn broertje denkt dat ie 'm heeft. Stuur het antwoord eens op, kijken of hij gelijk heeft en zo ja dan heeft ie 'm in 10 seconden gevonden o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iemand die zeker weet dat ie hem heeft, mag ik die gene de foto doorsturen terwijl ik een rondje er rond trek waar die zit? Dan heb ik zekerheid.

    ihearthazza schreef:
    Iemand die zeker weet dat ie hem heeft, mag ik die gene de foto doorsturen terwijl ik een rondje er rond trek waar die zit? Dan heb ik zekerheid.

    Yu'up, me (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat ik hem heb, maar ik weet het niet zeker D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OMG! Ik heb hem eindelijk!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Hahahahaah, een vriendin van mij zo:
    Dat witte ding voorin, dat lijkt wel verdacht veel op een kat (cat)
    Maar ik weet nu wat de echte kat is ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb aan aantal mensen een pbtje gestuurd met het antwoord, voor wie nog wil laat ff weten als je hem echt niet gevonden krijgt (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Ik heb aan aantal mensen een pbtje gestuurd met het antwoord, voor wie nog wil laat ff weten als je hem echt niet gevonden krijgt (:


    Ik wil het zeker weten of ik hem wel had, zou jij mij ook een pb'tje willen sturen?

    Kan iemand mij een pb sturen ik vind hem niet.


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Oh my god! Als je eenmaal weet waar hij zit dan is hij vet makkelijk! *facepalm* Danku, JaiRy, nu voel ik me cool dat ik het weet (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen