• Heyhoi.

    Even voor de duidelijkheid: ik maak dit topic niet voor medelijden, maar om uit te leggen hoe en wat en waarom ik misschien bot reageer of weinig online kom de komende tijd.


    We zijn uit elkaar gegaan omdat we heel veel ruzie hadden. Kevin heeft PDD-NOS en ADHD in zijn hoofd. Daardoor werd het op ten duur moeilijk om nog goed met elkaar om te gaan, hij toonde zijn emoties niet. Ik geef hem niet de schuld dat het uit is hierdoor, maar het heeft er wel mee te maken.
    Zijn moeder mocht mij sowieso al niet, omdat ik een schooldiploma heb. Kevin heeft praktijkonderwijs gedaan en is hiermee eerder gestopt. Hij werkt nu op een sociale werkplaats en heeft een WAJONG-uitkering. Hij zal nooit normaal werk kunnen doen. Zijn moeder was jaloers dat ik wel de kans heb om een goede baan te krijgen, omdat ik op het MBO zit (niveau 4). En ook omdat ik de kans heb om na deze opleiding nog door te gaan leren.
    Na heel veel ruzies is het dus uitgegaan. We hebben nu nog maar om een ding contact: mijn zwangerschap. Ja, ik ben door de prikpil heen zwanger gegaan. Dat gebeurt niet heel erg vaak, maar helaas bij mij wel. Ik ben gisteren bij de dokter geweest, heb een test gedaan en daar is uitgekomen dat het dus positief is. Ik heb gekozen voor abortus en deze heb ik hoogstwaarschijnlijk volgende week. Eerst wou hij erbij zijn, hebben we over gepraat net. We zijn met zo'n ruzie geëindigd dat ik heb besloten hem er niet meer bij te willen hebben.

    Sorry, lang verhaal. Hoop dat jullie alles snappen en niet raar over me gaan denken. Dan weten jullie tenminste hoe het komt, als ik de komende tijd bot reageer op het forum.

    Dankjulliewel (:

    EDIT 15/12

    Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Het blijkt dat ik al 13 weken en 5 dagen een kindje bij me draag. Ik heb medicatie gekregen die binnen 36-38 uur een bevalling verwekt. Zaterdag ga ik dus bevallen van een levenloos kindje en dan is het ook klaar. Houden kon sowieso niet, omdat ik rond de 5e week de prikpil heb gehad. Het kindje heeft een hele grote kans op een beperking en daardoor is mijn besluit nog eens benadrukt: ik laat het weghalen. Sorry voor het omhoogtrappen, maar ik moet het even kwijt. Liefs.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:09 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow, dat is wel heel heftig allemaal.
    Veel sterkte de komende tijd!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wow, das idd heftig! Succes en veel sterkte!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wow, sterkte! Ik vind het alleen raar van zijn moeder dat zijn moeder je niet mag omdat je en schooldiploma hebt.. Jaloers? Maar sterkte!

    Imperialism schreef:
    Wow, dat is wel heel heftig allemaal.
    Veel sterkte de komende tijd!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Imperialism schreef:
    Wow, dat is wel heel heftig allemaal.
    Veel sterkte de komende tijd!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Imperialism schreef:
    Wow, dat is wel heel heftig allemaal.
    Veel sterkte de komende tijd!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zaynatic schreef:
    Wow, sterkte! Ik vind het alleen raar van zijn moeder dat zijn moeder je niet mag omdat je en schooldiploma hebt.. Jaloers? Maar sterkte!


    Ze was inderdaad jaloers omdat ik een betere kans op werk heb, dan haar zoon.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow dat is nogal wat. /:
    En wat idioot van die moeder, zeg.
    Heel erg veel sterkte, ook voor volgende week!


    your eyes are like stars in the night.

    Inderdaad heel erg heftig.
    Maar heel, heel veel sterkte en succes volgende week!


    I am an idiot, I move.

    Wow, dat is echt heftig.
    Tja, dan is het ook best logisch dat je bot zult kunnen reageren.
    Lijkt me geen fijne tijd om doorheen te gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ontzettend veel sterkte volgende week! Het is een moeilijke keuze maar ik vind het wel dapper van je.


    -

    Heel veel sterkte de komende tijd <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Curtis schreef:
    Inderdaad heel erg heftig.
    Maar heel, heel veel sterkte en succes volgende week!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wow heftig. Sterkte.
    je kan altijd sms'en/bellen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Ontzettend veel sterkte volgende week! Het is een moeilijke keuze maar ik vind het wel dapper van je.


    26 - 02 - '16